• Aangezien veel users hier onzeker zijn over zichzelf heb ik dit spel bedacht. Je mag per beurt één van de onzekerheden die je over jezelf hebt neer zetten en de volgende geeft daar een tip voor om die onzekerheid te overwinnen of hoe die persoon er naar kijkt waarop diezelfde persoon zeg maar een onzekerheid van zichzelf neerzet.
    Ik begin:
    Ik ben bang dat mensen mij niet aardig genoeg vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    cool spel!!!!
    bindingsacngdt lijkt me echt heel vervelend

    zelf vind ik een jonge uit mijn klas heel leuk, maar ik weet niet of hij mij leuk vind!? wat moet ik doen!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Op hem afstappen, lijkt me het beste zelf. ;3

    Ik heb altijd het gevoel dat mensen me haten etc. wat ik ook doe. ;x


    We can only learn to love by loving.

    Dat gevoel is moeilijk uit je hoof te krijgen. Dat heeft er mee te maken dat je waarschijnlijk erg onzeker bent of het vaak tegen je word gezegt dat je stom bent. Maar zolang jij jezelf bent en je goed voelt zullen mensen je niet haten omdat jij altijd zo vrolijk bent en je positieve energie uitstraalt.

    Nogmaals; bindingsangst.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    bindingsangst... nou waarom? wat vind je er precies vervelend aan?

    ~Ik vind ook een jongen heel leuk, maar ik durf echt niet op 'm af te stappen! we praten alleen af en toe.. maar hij doet tegen heel veel meisjes aardig.. hoe kan ik erachter komen of hij íemand leuk vind?


    You are beautiful, you are love.

    Ga doen durven of de waarheid doen met een groepje en hem ook erbij? Neuh vragen is het beste.

    Ik heb bindingsangst omdat ik bang ben uiteindelijk gekwetst te worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Okej.. maar die kans is er altijd.. als je echt verliefd op iemand bent/word en hij op jou moet je die kans gewoon pakken! en tjah.. als het slecht eindigt is dat eigenlijk ook een ''leer in het leven'' -omg.. ik zeg maar wat, hopelijk heb je er wat aan ;)

    ~Sommige jongens in mijn klas maken gemene opmerkingen naar mij of mn vriendinnen, en ik wil dan zo graag iets terug zeggen maar ik weet nooit iets dissends...


    You are beautiful, you are love.

    Gewoon negeren die handel. Als ze je echt heel hard irriteren, ga er dan mee naar een leerkracht die je vertrouwd of praat erover met je ouders. Als je iets terug gaat zeggen gaan zijn vrienden zeggen dat jij alles hebt gedaan en hun niets. Gewoon negeren of stap er mee naar iemand die je vertrouwd, een volwassen persoon.

    Ik heb nogal een laag zelfbeeld en geloof meteen wat mensen mij zeggen. Ook negatieve dingen.

    Dat moet je alleen doen bij mensen die je vertrouwd, laat tot jezelf doordringen van: Dit kan niet echt zijn. Laat jezelf niet steeds denken dat iets echt waar kan zijn, wat duidelijk onzin is!

    Ik ben bang dat die jongen uit een hogere klas mij niet leuk vind, omdat ik zelf een klas lager zit en haast nooit met hem praat!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nou, probeer met hem in contact te komen,zou ik zeggen! en zit ie maar 1 klas hoger? dan maakt het niet zoveel uit. Er zijn bovendien genoeg stelletjes waarbij de man [of vrouw] ouder is. Go4It!

    De jongen die ik leuk vind praat en lacht veel met andere meisjes, hoe kom ik eracher of hij mij leuk vind?


    You are beautiful, you are love.

    Met hempraten, of ander contact met hem leggen via msn of hyves en dan kijken hoe hij tegen je praat

    Ik ben bangdat sommige mensen mij nooit aardig ganvinden omdatze mij lelijk vinden


    Food.

    Wat een onzin , niemand is lelijk iedereen is mooi op zijn eigen manier !!! EN JIJ DUS OOK !

    Ik ben bang dat ik word afgewezen omdat ik verlegen ben , en het is me al zo vaak gebeurt , omdat ik 9 jaar lang gepest ben ben ik zo onzeker , ( IK WORD HEEL SNEL ROOD )


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    wat een goed topic dit :)

    @Desolate: Je kunt ook altijd iets specifieker zijn als je iemand een complimentje wilgeven, zoals : "Wat zit je haar leuk." ipv "Je ziet er geweldig uit vandaag", en dat dan terloops gewoon zeggen. Niemand zal daar dan iets achter zoeken :)


    ars moriendi

    @RemeberXme
    Het enige wat je kan doen is denk ik gewoon over je onzekerheid zetten, zodat andere mensen zien dat je geod in je vel zit. Ook over het rood worden, dan moet je gewoon heel rustig blijven, zodat het langzaam wegtrekt of niet eens gebeurt.

    Ik hrb de laatste tijd last van puistjes. Heeft iemand een goede crème of zo die je daarvoor kan gebruiken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Clearasil, Citroensap (eventueel zelf persen) naar de apotheek en daar vragen of ze je kunnen helpen.

    Ik ben niet ongesteld geworden (nee, heb het niet gedaan ofzo!)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Clearasil, Citroensap (eventueel zelf persen) naar de apotheek en daar vragen of ze je kunnen helpen.

    Ik ben niet ongesteld geworden (nee, heb het niet gedaan ofzo!)


    Gewoon afwachten. Als je het niet gedaan hebt, is er niks aan de hand.
    -ik heb geen probleem-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?