• Ik wist niet of dit hier of bij suggesties moest, maar gezien die niet echt een suggestie is betreffende het reilen en zeilen van Quizlet, denk ik dat dit de beter plaats is. Sorry als het niet zo is.

    Ik weet niet of iemand zich hier nog de praattopics voor verschillende talen herinnert? We hadden er zo voor Duits en Engels. Ik vond dit een super leuk initiatief, omdat je op die manier je talen kunt verbeteren door het soort alledaagse conversaties te voeren dat je voert in praattopics. Ik vind het ziek leuk, want iedereen gaat fouten maken, dus het is ook niet erg als je ze maakt. Quizlet als leeromgeving, hoe mooi is dat? (krul) (Mods, even een vraag: ik weet niet of jullie dit hier zouden willen of in het off-topic? Maar gezien het altijd hier gestaan heeft ...?)
    Zou er animo voor zijn dit concept nieuw leven in te blazen? Als ik op m'n eentje moet praten zal dat natuurlijk moeilijk gaan, haha. (krul) Also, naar mijn weten zijn de huisregels sindsdien aangepast en mogen we nu eender welke taal spreken in het talensubforum, dus op dat vlak zouden we ook niet beperkt zijn. :Y)

    Wat denken jullie?(:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oui ça va. Ce semble une bonne idée. :Y) Ik ben momenteel bezig met Frans aan het leren, en hoewel ik dit met mijn vriend kan praten, lijkt het mij leuker om het met jullie ook te praten.

    Ik wil eventueel wel een Frans-topic openen en iedere dag een nieuw onderwerp aandragen om over te praten? Of iedere week of zoiets.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 16:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hablamos español, entonces. Me parece muy guay. (Ik ben hier 100% voor te vinden.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Patholoog schreef:
    Oui ça va. Ce semble une bonne idée. :Y) Ik ben momenteel bezig met Frans aan het leren, en hoewel ik dit met mijn vriend kan praten, lijkt het mij leuker om het met jullie ook te praten.

    Ik wil eventueel wel een Frans-topic openen en iedere dag een nieuw onderwerp aandragen om over te praten? Of iedere week of zoiets.


    Frans was ik sowieso wel van plan om open te gooien, want ik weet nog dat ik dat destijds echt miste, haha. Het is ook de taal die ik het meest wil verbeteren, dus op dat vlak heb je sowieso al een praatmaatje. (krul)

    Wasikowska schreef:
    Hablamos español, entonces. Me parece muy guay. (Ik ben hier 100% voor te vinden.)


    Mi español es malo, en zelfs dit heb ik moeten opzoeken, maar ik ben er zeker van dat Spaans één van de meest gesproken vreemde talen is hier op Q (buiten Frans, Duits en Engels, dan), dus ik moedig zo'n topic zeker aan! *O* (Ik ben fan van alle taaltopics. :Y))


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha ik kan alleen Engels en Nederlands. En Latijn vertalen, maar niet spreken. Wat een waardeloos vak ook eigenlijk. (krul)


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    Patholoog schreef:
    Oui ça va. Ce semble une bonne idée. :Y) Ik ben momenteel bezig met Frans aan het leren, en hoewel ik dit met mijn vriend kan praten, lijkt het mij leuker om het met jullie ook te praten.

    Ik wil eventueel wel een Frans-topic openen en iedere dag een nieuw onderwerp aandragen om over te praten? Of iedere week of zoiets.


    Ja frans! Leuk!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben ook voor Frans sowieso, want ik heb geen Frans lessen meer dus een beetje oefening kan geen kwaad.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Oeh nice Frans. Ik spreek wel meer een beetje straattaal Frans tho haha


    Heaven is a place that we all have

    taeh schreef:
    Oeh nice Frans. Ik spreek wel meer een beetje straattaal Frans tho haha


    Tant que ce n'est pas du verlan, moi j'ai aucun problème avec ça hahaha. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Konnichiwa! Choushi wa do?
    (Oke, nee ik ken echt nog niet veel, maar ik probeer beetje Japans te leren gehehe)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Klaar schreef:
    (...)

    Tant que ce n'est pas du verlan, moi j'ai aucun problème avec ça hahaha. (krul)


    Nom d'une pipe, le verlan, c'est terrible.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Nom d'une pipe, le verlan, c'est terrible.


    OUI. Vraiment. Je n'ai jamais compris pourquoi ils l'utilisent. ça sonne (klopt dat werkwoord? :')) si ridicule.

    In elk geval: ik zal vanavond alvast een Frans topic openen, want ik heb het gevoel dat daar het meeste animo voor is?? Voel jullie vrij om er voor andere talen ook te openen!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 18:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Nom d'une pipe, le verlan, c'est terrible.


    mais non, qu'est-ce que tu dis ): le verlan moi je l'aime bien

    [ bericht aangepast op 4 jan 2018 - 18:16 ]


    Heaven is a place that we all have

    Klaar schreef:
    (...)

    OUI. Vraiment. Je n'ai jamais compris pourquoi ils l'utilisent. ça sonne (klopt dat werkwoord? :')) si ridicule.

    In elk geval: ik zal vanavond alvast een Frans topic openen, want ik heb het gevoel dat daar het meeste animo voor is?? Voel jullie vrij om er voor andere talen ook te openen!


    MAAR NEE VERLAN IS MIJN LEVEN TSK


    Heaven is a place that we all have

    Ooeh klinkt leuk!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oeh, yes, ik ben erg voor dit idee. :9~

    Frans is geweldig, maar ziet iemand iets in een Duits topic? Ik ben altijd op zoek naar mogelijkheden om dat ook echt te gebruiken, want mijn Engels is inmiddels qua vloeiendheid zoveel beter dan Duits en dat is wel een klein beetje tragisch.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan