• Naja, de titel zegt het al.. Waarom zo weinig? o.O Het gaat zowat alleen maar over TH ofzeuw.. Beetje meer My Chem kan geen kwaad, toch? Bovendien gaat de site dan ook wat vooruit <'3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik zou zeggen: doe je best en maak een quizlet :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja.
    Ik ook. :P


    AAP

    Whoot, ik ken maar 1 liedje
    Mama ofzo xP Vind ik wel geinig ^^


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb wel is buttons gezien van My Chem, en nog nooit van Tokio Hotel

    als dat dr wat toe doet..

    Ik heb er (A)


    HaveFun!

    Je hebt hier toch al een topic over geopent?
    Maargoed, gewoon omdat TH hier veel meer fans heeft? En er over geen andere band zoveel wordt geschreven als over TH.

    maaar ja ik was vroegir vee van van mychem maar als ikth kende vond ik hun beter en mooier sr maarik denker wel nog an maar ik vind th nu beter en mooiere jongs im sorry xx


    ilu

    maaar ja ik was vroegir vee van van mychem maar als ikth kende vond ik hun beter en mooier sr maarik denker wel nog an maar ik vind th nu beter en mooiere jongs im sorry xx


    ilu


    Alleen om de jongens Ö??

    maaar ja ik was vroegir vee van van mychem maar als ikth kende vond ik hun beter en mooier sr maarik denker wel nog an maar ik vind th nu beter en mooiere jongs im sorry xx

    ilu

    Dát is nog wel het laatste wat me boeit in een 'welke band is beter' discussie. Sorry :S

    Ik zou zeggen: doe je best en maak een quizlet :)


    Ik heb al een hele serie x)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    ben ff druk met men 4 series maar als ik ooit geen inspi zou hebben met die (of er door een of andere manier zou stoppen) zal ik er mss eentje van mcr maken


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Buttons heb ik gezien bij de free record shop in deventer:P
    En in Walibi heb je posters, T-shirts en riemen en tassen en nog wat stuff dacht ik ook XD
    Maar van quizen zijn er niet zo veel nee


    bla bla bla

    Nja.
    ik vind ze wel goed. =D
    alleen er zijn hier gewoon meer TH fans blijkbaar. :P


    AAP

    Buttons heb ik gezien bij de free record shop in deventer:P
    En in Walibi heb je posters, T-shirts en riemen en tassen en nog wat stuff dacht ik ook XD
    Maar van quizen zijn er niet zo veel nee


    Idd, daar heb je allemaal van dat spul liggen, alleen wat je allemaal via hun officiële fansite kunt bestellen is mooier ^^


    If you don't listen, you're never gonna learn.