• July is een feestbeest tot en met. In haar villa gelegen in Malibu geeft ze de wildste feesten. Liters alcohol stromen binnen, een paar joints maken het allemaal veel leuker en vijftigtal sigaretten worden door haar ontstoken en opgerookt -een heel ongezonde levensstijl. July heeft vrienden over heel de wereld, iedereen heeft wel eens van July O'Dennel gehoord. Maar diep vanbinnen is ze helemaal niet vrolijk en in staat om te feesten, zelfs haar beste vriendin weet er niets van af. Zal July haar leven ooit kunnen verbeteren door haar diepste geheim dat ergens in een klein hoekje in haar gedachten zou zijn moeten geschoven maar heel haar leven verschrikkelijk maakt bekend te maken?


    Voor ik rollen uitdeel moeten jullie even vragen oplossen.
    -Is de titel: Losers drink alcohol to forget problems, so i guess i'm a loser? goed?
    -Andere titel?
    -Moet het een Zack Merrick, Alex Gaskarth of Taylor Lautner verhaal worden? Of gewoon zonder bekende?

    Rollen:
    -BF hoofdrolspeelster: Tranquillity/Sara Momsen
    -Hoofdrolspeelster: Conspiracy/July O'Dennel
    -Twee gewone vriendinnen:
    -Devotion/Rose Alléy
    -Enveador/Julliet Enveador
    -Zus hoofdrolspeelster: Desolate/May O'Dennel

    Wat heb ik nodig?

    Naam + achternaam:
    Leeftijd (tussen 19 en 25):
    Foto + Uiterlijk:
    Hobby's:
    Karakter:
    Tekstje:
    Rol:


    Dankje :9~

    Maar er zijn al verhalen over Alex maar nog niet over Zack en ik wil origineel zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 15:45 ]


    Only losers can act the way you do

    Dankje voor de rol! <3


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Conspiracy schreef:
    Maar mag ik straks dat tekstje doorsturen? Want ik moet NU afsluiten want ik ga sjoppen :Y)
    Is goed ;D


    Only losers can act the way you do

    Laat maar :X

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:36 ]


    My friends are my estate.

    Thankjou! (:

    Laat je het me weten als hij er is?


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Thankjou! (:
    Laat je het me weten als hij er is?

    Mij gelieve ook (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Mij gelieve ook (:

    En mij ook ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam + achternaam: Juliet Endeavor (muaha)
    Leeftijd (tussen 19 en 25): 23
    Foto + Uiterlijk: Damn, dat mag je zelf kiezen, :')
    Hobby's: Music
    Karakter: Aardig, alleen niet tegen de mensen die ze niet zo aardig vindt, dan komt ze nogal bitchy uit de hoek.
    Tekstje: Yow, ik ben Juliet, maar men probeert me altijd Jules te noemen, ik haat het, maar laat ze toch maar doen. Ik ben 23, men ik begin oud te worden. Ik kan niet tegen mensen die denken beter te zijn dan ik, en dat laat ik ze ook merken. Ik hou van muziek, en ga vaak naar concerten van mijn favoriete bands.
    Rol: Wat het ook was :)