• Hallo freunden und freundinnen.
    Komende woensdag (toch?) komt voor het eerst de nieuwe film van Harry Potter in de bioscoop. Dat weten de meesten van jullie vast al wel. Maar natuurlijk ben ik een grote uitzondering, ik heb de film namelijk al gezien. En nee, niet gedownload van het internet, want daar doe ik niet aan. Ja, lieve vrinden, ik heb hem al in de bioscoop gezien.
    Mijn vader was namelijk zo leuk om uitnodigingen te krijgen voor de avant premiere van HP. Die was in Brussel. Dus toen gingen wij lekker naar Brussel zaterdagavond om die film te kijken, en ik kan je verklappen dat hij enorm gaaf is.
    Wie gaat hem nog meer kijken?


    rules don't stop me

    Ik :Y)


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ik MOET die film zien :|
    serieus :|
    maar mijn ouders stellen het steeds uit ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ga hem kyken. =3


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb hem ook al gezien. Ook in Brussel. Zijn we elkaar niet tegen gekomen????????


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik!!!
    Alleen weet ik nog niet wanneer.


    Everyone smiles in the same language.

    ik ga hem zeker zien ^^


    Imperfection Is Beautiful

    Ik ga ook ^^ Ik moet :9~ Nu vind ik dat ik toch wel lang genoeg gewacht heb zeker :Y)xD


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga woensdag maar ik wil hem nu al zien!! (huil)

    Maar eigenlijk mag ik niet, ik heb een hersenschudding. Maar dat boeid niet, ik ga toch! ;D


    -

    Ik ga dus gaan kijken vanaf het eens regent.Nog nooit heb ik zo gehoopt dat het gaat regenen.


    Everyone smiles in the same language.

    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKUUUUUUHHHH


    OOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    ~If you Love something let it Go, If it comes Back it's yours, If is Doesn't it never was.....~

    Heb hem ook al gezien in Brussel =)


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Hah, ik was daar ook zaterdag!^^ En ik verzeker je, ik ga dat nooit meer vergeten!Ö Het was echt prachtig! Maar ik denk dat ik nu best m'n mond ga houden, want anders verklap ik nog alles!:X
    Vraagje: in welke zaal zat je?


    Life is a climb, but the view is great <3

    Ik ga vrijdag =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ikkeeuh! ^^
    Hij ziet er echt zalig uit alleen vind ik de trailer een beetje verwarrend. En ik zag like dingen die ik niet in het boek gelezen heb, ofwel ligt het aan mij en de onduidelijke trailer. ^^ Maar toch ga ik nog altijd kijken! =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik kom er net achter dat de nachtpremiére is uitverkocht=='.
    Dat wordt gewoontjes kijken ;[.


    we've only said goodbye with words