• Nou zoals sommige misschien weten, was ik vorige week op castlefest. Daar kwam een band. 'Omnia' Op het begin had ik zoiets 'tss fakkers..' want ze deden een beetje dom met engels praten terwijl het gewoon nederlanders zijn :'). Stiekem vind ik zoiets gewoon overbodige arrogantie.

    Dus iedere keer als die zanger van die band op het podium kwam om iets aan te kondigen of te vertellen had ik zoiets van 'Nee he ieuw -.-' Na een tijdje begon hij dat te merken. Ging hij ons stalken o.O want toen vond hij mij en mijn zus ineens heel interesant [we zien er iets anders uit als de gemiddelde hippie, zigeuner, elf of gek die daar rondliep :')]
    Dus mijn zus en ik voelde osn de hele tijd in de gaten gehouden, kwamen we erachter dat hij steeds achter ons stond ofzo. Echt heel eng :')

    Kom ik net thuis na een week texel, mailtjes kijken en al die zooi. Zie ik dat die dude.. me aangemeld heeft op Twitter. En toen schrok ik want.. Hij weet mijn naam niet, hij kan die niet zomaar opzoeken. Daar waren namelijk duizenden bezoekers. Dus nu vraag ik mij serieus écht af hoe de hell hij achter mijn naam is gekomen. o.O

    de dude in kwestie

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 17:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ieuwww
    ik zou doodsbang zijn :S

    Als ik die foto al zie krijg ik al rillingen, aan de gedachten dat hij achter me zou zitten. Poor you. Ö
    Heeft hij je gevolgd naar huis? Dan kon hij makkelijk je naam vinden en opzoeken op Twitter, Hyves, etc.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 20:29 ]


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    Als ik die foto al zie krijg ik al rillingen, aan de gedachten dat hij achter me zou zitten. Poor you. Ö
    Heeft hij je gevolgd naar huis? Dan kon hij makkelijk je naam vinden en opzoeken op Twitter, Hyves, etc.
    Nee het was in Lisse en ik sliep in het zelfde hotel als hen. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij zo brutaal is om te gaan vragen hoe die mensen op dat kamer nummer heten.. Lijkt mij..?


    Wie du mir, so ich dir.

    Gadver wat een freak :S

    Btw, waar was je op texel?:Y)

    GrtZZ


    Don't smoke, don't drink, don't do drugs and I can party harder than you!

    Incompatible schreef:
    Gadver wat een freak :S

    Btw, waar was je op texel?:Y)

    GrtZZ
    Ik zat op Den Burg :')


    Wie du mir, so ich dir.

    omg....
    Die man is zooo creepy....


    Here I Am

    Ieuwl, hij is eng ö


    Never run out of reasons to smile...

    Hij is echt eng! O.o


    -

    Die heeft bij zoeken waarschijnlijk gewoon castlefest ingedrukt, en dan zie je buiten een paar andere mensen, ook zo'n vijf berichtjes van jou staan^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Die heeft bij zoeken waarschijnlijk gewoon castlefest ingedrukt, en dan zie je buiten een paar andere mensen, ook zo'n vijf berichtjes van jou staan^^.
    why de hell dacht ik daar niet aan :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    why de hell dacht ik daar niet aan :')

    Omdat volgens mij niet zoveel mensen daar aan denken :'D. 'k kwam er ook pas achter een kwartier na ik dit gelezen had^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    okayy weird. O.o


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik zat op Den Burg :')


    Daar is het leuk. :Y)
    Ontopic:
    Ik vind het wel raar dat hij echt helemaal is gaan uitzoeken hoe je heet, etc.
    Engerd. o.o


    -

    Van t plaatje alleen al werd ik al bang o_o
    Wat een creap


    Second star on the right and straight on till morning

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nee het was in Lisse en ik sliep in het zelfde hotel als hen. Maar ik kan me niet voorstellen dat hij zo brutaal is om te gaan vragen hoe die mensen op dat kamer nummer heten.. Lijkt mij..?

    Met freaks weet je nooit ö


    Jaybee dude (: