• Nou zoals sommige misschien weten, was ik vorige week op castlefest. Daar kwam een band. 'Omnia' Op het begin had ik zoiets 'tss fakkers..' want ze deden een beetje dom met engels praten terwijl het gewoon nederlanders zijn :'). Stiekem vind ik zoiets gewoon overbodige arrogantie.

    Dus iedere keer als die zanger van die band op het podium kwam om iets aan te kondigen of te vertellen had ik zoiets van 'Nee he ieuw -.-' Na een tijdje begon hij dat te merken. Ging hij ons stalken o.O want toen vond hij mij en mijn zus ineens heel interesant [we zien er iets anders uit als de gemiddelde hippie, zigeuner, elf of gek die daar rondliep :')]
    Dus mijn zus en ik voelde osn de hele tijd in de gaten gehouden, kwamen we erachter dat hij steeds achter ons stond ofzo. Echt heel eng :')

    Kom ik net thuis na een week texel, mailtjes kijken en al die zooi. Zie ik dat die dude.. me aangemeld heeft op Twitter. En toen schrok ik want.. Hij weet mijn naam niet, hij kan die niet zomaar opzoeken. Daar waren namelijk duizenden bezoekers. Dus nu vraag ik mij serieus écht af hoe de hell hij achter mijn naam is gekomen. o.O

    de dude in kwestie

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 17:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Omg !
    Eng !!!


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    KrullieWul schreef:
    Ik denk dat hij iemand jou naam heeft horen zeggen, of die van je zus ofzo. En ik ken twitter niet, maar kan hij je dan niet vinden via je interesses en naam ofz?
    Nou mijn zus noemt me altijd kersje :') Dus snap niet hoe je daar kirsten van Gassel uit kunt halen >.<' En twitter is zo iets voor mensen die geen leven hebbe -ikdus- waar je de hele dag door neer zet wat je aan het doen bent bijv. Iets heel levenloos dus :')


    Wie du mir, so ich dir.

    omg,die vent is eng O.o'
    ik had eerst nog zoiets van 'hmm een kerel van een band,best wel sexy ^^' tot ik die foto zag :X

    x


    everybody needs a song.

    Wat een lekker ding. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Grose o.o
    Accepteer hem anders en vraag het?


    ok

    tamere schreef:
    Grose o.o
    Accepteer hem anders en vraag het?
    (nerd)(krul)
    Heb ik al gedaan :') en ik ben erg benieuwd moet ik zeggen >.>


    Wie du mir, so ich dir.

    whaha Steve Sic! x'D dies tog al jaren getrouwd?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    whaha Steve Sic! x'D dies tog al jaren getrouwd?
    Oo hahah dus het is dus wel zijn vrouw, ik dacht het alleen maar zijn vriendin was :'). Ja maar kijk dat maakt het nu dus allemaalnog net even iets erger :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Wtf, wat een rare. o.o


    -

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Oo hahah dus het is dus wel zijn vrouw, ik dacht het alleen maar zijn vriendin was :'). Ja maar kijk dat maakt het nu dus allemaalnog net even iets erger :')

    volgens mij is die gewoon netjes getrouwd met Jenny ho0wrr =') maar dat maakt het net nog ff wat erger jah x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    (...)
    volgens mij is die gewoon netjes getrouwd met Jenny ho0wrr =') maar dat maakt het net nog ff wat erger jah x'D
    Ja, maar jenny is wel heel lief (als ze niet boos is) dus daar geef ik hem wel groot gelijk in.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja, maar jenny is wel heel lief (als ze niet boos is) dus daar geef ik hem wel groot gelijk in.

    Jenny is zeker lief, heb heel gesprek met haar gehad toen ze in Almere optraden =D maar ik vraag me egt af hoe Steve je naam weet dan O_o


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou mijn zus noemt me altijd kersje :') Dus snap niet hoe je daar kirsten van Gassel uit kunt halen >.<' En twitter is zo iets voor mensen die geen leven hebbe -ikdus- waar je de hele dag door neer zet wat je aan het doen bent bijv. Iets heel levenloos dus :')

    Ja ik weet de functie van Twitter, maar ik bedoel, ik weet niet wat er nog meer allemaal opstaat dan wat je aan het doen bent :)
    Nee, ik snap ook niet hoe die dat er uit kan halen.

    KrullieWul schreef:
    (...)
    Ja ik weet de functie van Twitter, maar ik bedoel, ik weet niet wat er nog meer allemaal opstaat dan wat je aan het doen bent :)
    Nee, ik snap ook niet hoe die dat er uit kan halen.
    O zo sorry :'). Ehm nou je kunt je naam erop zetten, hobbies, woonplaats, iets over jezelf maar dan moet hij wel eerst mijn naam weten wil hij hem kunnen opzoeken xD


    Wie du mir, so ich dir.

    omg, die is echt eng!
    indd, dat is echt vreselijk kud!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!