• Ik weet niet of er al een topic over is. Want dan mag deze wel gesloten worden. Maar weet er iemand hoe laat het word bekendgemaakt wie de tickets heeft gewonnen voor dat ding van tokio hotel?

    Zou dat vandaag zijn dan?
    + Nee.
    Ik weet het niet.


    -

    Volgens mij kan dat elk moment gebeuren. ^^


    Let the Night embrace you

    Esmaye schreef:
    Zou dat vandaag zijn dan?
    + Nee.
    Ik weet het niet.

    Ja,dat gaat vandaag gebeuren x).

    Oeoeoe, spannend!
    Nee, werkelijk geen idee.

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik weet niet of er al een topic over is. Want dan mag deze wel gesloten worden. Maar weet er iemand hoe laat het word bekendgemaakt wie de tickets heeft gewonnen voor dat ding van tokio hotel?



    wat kun je dna winnen van th?

    yufreak schreef:
    (...)


    wat kun je dna winnen van th?

    Tickets voor concert.

    ja dat vroeg ik me ook al af

    achja de kans dat ik win is 000000,1% XD

    xx<3

    Ik had gehoord vanaaf om 8 uur. Sla me niet als niet zo is.


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    Ik had gehoord vanaaf om 8 uur. Sla me niet als niet zo is.

    Dat kan goed [/ik heb gedroomd dat het om 7 uur was Oo].

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat kan goed [/ik heb gedroomd dat het om 7 uur was Oo].

    xD
    Ik had gedroomd dat ik gewonnen had, en dat Tom voor de deur stond met die kaartjes en mij tegen de muur drukte en me begon te tongen.. En dat ik het smerig vond maar iedereen riep dat ik terug moest zoenen en toen deed ik dat maar, maar toen moest ik kotsen.
    Dromen zijn bedrog, gelukkig voor Tom anders kon ie niet zoenen. Maar dan had ik weleindelijk een keer gewonnen ;á x'd


    Tom and Georg could write a bad romance.

    OhMyCookiex3 schreef:
    (...)
    xD
    Ik had gedroomd dat ik gewonnen had, en dat Tom voor de deur stond met die kaartjes en mij tegen de muur drukte en me begon te tongen.. En dat ik het smerig vond maar iedereen riep dat ik terug moest zoenen en toen deed ik dat maar, maar toen moest ik kotsen.
    Dromen zijn bedrog, gelukkig voor Tom anders kon ie niet zoenen. Maar dan had ik weleindelijk een keer gewonnen ;á x'd

    Hahahah. Omg,dan zijn u dromen over tom toch intressanter. Ik droom dat ik hem het huis buiten smijt,met zijn playstation achter hem aan. omdat hij altijd achter de playstation zat.

    Omgosh, jullie dromen zijn hylarisch. [=


    You'll never dream alone. <3

    krijg je daar geen mail van? (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Maar de actie was verlengd, je kon tot vandaag zelfs nog inschrijven. (:

    Prodigy schreef:
    Maar de actie was verlengd, je kon tot vandaag zelfs nog inschrijven. (:

    Stiekem hadden ze gewoon te weinig inschrijvingen en daarom moeten ze het verlengen x').