• Helleu.

    Nou, ik zei vanmorgen tegen mijn moeder dat er gisterennacht toen ik aan het TV kijken was opeens een joekel van een spin voorbij de zetel kroop - eigenlijk rende die meer.

    Wat minuten daarna komt mijn vader thuis met de krant en boodschappen, roept mijn moeder me ineens. Komt ze met de boodschap dat de zwarte weduwe - wat een spin is - in het land is en dat die gevaarlijk zijn. Eh je moet zelf maar opzoeken wat een beet van die spin doet, maar het kan onder andere je hart aantasten, het gif dus eah. En er stond een foto bij die sprekend op de spin leek die gisteren in de woonkamer voorbij rende - en die hier nu nog zit, want we hebben die niet kunnen doodmeppen. En nu ben ik bang x.x

    Dus, om dit topic een beetje nuttig te houden: Even om te melden dat de zwarte weduwe in Vlaanderen is. Ze zit vooral in dakgoten dus als je moeder of vader de dakgoot nog eens kuist, waarschuw ze dan ;D

    xoxo'

    Normaal gezien, als je gebeten wordt door een zwarte weduwe dan wordt je verlamd. En als het gif je hart bereikt, stopt dat met kloppen en ... ben je dood. Trouwens, ik hoop dat ik die thuis niet tegen kom. Ik ben al als de dood voor gewone hooiwagens of kleine spinnetjes, wat dan niet als ik zo'n weduwe tegen kom oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jeezus ._.


    I found myself in Wonderland.

    Clay schreef:
    (...)

    Nou ik denk hiet niet :'D. Maar omdat ik je zo aardig vind zal ik het even voor je Googelen en een linkje plaatsen van een artikel:

    http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid/article/detail/951675/2009/07/31/Extreem-giftige-spin-zorgt-voor-paniek-in-Frankrijk.dhtml

    Alhoewel het nog niet helemaal zeker is dat het om deze spin gaat.
    Staat daar een foto van de spin? Anders klik ik niet (cat)


    Only losers can act the way you do

    Clay schreef:
    (...)

    Nou ik denk hiet niet :'D. Maar omdat ik je zo aardig vind zal ik het even voor je Googelen en een linkje plaatsen van een artikel:

    http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid/article/detail/951675/2009/07/31/Extreem-giftige-spin-zorgt-voor-paniek-in-Frankrijk.dhtml

    Alhoewel het nog niet helemaal zeker is dat het om deze spin gaat.

    wat-een-vies-beest... nu schijt ik hem helemaal voor spinnen =O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    En wat een naam!
    Trouwt ze anders eerst met een mannetje en vermoord ze hem dan ?
    Weird _O_

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:16 ]


    I found myself in Wonderland.

    Conscious schreef:
    (...)Staat daar een foto van de spin? Anders klik ik niet (cat)

    Klik maar niet, je schrikt je rot


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Mistake schreef:
    En wat een naam!
    Trouwt ze anders heerst met een mannetje en vermoord ze hem dan ?
    Weird _O_

    Jup, als ze zwanger is vermoord ze hem en eet ze hem op. Voor haar kleintjes te voeden of zo :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Miauw schreef:
    (...)
    Klik maar niet, je schrikt je rot
    Ik klikte voor ik dit las, ik kijk wazig uit mijn ogen en ik schrok me dood o.o Kan iemand gewoon de tekst van dat artikel voor me kopiëren? (cat)


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    (...)Ik klikte voor ik dit las, ik kijk wazig uit mijn ogen en ik schrok me dood o.o Kan iemand gewoon de tekst van dat artikel voor me kopiëren? (cat)

    stuur het je wel in een pb


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    stuur het je wel in een pb
    Dankje (baby)


    Only losers can act the way you do

    Clay schreef:
    (...)
    Nou ik denk hiet niet :'D. Maar omdat ik je zo aardig vind zal ik het even voor je Googelen en een linkje plaatsen van een artikel:

    http://www.hln.be/hln/nl/962/Gezondheid/article/detail/951675/2009/07/31/Extreem-giftige-spin-zorgt-voor-paniek-in-Frankrijk.dhtml

    Alhoewel het nog niet helemaal zeker is dat het om deze spin gaat.

    Die spin is gewoon gru-we-lijk oO Omg, ik schrok me dood jong. Klikken uit nieuwsgierigheid is dus ten zeerste afgeraden. Ik krijg nu overal kriebels ): En ik wil die spin nooit tegenkomen! Want ik wil geen groot gapend gat in een van mijn lichaamsdelen, of iets te moeten amputeren of doodgaan van een domme spinnenbeet oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ew o.o ik hoop dat je het overleefd. nee, maar ik zou echt heeeeeeel bang zijn :'D

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:14 ]


    There are several things that I have been doing wrong.

    goed, en nu gaan we weer ontopic :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Jup, als ze zwanger is vermoord ze hem en eet ze hem op. Voor haar kleintjes te voeden of zo :Y)

    Right .. (nerd)


    I found myself in Wonderland.

    omg, en ik heb al spinnenfobie.Wel, leuk om het te weten O.o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.