• Nou zoals sommige misschien weten, was ik vorige week op castlefest. Daar kwam een band. 'Omnia' Op het begin had ik zoiets 'tss fakkers..' want ze deden een beetje dom met engels praten terwijl het gewoon nederlanders zijn :'). Stiekem vind ik zoiets gewoon overbodige arrogantie.

    Dus iedere keer als die zanger van die band op het podium kwam om iets aan te kondigen of te vertellen had ik zoiets van 'Nee he ieuw -.-' Na een tijdje begon hij dat te merken. Ging hij ons stalken o.O want toen vond hij mij en mijn zus ineens heel interesant [we zien er iets anders uit als de gemiddelde hippie, zigeuner, elf of gek die daar rondliep :')]
    Dus mijn zus en ik voelde osn de hele tijd in de gaten gehouden, kwamen we erachter dat hij steeds achter ons stond ofzo. Echt heel eng :')

    Kom ik net thuis na een week texel, mailtjes kijken en al die zooi. Zie ik dat die dude.. me aangemeld heeft op Twitter. En toen schrok ik want.. Hij weet mijn naam niet, hij kan die niet zomaar opzoeken. Daar waren namelijk duizenden bezoekers. Dus nu vraag ik mij serieus écht af hoe de hell hij achter mijn naam is gekomen. o.O

    de dude in kwestie

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 17:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oooohmygod XD Wat een engerd o.o


    I'd rather go naked than wear fur.

    Eek, wat een engerd!

    Bah, engerd. (cat)


    Tanya is de beste.

    Ik ben al bang als ik alleen maar zijn uiterlijk zie ._.
    Laat staan dat hijje stalkt O_O


    I found myself in Wonderland.

    creep o.o


    Happiness hit her like a train on a track

    dat klinkt zo grappig.

    maar ik zou ook bang zijn.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Hij is een creep!


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    echt een vieze ouwe engerdxD:S