• Geen idee of hier al een topic over is,en of dit wel juist staat [anders verplaatste het maar of sluit je het maar]
    But Joyce hier,is vandaag naar de premiere van hannah montana gaan zien. [Phahaa,lach nu maar lekker met mij als je wilt] Maar ik vond die film echt fantastisch mooi ö Iemand nog van plan hem te gaan zien? ^^ Want ik moet eerlijk toe geven,het is echt de moeite [vind ik dan]!
    -Wat ben ik blij om nu te horen dat ik hier toch niet de enigste ben dat miley cyrus helemaal geweldig vind. (:'-

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 20:02 ]

    ik dacht bij mezelf die wil ik zien, maar daarna dacht ik miss ben ik net iets te oud voor. (blijkbaar toch niet) dus ga ik hem wel eens kijken.
    x.


    We are only a moment.

    Heeft ze een film dan?


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik was ook naar de premiere gegaan ^^
    En ik ben sowiezo een Miley fan dus die film vond ik FANSTASTISCH xD


    Stop wishing, Start doing..

    Oe ik wou hem ook nog zien voor de lol. $ Is ie echt leuk? ^^


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    Oe ik wou hem ook nog zien voor de lol. $ Is ie echt leuk? ^^

    Uhu,die film is echt prachtig,echt een aanrader [vind ik dan toch],op een gegeven moment kreeg ik echt tranen in mijn ogen en gewoon kiekevel omdat het zo geweldig was ;O

    PaperRain schreef:
    ik dacht bij mezelf die wil ik zien, maar daarna dacht ik miss ben ik net iets te oud voor. (blijkbaar toch niet) dus ga ik hem wel eens kijken.
    x.

    Nee,geloof me ^^ Je bent er niet te oud voor. ik was daar met een vriendin [die word 19] en wij dachten ook eerst; 'wij zijn hier echt te oud voor' maar toen we die zaal inkeken bleek het niet echt zo te zijn hoor ^^

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Uhu,die film is echt prachtig,echt een aanrader [vind ik dan toch],op een gegeven moment kreeg ik echt tranen in mijn ogen en gewoon kiekevel omdat het zo geweldig was ;O
    Oke. (: Ik wou toch nog met een vriendin die ik al vet lang niet gezien heb naar de bios gaan. (: Waar gaat ie eix over?


    when words fail, music speaks.

    Ik ga hem kijken. Woehoeeew.

    OMGBO schreef:
    (...)Oke. (: Ik wou toch nog met een vriendin die ik al vet lang niet gezien heb naar de bios gaan. (: Waar gaat ie eix over?

    Over dat ze terug naar haar thuisfront gaat. En daar leert ze eigenlijk dat er belangrijke dingens zijn als alleen maar 'hannah montana' zijn. En dan word ze ook verliefd ^^

    Selfdestruct schreef:
    HM is wel leuk, maar Miley Cyrus zelf niet zo geweldig^^


    same


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Neh, niets voor mij. (cat)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wij zijn hem vandaag gaan kijken, damn, die gast was lekker. :9~

    [/Alicé ; en van mij]


    Beware of the duo.

    oew. ik vidn dast ookleuk. ehb hem al een stukej gezien. ik ga er wel ehend enk ik =D

    Ik had het begin op internet gekeken, wil hem nog steeds afkijken. Ik vond dat begin met die schoenen en Tyra Banks echt geweldig :Y)
    +ik vind Miley Cyrus zeker de leukste van al die disney sterretjes.


    i think about you every day~

    Draait hij al? ö
    Of woont iedereen hier in België?
    Hier in Nederland komt hij pas 8 augustus uit.
    Maar ik wil hem wel gaan zien. (:


    hoi, jij bent leuk.