• Helleu.

    Nou, ik zei vanmorgen tegen mijn moeder dat er gisterennacht toen ik aan het TV kijken was opeens een joekel van een spin voorbij de zetel kroop - eigenlijk rende die meer.

    Wat minuten daarna komt mijn vader thuis met de krant en boodschappen, roept mijn moeder me ineens. Komt ze met de boodschap dat de zwarte weduwe - wat een spin is - in het land is en dat die gevaarlijk zijn. Eh je moet zelf maar opzoeken wat een beet van die spin doet, maar het kan onder andere je hart aantasten, het gif dus eah. En er stond een foto bij die sprekend op de spin leek die gisteren in de woonkamer voorbij rende - en die hier nu nog zit, want we hebben die niet kunnen doodmeppen. En nu ben ik bang x.x

    Dus, om dit topic een beetje nuttig te houden: Even om te melden dat de zwarte weduwe in Vlaanderen is. Ze zit vooral in dakgoten dus als je moeder of vader de dakgoot nog eens kuist, waarschuw ze dan ;D

    xoxo'

    Conscious schreef:
    (...)Staat er een foto van de spin? Anders klik ik niet :o

    Eh yeah, maar niet zo'n hele grote.

    Breakfast schreef:
    Een beet van een viool spin, na tien dagen. |:
    Staat daar een foto van de spin én de beet of alleen van de beet? :o


    Only losers can act the way you do

    Breakfast schreef:
    Een beet van een viool spin, na tien dagen. |:
    jaaaaaak Ö


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Breakfast schreef:
    Een beet van een viool spin, na tien dagen. |:

    Aaaah man shut uuuuuup ö De vriend van mijn broer vertelde mij dat zijn tante is gebeten door een spin en er uit die wond allemaal kleine spinnetjes uit kwamen O_O [/heb zo een gevoel dat die mij mss gewoon bang wouw maken]. En die rioolspin leeft toch niet in belgië he ö Want die lijkt hard op die spin dat hier in huis zit.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:51 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Aaaah man shut uuuuuup ö De vriend van mijn broer vertelde mij dat zijn tante is gebeten door een spin en er uit die wond allemaal kleine spinnetjes uit kwamen O_O [/heb zo een gevoel dat die mij mss gewoon bang wouw maken].

    Een ex-vriendin van me zei dat haar nicht dat ook al eens voorgehad heeft, maar ik geloof der nog steeds geen bal van.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Eh yeah, maar niet zo'n hele grote.
    Ik vond die foto al te groot o.o


    Only losers can act the way you do

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Een ex-vriendin van me zei dat haar nicht dat ook al eens voorgehad heeft, maar ik geloof der nog steeds geen bal van.

    Tgah man,zo meteen is het nog waar ook ö En omg,zo'n rioolspin leeft toch niet in België hé? Want die lijkt toch wel een beetje op die spin dat ik hier heb zien kruipen.

    Conscious schreef:
    (...)Staat daar een foto van de spin én de beet of alleen van de beet? :o


    Alleen de beet. |:


    You'll never dream alone. <3

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Aaaah man shut uuuuuup ö De vriend van mijn broer vertelde mij dat zijn tante is gebeten door een spin en er uit die wond allemaal kleine spinnetjes uit kwamen O_O [/heb zo een gevoel dat die mij mss gewoon bang wouw maken]. En die rioolspin leeft toch niet in belgië he ö Want die lijkt hard op die spin dat hier in huis zit.
    eih bah :o ??


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Gatverdamme die foto van die beet is het vieste wat ik ooit heb gezien o.o


    Only losers can act the way you do

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Aaaah man shut uuuuuup ö De vriend van mijn broer vertelde mij dat zijn tante is gebeten door een spin en er uit die wond allemaal kleine spinnetjes uit kwamen O_O [/heb zo een gevoel dat die mij mss gewoon bang wouw maken]. En die rioolspin leeft toch niet in belgië he ö Want die lijkt hard op die spin dat hier in huis zit.


    Lijkt 'ie op deze spin?


    You'll never dream alone. <3

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Tgah man,zo meteen is het nog waar ook ö En omg,zo'n rioolspin leeft toch niet in België hé? Want die lijkt toch wel een beetje op die spin dat ik hier heb zien kruipen.

    Vioolspin 8D en neen, volgens mij was dat alleen in Frankrijk.

    GADVERDAMME, Stop met al die beten te laten zien van die vieze spinnen, ik krijg snel genoeg nachtmerries ;o ik durf mijn voeten niet meer op de grond te zetten x.x

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:53 ]

    Conscious schreef:
    Gatverdamme die foto van die beet is het vieste wat ik ooit heb gezien o.o


    Ben ik even blij dat die spin niet in Beglië leeft. O-O
    Bah, vioolspinnen zijn eng. ><


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Lijkt 'ie op deze spin?

    Ongeveer. Alleen was mijn vriendje een beetje groter en hariger.