• Hallo freunden und freundinnen.
    Komende woensdag (toch?) komt voor het eerst de nieuwe film van Harry Potter in de bioscoop. Dat weten de meesten van jullie vast al wel. Maar natuurlijk ben ik een grote uitzondering, ik heb de film namelijk al gezien. En nee, niet gedownload van het internet, want daar doe ik niet aan. Ja, lieve vrinden, ik heb hem al in de bioscoop gezien.
    Mijn vader was namelijk zo leuk om uitnodigingen te krijgen voor de avant premiere van HP. Die was in Brussel. Dus toen gingen wij lekker naar Brussel zaterdagavond om die film te kijken, en ik kan je verklappen dat hij enorm gaaf is.
    Wie gaat hem nog meer kijken?


    rules don't stop me

    Voor de mensen die nog moeten gaan;
    Ik zou wel reserveren, bij de bioscoop waar ik was waren alle voorstellingen uitverkocht.
    Was ik even blij dat ik wél al kaartjes besteld had. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Opscheppen? Ik ben er niks mee, ik ben vandaag geweest. Wat voor verschil heeft dat? Een paar daagjes verschil. Waaaaauuuw ^^
    Proficiat dat jou Geweldige Papie een uitnodiging kon bemachtigen, ik wil oko zo'n Papie :P

    Xx.


    Art is never finished, just forgotten.

    bij mij was er dan weer geen volk... ;D

    en hij is echt héél goed!
    zeker gaan zien!


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ChoclateCake schreef:
    Opscheppen? Ik ben er niks mee, ik ben vandaag geweest. Wat voor verschil heeft dat? Een paar daagjes verschil. Waaaaauuuw ^^
    Proficiat dat jou Geweldige Papie een uitnodiging kon bemachtigen, ik wil oko zo'n Papie :P

    Xx.

    wat vriendelijk
    als ik toch gewoon de vraag heb wie hem wilt gaan kijken mag dat toch wel?
    jeeeezus, wat bestaan er toch mensen op de wereld die anderen niets gunnen zeg.


    rules don't stop me

    ik ga hem volgende week zien met mijn mama :') die wil hem ook graag zien namelijk.


    -

    Ik ging hem normaal vandaag zien, maar ik heb me overslapen. :X
    Ik had nochtans twee wekkers gezet. :8


    I want a lover I don't have to love. ♥

    we zijn er heen geweest gister! en it was fun.. maar hij heeft wel een flauw einde..


    Je moet worden wie je bent.

    ben met een vriendin (carnage) naar de premiere om 0:01 uur,, geweest! in panninge


    --

    Ik ga morgen (vrijdag 24) kijken om half 5!


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    mijn beste vriendin wordt al bijna gek als ze nog maar 'harry p' hoort, de -otter moet er zelfs niet meer achter om haar te laten freaken ^^ en zij wilt die film natuurlijk doodgraag zien - ik eigl ook wel, want hij is dus blijkbaar heel goed ^^-