• Aangezien veel users hier onzeker zijn over zichzelf heb ik dit spel bedacht. Je mag per beurt één van de onzekerheden die je over jezelf hebt neer zetten en de volgende geeft daar een tip voor om die onzekerheid te overwinnen of hoe die persoon er naar kijkt waarop diezelfde persoon zeg maar een onzekerheid van zichzelf neerzet.
    Ik begin:
    Ik ben bang dat mensen mij niet aardig genoeg vinden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @ desolate , je kan toch iemand een mooi meisje vinden zonder dat je lesbisch bent , gewoon net hetzelfde als je een meisje lelijk vind ;D

    ik ben vaak te verlegen , dat haat ik aan mezelf ><


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Verlegenheid komt vaak voor uit een laag zelfbeeld. Als je bv verlegen bent op een gelegenheid, zoals een schooloptreden moet je jezelf blijven aansporen dat je het vast wel kan. Ook moet je niet bang zijn dat je jezelf voor schut zal zetten. Dat gebeurt wss niet. En anders, so what? Een foutje kan gebeuren. Dat is gewoon menselijk! (:

    Ik ben bang voor mijn vader. :$


    everything, in time

    Heb ik ook soms :X.Je vader ontwijken gaat ook al niet :s.Probeer er over te praten met hem dat je het niet fijn vind da hij diej bepaalde dingen doet.Probeer het hem uit te leggen.Doe dit op een rusitge manier en ook als er niet teveel spanning tussen jullie bevind.


    Ik ben onzeker over mijn story's maar wil ze niet verwijderen maar bijna niemand maakt ze en daarom denkik dat ze dom zijn :X :S

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 14:44 ]


    My friends are my estate.

    Gewoon laten staan, er zullen zeker wel mensen zijn die er veel plezier aan beleven!

    Ik ben gewoon onzeker over alles, van mijn uiterlijk, tot mijn vrienden, tot mijn schrijfstijl. Er zijn veel mensen die zeggen dat het goed is en echt mij dat verzekeren maar meestal geloof ik ze niet en heb echt wel nood aan bevestiging, vooral als ik dan dingen lees zoals Scar Tissue van Dorien (aka CosmicPurple)
    dan voel ik me echt zo jezus slecht


    Don't walk away and leave without a reason.

    eerst wil ik zeggen: dit vind ik echt een origineel spel!

    Advies: Ik heb dat ook hoor. Ik kan niet zo heel geweldig mooi schrijven, maar soms dan is het volgens andere heel mooi geworden, al heb ik het zelf niet zo door. Maar.. je schrijfstijl is je eigenstijl, dus een manier hoe jij schrijft. En soms moet je gewoon geloven dat jij het ook super goed doet!



    Misschien niet origineel, maar.. ik ben heel snel verlegen >.< dat vind ik echt niet leuk aanmezelf..

    Ik vind mijn billen te dik.


    Let's do this poo

    ik ben bang dat mijn vader weer ziek word.


    It's heavy but you are not the only one

    die angst kun je niet verhinderen of doen verdwijnen , het beste wat je kan doe is je voorbereiden wanneer hij terug ziek wordt en hem zo veel mogelijk helpen. Krop ook niet al je emoetie's op , da's het slechtste wat men kan doen

    ik ... ben nogal sociaal , maar niet spontaan ..
    ik praat niet graag met vrienden van vrienden , ik ken die mensen nie ..
    <3

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 1:11 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Dat valt wel te begrijpen, het is meestal raar om te praten met mensen die je niet kent, maar ik zou zeggen: wees spontaner, wie weet zijn het wel leuke mensen ;)

    Ik ben soms nogal onzeker over mijn uiterlijk, zoals vele --'


    -

    Trek kleren aan, die je zelfvertrouwen geven, zet je goede punten in de verf.

    Ik ben onzeker over mijn gewicht. Heel onzeker :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zal je zeggen, heel veel mensen zijn onzeker over hun gewicht de één vind zichzelf te dik en de ander vind zichzelf te dun. Zelf ik ben wel eens onzeker over mijn gewicht met mijn 50 kilo en 1.70 lang. :X Maar je gewicht hoort bij je en je kan makkelijk uitreken of je te zwaar bent op deze site. En ben je een beetje te zwaar ga sporten of 1 á 2 keer per week joggen. En gezonder eten werkt ook altijd wel.

    Ik ben best wel verlegen in de buurt van jongens en ik weet nooit of de jongen die ik leuk vind mij wel leuk vind. En ik durf hem niet aan te spreken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    gewoon aan spreken heb ik ook gedaan al ben ik nog hartstikke verlegen als we samen zijn warschijnlijk gaat hij je er mee plagen doet die bij mij ook ooeeh daar komen die rode wangetjes weer aan enzovoort.

    ik ben bang dat school er achter gaat komen dat ik en die jongen gezoend hebben terwijl we alleen vrienden zijn:X


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    @ Hierboven: En wat dan nog als ze het weten? Zoenen is een uiting van liefde/seksualiteit, twee heel menselijke dingen :]

    Ik ben onzeker over de toekomst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Decoy schreef:
    Zelf ik ben wel eens onzeker over mijn gewicht met mijn 50 kilo en 1.70 lang. :X

    Ik ben 1.74 en weeg 70 kilo :']
    I don't really care, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    @Aurelia
    dat is dus de perfecte instelling :'D
    Maar oké, iedereen is wel eens onzeker over zijn/haar toekomst maar weetje. Je hebt het zelf in de hand en als het mis gaat kan je het altijd nog recht zetten.

    Uhm ik heb bindingsangst zegmaar. Ik hou van aandacht van jongens en vind een jongen zeg maar leuk maar als hij me zo vragen zou ik nooit ja zeggen omdat ik bang ben om uit eindelijk gekwetst te worden.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.