• July is een feestbeest tot en met. In haar villa gelegen in Malibu geeft ze de wildste feesten. Liters alcohol stromen binnen, een paar joints maken het allemaal veel leuker en vijftigtal sigaretten worden door haar ontstoken en opgerookt -een heel ongezonde levensstijl. July heeft vrienden over heel de wereld, iedereen heeft wel eens van July O'Dennel gehoord. Maar diep vanbinnen is ze helemaal niet vrolijk en in staat om te feesten, zelfs haar beste vriendin weet er niets van af. Zal July haar leven ooit kunnen verbeteren door haar diepste geheim dat ergens in een klein hoekje in haar gedachten zou zijn moeten geschoven maar heel haar leven verschrikkelijk maakt bekend te maken?


    Voor ik rollen uitdeel moeten jullie even vragen oplossen.
    -Is de titel: Losers drink alcohol to forget problems, so i guess i'm a loser? goed?
    -Andere titel?
    -Moet het een Zack Merrick, Alex Gaskarth of Taylor Lautner verhaal worden? Of gewoon zonder bekende?

    Rollen:
    -BF hoofdrolspeelster: Tranquillity/Sara Momsen
    -Hoofdrolspeelster: Conspiracy/July O'Dennel
    -Twee gewone vriendinnen:
    -Devotion/Rose Alléy
    -Enveador/Julliet Enveador
    -Zus hoofdrolspeelster: Desolate/May O'Dennel

    Wat heb ik nodig?

    Naam + achternaam:
    Leeftijd (tussen 19 en 25):
    Foto + Uiterlijk:
    Hobby's:
    Karakter:
    Tekstje:
    Rol:


    Dankje :9~

    Maar er zijn al verhalen over Alex maar nog niet over Zack en ik wil origineel zijn :Y)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 15:45 ]


    Only losers can act the way you do

    ALEX of Jack, geen Zack ;x en ik wil de hoofdrol :Y) en de eerste titel.

    Naam: July O'Dennel?
    Leeftijd: 20
    Foto + Uiterlijk: ziezo + Bruin haar, velblauwe ogen, slank, niet té groot of té klein, mooi
    Hobby's: Uitgaan, shoppen, muziek luisteren en maken, feestjes geven
    Karakter: ief, spontaan, vrolijk, creatief, eigenwijs, snel op haar tenen getrapt, kan arrogant en bitchy zijn, betrouwbaar, behulpzaam, jaloers, egoïstisch
    Tekstje:
    Helleu people. Mijn naam is July O'Dennel en ik ben al twintig jaar, dat wil zeggen dat ik nog niet zo oud ben. Ik zie er dan ook niet echt superoud uit, sommige mensen schatten me daardoor ook jonger. Nou, genoeg over mijn uiterlijk, even over mijn innerlijk. Ik ben verslaafd aan feesten en geef daarom ook best wel veel feestjes in mijn huis in Malibu - wat ik eigenlijk met trots villa kan noemen. Het is de prachtigste villa die je je kunt voorstellen, en dan heb ik maar een eigendunk als ik dat zeg, ik vind dat het zo is. Ik ken heel veel mensen en ze beschrijven me allemaal als een écht feestbeest maar ik ben niet alleen een feestbeest, ik kan ook erg gevoelig zijn. Er zijn een heleboel mensen die me verafschuwen omdat ik joints rook, en ook gewone sigaretten, en omdat ik best wel veel drink. Hun probleem zeg ik dan, kan mij wat schelen. Ik heb vrienden zat, dat kan je wel zien aan de feestjes die ik altijd geef. Voor de rest heb ik niet echt meer iets te zeggen, so get lost en kom naar mijn feestjes.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 18:09 ]

    Emilie, wat is zpek? x]

    Conspiracy schreef:
    Emilie, wat is zpek? x]
    Dat moest zoekt zijn xd


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Dat moest zoekt zijn xd

    Oh XD + ik was hyper eventjes daarnet ._. vergeef me, met mijn caps, dat ding bleef haperen x.x

