• Ik kon geen beter andere personen bedenken als jullie hier [omdat de meerderheid toch in nederland woont]. Ik ga van donderdag tot maandag naar nederland. En ik vraag me af,of er iemand hier weet..of het dan gaat regenen of niet? ö Want anders is het niet leuk ><"

    Even kijken hoor...
    Hier kan je kijken voor de weersverwachtingen (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:11 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    JOYCEVIPx schreef:
    Ik kon geen beter andere personen bedenken als jullie hier [omdat de meerderheid toch in nederland woont]. Ik ga van donderdag tot maandag naar nederland. En ik vraag me af,of er iemand hier weet..of het dan gaat regenen of niet? ö Want anders is het niet leuk ><"

    In ieder geval word het de komende dagen mooi weer, tenminste waar ik woon. Maar in tot hoeverre in de week dat is, weet ik niet. Ik denk dat het volgende week ook nog wel mooi weer is, in de tijd dat jij hier bent. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Mn moeder zei dat het weer nu wel beter zou worden , omdat het de laatste tijd wel telkens regende..

    Nou ik weet dat de zon nu schijnt. =D Ik zal het niet weten.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Danku mensen ^^.

    Waar gaan je dan in Nederland heen? (aa)


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    Waar gaan je dan in Nederland heen? (aa)

    Dat een pretpark,waar je kunt slapen x). Mijn ouders wouden weg van huis voor een paar dagen [en omdat een vliegvakantie tegenwoordig echt duur is] heben ze dus besloten naar daar te gaan :'D Maar ik mag toch een vriendin meenemen (:

    Oke. (: Leuk. ^^ Nja het is altijd leuk want dan mag je meestal gratis het pretpark in toch? xd


    when words fail, music speaks.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Dat een pretpark,waar je kunt slapen x). Mijn ouders wouden weg van huis voor een paar dagen [en omdat een vliegvakantie tegenwoordig echt duur is] heben ze dus besloten naar daar te gaan :'D Maar ik mag toch een vriendin meenemen (:


    De Efteling toch? (A)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 13:25 ]


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    OMGBO schreef:
    Oke. (: Leuk. ^^ Nja het is altijd leuk want dan mag je meestal gratis het pretpark in toch? xd

    Uhu,dus dat is wel een voordeel :'D

    Ja. (: Wij gingen ook een keer naar Duinrell [ tijdje geleden al $] maar toen was het park gesloten. x_x maar het zwembad was wel open hoor ^^ Met lekker veel glijbanen. (:


    when words fail, music speaks.

    RUBYx schreef:
    (...)

    De Efteling toch? (A)

    Slagharen,ofso iets?

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Slagharen,ofso iets?
    OMG Dat is hier 20 minuten vandaan ofzo? Denk ik.. $


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)OMG Dat is hier 20 minuten vandaan ofzo? Denk ik.. $

    Komt af ja :') Kunnen we meeten :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Komt af ja :') Kunnen we meeten :'D
    Oke een klein uurtje. $ Ik heb net gevraagt (aa) OMG wat een verschil.. Maar als jullie naar de 'natuur' gaan ofzo ^^ Dat is hier genoeg. $ [saaiheid]


    when words fail, music speaks.