• Nederland staat voor een raadsel. Sinds de start van het nieuwe schooljaar lijken de puberende jongeren meer problemen met zichzelf te hebben dan ooit tevoren. Steeds vaker wordt het leven zelf beëindigd. Onderzoekers weten niet meer waar te zoeken voor een dader, reden of oplossing. De cijfers liegen er niet om.
    Na de zoveelste zelfmoordpoging in hun omgeving, gaan vijf vrienden samen zelf op onderzoek uit. Waarom plegen plotseling zoveel leeftijdsgenootjes zelfmoord?
    Hun zoektocht brengt hun dicht bij het antwoord van hun vraag, dicht bij de oplossing van het probleem. De nieuwe Nederlandse band Centraal. Met hun emotionele teksten, iets waar je tegenwoordig mee bedolven wordt, brengen ze puberend Nederland tot wanhoop.

    Welcome in the Netherlands, september 2009. This is suicide season!


    Doen/niet doen?
    Titel goed?
    Namen voor de vijf hoofdpersonen?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dah je weet mijn mening al :3
    Namen hoofdpersonen, hmm.. Laura ofcourse, Jen, Daniel ofzo. ik heb eigenlijk geen idee xD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 19:54 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    doen =D


    Vampire Heart.

    DOOOENN : DDD
    Titel is goed, en de namen weet ik niet xd


    I'd rather go naked than wear fur.

    Doen
    Titel is gaaf =)
    Mees, Brandon, Claire, Jess, Amy, Taylor.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Doen,
    titel is goed.
    namen weet ik niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Prologue!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Whooh vhet! <3
    echt een serie/quiz van maken joh. <3
    leuk idee!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Doen!! [=

    Ik ga lezen ^^
    Ik heb al tijden geen verhalen meer gelezen en dit is tenminste geen stereotiep verhaal

    Ik wil hem wel maken en een reactie dumpen maar ik heb ook juist een nieuwe serie en zou jij dan hetzelfde willen doen bij mij? Dan doe ik het zeker bij jou ook! Als je het wil doen, hier is de link;

    http://www.quizlet.nl/quiz/322330/forever-is-a-promise--proloog/

    Doenn !