• Elke woensdag na gym, dan hbbn we nog een halfuurtje tot de volgende les begint.! Meestal hebben m'n vriendin en ik niks te doen . En dan gaan we de aula in op het podium en we geven dan een show!:P Het heet de MasSa-shoow:D
    En dan kijken de meeste mensen ons zoo raar aan; Maar wat ik wilde vragern is ....Hebben jullie leuke ideën voor de volgende show:D. Is bijna woensdag Hihi(A).

    X. (cat) Alvast Bedankt!

    een dansje ofzo??^^


    I am an idiot, I move.

    een dansje ofzo??^^


    Whahaha. zou kunnen:P. Miss de dehdeh-dans

    Ga de VogeltjesDans doen!!
    Dat deden wij ook in de Aula op 2 tafels, en toen gingen 4de klassers dat filmen.. XD


    Dunno ><

    Ga de VogeltjesDans doen!!
    Dat deden wij ook in de Aula op 2 tafels, en toen gingen 4de klassers dat filmen.. XD


    Wajoooww. Kapotlauww. Dat doen we :P.

    (...)

    Wajoooww. Kapotlauww. Dat doen we :P.

    Sec6 :D


    Dunno ><

    Weetje wat we ook gaan doen?:'D [/ja ik doe met haar mee]
    Ik ga mijn gymbroek onder mijn gewone broek aandoen, en dan gaan we iedereen wijs maken dat ik mijn broek naar beneden ga trekken, krijg je die gymbroek te zien ^^'
    x


    ok

    Luchtgitaar solo (cool)


    No growth of the heart is ever a waste

    zingen?

    Luchtgitaar solo (cool)


    DAT IS GEWELDIG! dat doen ik en mijn bf altijd in de mediamarkt o_o [/schaamteloos]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    DAT IS GEWELDIG! dat doen ik en mijn bf altijd in de mediamarkt o_o [/schaamteloos]

    Dat is egt Sexxi!
    ik en mijn vriendin(En haar ouders) gingen voor bed voor me vriendin kijken.. Je hebt tog in de Ikea al van die opgemaakte bedden he. gingen we er in liggen, met de dekens ofer ons heen, en het er uit laten zine, of we sex hadden,, dus ook Kreun geluiden maken enzo. word opeens die denken van ons afgetroken door zoon medenwerker, wij lagen plat!!!.. xD (Soory,, weer heel intresand ben ik bezig :P)


    Dunno ><

    Oké, blijven we wel nog off-topic, ik wil namelijk niet dat deze topic gesloten wordt.(cat)
    x


    ok

    Oké, blijven we wel nog off-topic, ik wil namelijk niet dat deze topic gesloten wordt.(cat)
    x

    Whahahah ik ook niet:d

    Weetje wat we ook gaan doen?:'D [/ja ik doe met haar mee]
    Ik ga mijn gymbroek onder mijn gewone broek aandoen, en dan gaan we iedereen wijs maken dat ik mijn broek naar beneden ga trekken, krijg je die gymbroek te zien ^^'
    x


    Dat is al 1 goed idee, maar wat nog meer?
    & 'T moet niet te luidruchtig worden, want anders kunnen we het wel vergeten !

    zingen?

    't Moet wel nog een beetje grappig zijn :P

    Luchtgitaar solo (cool)


    Wat is dat dan? Nepgitaarspelen Ofsoo ?