• Voor wie het wil weten.
    Noch vrt noch vtm zendt vandaag live de herdenkings pleechtigheid uit die in los angeles wordt gehouden voor Michael jackson.
    Wie het live wil volgen,kan daarvoor terecht op http://www.deredactie.be klinkt het bij de vrt.
    Vanaf 19 uur gaan we de show live streamen op onze site.Het is ook de bedoeling on tijdens het live-journaal in te pikken.Vtm schrapt het oorspronkelijke onderwerp bij telefacts en zend de plechtigheid uit van Jackson.

    [ bericht aangepast door een moderator op 8 juli 2009 - 23:08 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.


    uh nee das niet waar, nja niet volgens wat ik gelezen en gehoord heb, hij gaat volgens mij gewoon op de begraafplaats waar zijn oma ook ligt...


    Never forget the things that make you smile

    Sterkte aan al zijn familie, vrieden en fans. Ik hoop dat het niet té media-achtig wordt ;x

    R.I.P Micheal Jackson

    I Gonnas Miss You (huil)(huil)(huil)
    Je bent en Blijf the Best 4 ever

    X MJ,CB,TH en JB fan Kim

    Vanavond om half 7 wordt de herdenking live uitgezonden op Nederland 3.


    Think before you act.

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.

    Is niet waar, dat was eerst volgens mij wel de bedoeling. Hij wordt nu in Los Angeles begraven.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.


    Ik had weer gehoord dat hij is een gouden kist werd begraven, zonder hersens.

    Echt zoveel roddels zijn er. Wat moet je nog geloven en wat niet?


    Think before you act.

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.


    'Jan Perry, waarnemend burgemeester van Los Angeles, maakte bekend dat Jackson ten ruste wordt gelegd op de begraafplaats Forest Lawn. Eerder zou de familie van Jackson hem hebben willen begraven op zijn voormalige landgoed Neverland.'
    Dit is wat ik net las op hln


    I need you like a heart needs a beat

    OMG ö waarom kan ik dat niet zien! xD
    AA
    ... IK WIL KIJKEN


    Your Butt is Mine!

    SHAKExSKITT schreef:
    OMG ö waarom kan ik dat niet zien! xD
    AA
    ... IK WIL KIJKEN

    Waarom kunt gij da ni zien?


    I need you like a heart needs a beat

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.


    Hij word in zo'n goude kist gedaan, van ongeveer 14 karaats ofso. En de bovenkant is van glas, zodat je hem nog 1 keer kan zien.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    outtaHere schreef:
    (...)
    Waarom kunt gij da ni zien?

    Ik heb 3 dagen familie feest, en vndg is de laaste dag


    Your Butt is Mine!

    Imperd schreef:
    Ik had gehoord dat ze hem in een soort van sprookje gingen begraven in Neverland, in een glazen kist. Is dit waar? Zoja, dan vind ik het eng.


    nee hij word niet in een glaze kist begrave maar in een goude! echt goud,weet niet meer hoeveel. een ander beroemd iemand had ook zo'n kist, de binnenkant is zacht blauw stof en verder weet ik niet meer precies..misschien kan ik hem opzoeken

    kan hem niet vinden,,sorry

    Ik ga vanavond op Nederland 3 kijken, die man was misschien een beetje gek, maar op muziekaal gebeid was hij geniaal!


    -

    Die man van Körperwelten, ofzo, wil 'm kopen en 'm zoals die andere lijken opzetten (nerd)