    Bf hoofdrol - alex gaskarth story ^^ - Info komt
    Naam: Sara Jade Momsen
    Leeftijd (tussen 19 en 25): 21
    Foto + Uiterlijk: Lang, donkerbruin haar ; groengrijze ogen ; slank ; 1.73 meter
    Sara Jade
    Hobby's: Lezen, muziek luisteren, uitgaan, shoppen, reizen,
    Karakter: Lief, betrouwbaar, eigenwijs, koppig, brutaal, arrogant, egoïstisch, gierig, behulpzaam, bazig, wild, feestbeest
    Tekstje: Sara - Jade - Momsen hier. Ik ben éénentwintig jaar en dus nog steeds een jongedame te noemen. Vele mensen noemen mijn karakter uiteenlopend en zeggen dat ik soms wel last heb van stemmingswisselingen. Wat moeilijk te ontkennen valt. Ik woon samen met mijn kat; Allie in een kleine villa, net buiten het centrum van de stad. Verder hou ik heel erg van lezen, zodat ik me in een andere wereld kan verplaatsen. De rust en de stilte tijdens het lezen behaagt me heel erg, maar van het omgekeerde hou ik ook. Samen met July en nog andere vriendinnen ga ik graag feesten en laat ik me dan helemaal gaan. Tijdens onze feestjes vloeit de alcohol rijkelijk en zijn sigaretten en jointjes ook altijd welkom. Slecht voor de gezondheid, zou je zo zeggen. Maar als alleenstaande zonder ouders trek je je daar niet echt veel van aan. Je staat onder je eigen regels, dus dat is wel handig. Ik studeer vertaler - tolk en spreek daarvoor vijf talen, waaronder; Frans, engels, duits, nederlands én Spaans.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:39 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik doe mee


    dijtgdkgjf

    loraief schreef:
    ik doe mee
    Vul dan even de info in ;]


    Only losers can act the way you do

    Ik wil een rol ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mag ik de zus zijn? Info komt. (:


    everything, in time

    Doe Alexa, of Jack. :')

    Naam: Rose Alysha Alléy.
    Leeftijd (tussen 19 en 25): 21
    Foto + Uiterlijk: Donkerbruin/zwart haar, blauwe ogen. Golvend haar.
    Deze.
    Hobby's: Dansen, en tekenen.
    Karakter: Tikkeltje arrogant, houdt van flirten en behulpzaam.
    Tekstje
    Helleuw.
    Ik ben Rose Alysha Alléy, en ik ben 21 jaar. Ik ben een volwassen vrouw die van Dansen en tekenen houdt. Ookal ben ik nu al 21 ik hou veel van plezier maken en ik drink af en toe wel eens. I've got nothing els to say to ya'll. Ciao.

    Rol mag jij kiezen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:28 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Naam: May O'Dennel.
    Leeftijd (tussen 19 en 25): 21.
    Foto + Uiterlijk: Die?
    Hobby's: Gitaar spelen, zingen, songteksten schrijven.
    Karakter: Jongensgek, heeft woordje klaar. Maar is er altijd voor haar familie.
    Tekstje: Hii, Ik ben May. De zus van July. Ik ben 21 jaar oud en studeer voor kleuterleidster. Verder speel ik graag gitaar, zing ik graag en schrijf mijn eigen songteksten. July plagen is ook een favoriete bezigheid.

    Lot'soflove<3
    May.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:31 ]


    everything, in time

    1ste titel! =D
    En doe maar een onbekende. ;)


    everything, in time

    Desolate schreef:
    Naam: May.
    Leeftijd (tussen 19 en 25): Jaar ouder dan July.
    Foto + Uiterlijk: Die?
    Hobby's: Gitaar spelen, zingen, songteksten schrijven.
    Karakter: Jongensgek, heeft woordje klaar. Maar is er altijd voor haar familie.
    Tekstje: Hii, Ik ben May. De zus van July. Ik ben ... jaar oud en studeer voor kleuterleidster. Verder speel ik graag gitaar, zing ik graag en schrijf mijn eigen songteksten. July plagen is ook een favoriete bezigheid.

    Lot'soflove<3
    May.
    O ja, nog een achternaam graag ;]


    Only losers can act the way you do

    Maar mag ik straks dat tekstje doorsturen? Want ik moet NU afsluiten want ik ga sjoppen :Y)