• Wel, wat hebben jullie deze nacht gedroomd?

    ik heb gedroomd dat ik en Taylor Lautner Cliniclowns waren °-° (:

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:41 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik heb niets gedroomd. Toch niet dat ik het me herinner ):


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat wij op een camping zaten en op die camping hadden we een heel raar bad met organen en ledematen erin. Yey.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Over Skeletten in paars/oranje Hawaïshirts.=D


    everything, in time

    Ik kan het me al niet meer herinneren, ik vergeet mijn dromen altijd ><


    You're a star in heaven.

    Ik heb gedroomd dat mijn moeder nog een dochter kreeg
    en dat ik de meter word
    en toen was ik zo blij dat ik mijn zusje mee naar school nam
    en toen begon die ineens wat ouder te worden en leek die zo ontzettend hard op mij als baby
    en euhh x)
    niels van mijn klas, echt een nerd die al een vriendin heeft voor een half jaar en hij is autistisch en heel erg raar naja, die vond dat zo lief dat hij zijn lief dumpte en toen werden wij een koppel
    naja
    zat ik heel de tijd vrolijk te huppelen met mijn zusje en niels
    en mijn zusje had ik kay genoemd, ik noem kayley naja, x]
    en toen liet ik die uit mijn handen vallen en mijn mam zei: ik kon toch geen kinderen meer krijgen dus hoe kom ik daar dan aan
    en toen werd ik wakker

    serieus, wat een droom :p


    Don't walk away and leave without a reason.

    ik weet het niet meer. :)

    Ik heb gedroomd dat ik sigareten ging kope. : X

    Hooked.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik droomde dat mijn droomboy in mijn kamer stond en me wilde zoenen! (hoera) Daar droom ik de laatste tijd wel vaak over! :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Iets met een jongen en zijn kleinere broertje die ong. 7/8 was


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat ik het niet meer weet. Tegenwoordig vergeet ik al mijn dromen. ):

    Damn, ik weet het weer.
    Een zangeresje van op YT zendde me een downloadlink met haar liedjes. En dat was heel moeilijk om te downloaden, haha ;d

    Endeavor schreef:
    Damn, ik weet het weer.
    Een zangeresje van op YT zendde me een downloadlink met haar liedjes. En dat was heel moeilijk om te downloaden, haha ;d

    haha, droog ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    de eerste droomm ging over men broertje ... hij moest vijf keer gereanimeerd worden fzo en later was hij echt dood Ö
    de tweede droom ging over dat ik moest gaan zwemmen met kindjes van op speelplein en ik probeerde wanhopig contact te maken met men crush :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik heb gedroomt dat ik aan het zwemmen was en daar was een jongen en plots waren we verliefd ><


    -

    Ik droomde dat ik achterna werd gezeten door een kip (ik ben bang voor kippen)


    Music is the new sex