• Helleu.

    Nou, ik zei vanmorgen tegen mijn moeder dat er gisterennacht toen ik aan het TV kijken was opeens een joekel van een spin voorbij de zetel kroop - eigenlijk rende die meer.

    Wat minuten daarna komt mijn vader thuis met de krant en boodschappen, roept mijn moeder me ineens. Komt ze met de boodschap dat de zwarte weduwe - wat een spin is - in het land is en dat die gevaarlijk zijn. Eh je moet zelf maar opzoeken wat een beet van die spin doet, maar het kan onder andere je hart aantasten, het gif dus eah. En er stond een foto bij die sprekend op de spin leek die gisteren in de woonkamer voorbij rende - en die hier nu nog zit, want we hebben die niet kunnen doodmeppen. En nu ben ik bang x.x

    Dus, om dit topic een beetje nuttig te houden: Even om te melden dat de zwarte weduwe in Vlaanderen is. Ze zit vooral in dakgoten dus als je moeder of vader de dakgoot nog eens kuist, waarschuw ze dan ;D

    xoxo'

    Jongens, jullie maken mij bang!

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_weduwe_(spin)


    Let the Night embrace you

    Hoe the fuck komt die spin ons land binnen? Oo'

    iewh spinnen :|
    krijg al de kriebels als ik het lees of aan denk ofz..
    en ik ga niet op die linkjes klikken:X


    Nvt

    JOYCEVIPx schreef:
    Hoe the fuck komt die spin ons land binnen? Oo'

    In het nieuws vertelden ze via oldtimers die het land binnenkomen uit Amerika. Die staan al een lange tijd in schuren gestald, waardoor spinnen zich er in nestelen en die nemen ze dan mee.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Clay schreef:
    (...)

    Nou ik denk hiet niet :'D. Maar omdat ik je zo aardig vind zal ik het even voor je Googelen en een linkje plaatsen van een artikel:

    http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid/article/detail/951675/2009/07/31/Extreem-giftige-spin-zorgt-voor-paniek-in-Frankrijk.dhtml

    Alhoewel het nog niet helemaal zeker is dat het om deze spin gaat.



    Eeeeikes!! Gatverdamme! |:

    @ Annelies,

    Dankjewel om mij nu nóg banger te maken. O-O


    You'll never dream alone. <3

    Tranquillity schreef:
    (...)
    In het nieuws vertelden ze via oldtimers die het land binnenkomen uit Amerika. Die staan al een lange tijd in schuren gestald, waardoor spinnen zich er in nestelen en die nemen ze dan mee.

    Fack die amerikanen ö Ik vermoord ze één voor één x).

    Mistake schreef:
    En wat een naam!
    Trouwt ze anders eerst met een mannetje en vermoord ze hem dan ?
    Weird _O_

    Ja, eerst lokt ze hem mee in het web, daarna wordt ze zwanger en dan eet zij hem op x.x

    ieuwieee Ö !
    daar ben ik dus DOODbang van he :'D
    zeker als die zo snel loopt Ö laten we allemaal emigreren nr NL : D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Breakfast schreef:
    (...)


    Eeeeikes!! Gatverdamme! |:

    @ Annelies,

    Dankjewel om mij nu nóg banger te maken. O-O

    Your Welcome Kika ;D Nee, ik ben eigenlijk zelf ook best wel heel bang ._.

    Meadow schreef:
    Jongens, jullie maken mij bang!

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_weduwe_(spin)

    Ergens ben ik er vrij zeker van dat je niet de enige bent die nu bang wordt ;o

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Your Welcome Kika ;D Nee, ik ben eigenlijk zelf ook best wel heel bang ._.


    Ik had nooit op die linkjes mogen klikken. O-O
    Want nu zit ik héél het huis rond te kijken en heb ik véél spinnen gevonden en nu ben ik bang. >< -Niet dat de zwarte weduwe daar tussen zal zitten, maar spinnen zijn op zichzelf al eng-


    You'll never dream alone. <3

    Een beet van een viool spin, na tien dagen. |:


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Een beet van een viool spin, na tien dagen. |:

    Fack dude, het gaat hier om de zwarte wedude, niet om de vioolspin :/ Probeer je ons nog banger te maken of zo ;o Je bent goed op weg.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ergens ben ik er vrij zeker van dat je niet de enige bent die nu bang wordt ;o
    Staat er een foto van de spin? Anders klik ik niet :o


    Only losers can act the way you do

    Zo eng.. ik zou me dood gegilt hebben..


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3