• aan dat Duracell konijn bij msn. Dat kadertje daar vanonder, daar staat dat f.cking konijn en telkens ik daar perongelijk over ga, komt dat dom knijn erop. Het werkt me op de zenuwen. Heeft nog iemand daar last van?

    die axe reclame is veel erger... met dat ventje dat dan gaat brullen als je erover gaat enzo...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    x] Ik heb d'r geen last van. =3
    Mijn pa verkoopt die konijntjes trouwens op de markt , en al die kleine kindjes die langslopen willen er altijd een. :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2009 - 22:16 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Haha, ik zit daar ook al telkens om te vloeken. Ik had het je net zelfs bijna gezegd, maar ik hield me in. ;d Rotkonijn, mijn Pietkonijn is veeeeeeeeeeeeeel leuker. :9~

    Unhearted schreef:
    Haha, ik zit daar ook al telkens om te vloeken. Ik had het je net zelfs bijna gezegd, maar ik hield me in. ;d Rotkonijn, mijn Pietkonijn is veeeeeeeeeeeeeel leuker. :9~

    Mijn Flapke is ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker en hij gaat mee naar Spanje ;D

    Therapy schreef:
    (...)
    Mijn Flapke is ook veeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuker en hij gaat mee naar Spanje ;D

    Pietkonijn blijft thuis. Maar hij gaat mee naar de meeting. :9~ Want dan gaan wij met onze konijntjes spelen. (nerd)

    Uhu Bij mij ook

    Egt irritant!


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Unhearted schreef:
    (...)
    Pietkonijn blijft thuis. Maar hij gaat mee naar de meeting. :9~ Want dan gaan wij met onze konijntjes spelen. (nerd)

    Ja, hopelijk raak ik 'm wel niet kwijt dan :X want dan ga ik heel veel huilen (huil)