• Nou zoals sommige misschien weten, was ik vorige week op castlefest. Daar kwam een band. 'Omnia' Op het begin had ik zoiets 'tss fakkers..' want ze deden een beetje dom met engels praten terwijl het gewoon nederlanders zijn :'). Stiekem vind ik zoiets gewoon overbodige arrogantie.

    Dus iedere keer als die zanger van die band op het podium kwam om iets aan te kondigen of te vertellen had ik zoiets van 'Nee he ieuw -.-' Na een tijdje begon hij dat te merken. Ging hij ons stalken o.O want toen vond hij mij en mijn zus ineens heel interesant [we zien er iets anders uit als de gemiddelde hippie, zigeuner, elf of gek die daar rondliep :')]
    Dus mijn zus en ik voelde osn de hele tijd in de gaten gehouden, kwamen we erachter dat hij steeds achter ons stond ofzo. Echt heel eng :')

    Kom ik net thuis na een week texel, mailtjes kijken en al die zooi. Zie ik dat die dude.. me aangemeld heeft op Twitter. En toen schrok ik want.. Hij weet mijn naam niet, hij kan die niet zomaar opzoeken. Daar waren namelijk duizenden bezoekers. Dus nu vraag ik mij serieus écht af hoe de hell hij achter mijn naam is gekomen. o.O

    de dude in kwestie

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 17:47 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wtf o.o

    ik zou ook bang zijn..


    We can only learn to love by loving.

    zoveel mensen gestalkt dat hij er ooit achter is gekomen ofzeu ? O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NOHMYGOOOD o_O
    als hij nou sexay was.. wat t een ander verhaal. maar dit is best ernstig.
    veel sterkte nog x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ieuw, hoe eng man 0.0
    Ik vind hem maar eng


    T O K I O H O T E L < 3

    LotteLampje schreef:
    NOHMYGOOOD o_O
    als hij nou sexay was.. wat t een ander verhaal. maar dit is best ernstig.
    veel sterkte nog x'D
    Ja nee serieus. Hij kan ook heel eng kijken enzo [/heb ik al een trauma aan overgehouden van Tuomas van Nightwish] Maar hij heeft dus ook een vrouw enzo, en ik snap hem niet o.O Naja ik heb hem een bericht gestuurd waar de hell hij mijn naam vandaan heeft, dus ik zal het vanzelf wel horen denk ik :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ieuwl, hij is eng en het is eng o.o


    Only losers can act the way you do

    LotteLampje schreef:
    NOHMYGOOOD o_O
    als hij nou sexay was.. wat t een ander verhaal. maar dit is best ernstig.
    veel sterkte nog x'D

    Die dude heeft de looks van een iets jongere Ozzy Osbourne :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Enge gast :S


    Moving on but never letting go

    o.o
    Eng... ig.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hij is eng, dus ik snap dat je bang bent :o


    -

    iew, eng o.o


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Iiiee Icky man O_O
    Ik vraag me af wat hij op jou berichtje te zegge heeft :Y)


    Slowly floating to the sky...

    oké, die's eng...

    Ik denk dat hij iemand jou naam heeft horen zeggen, of die van je zus ofzo. En ik ken twitter niet, maar kan hij je dan niet vinden via je interesses en naam ofz?

    wtf wat een engerd ._.
    arme jij :')


    Imperfection Is Beautiful