• Ik wou echt dat ik op Rock Werchter zat, nee, zit! Like, ik werd daarstraks echt helemaal zot toen Isaa (Unhearted) belde tijdens Katy Perry. Niet meteen om haar, maar gosh, het moet geweldig zijn 4 dagen daar. Volgend jaar zie je me daar zowizo man. Morgen belt ze weer tijdens Metro Station :') En mijn nonkels kwamen van de ochtend, ze waren gisteren er en mijn nicht zit er ook en ik ben echt jaloers. Maar dat heb ik al genoeg gezegd zekers . > <

    Nuja, wie wilt der ook zyn maar kan/mag niet?

    edit; damn, heb net Metro Station gehoord. Traaaaaaaace wil ik zien. ' Now that we're done. =D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wou voor vier dagen gaan.
    maar, een mocht alleen als ik met een vriendin ging.. en dus ging ik normaal met jenn..
    Alleen ineens begon die zo van, mijn opa doet er vervelend over en haar moeder gaat die ticket bestellen alleen weet ik nog niet wanneer.. en uiteindelijk toen ik zei, ik ben het beu om te wachten, ik ga bestellen was het net die dag uitverkocht!
    Dus ben ik maar alleen de donderdag gegaan voor PLACEBO en geloof me.. het was helemaal geweldig!.. jammer dat ik s'avonds weer naar huis moest!

    TOMponn schreef:
    Ik wou voor vier dagen gaan.
    maar, een mocht alleen als ik met een vriendin ging.. en dus ging ik normaal met jenn..
    Alleen ineens begon die zo van, mijn opa doet er vervelend over en haar moeder gaat die ticket bestellen alleen weet ik nog niet wanneer.. en uiteindelijk toen ik zei, ik ben het beu om te wachten, ik ga bestellen was het net die dag uitverkocht!
    Dus ben ik maar alleen de donderdag gegaan voor PLACEBO en geloof me.. het was helemaal geweldig!.. jammer dat ik s'avonds weer naar huis moest!

    Placebo wou ik ook zien, maar ik ga mss naar hun concert in december :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Placebo wou ik ook zien, maar ik ga mss naar hun concert in december :')

    Geluk hebben. Er hingen allemaal affiches op aan de straat en ik kende er mega veel, maar ik mag er niet heen =(


    everything you imagined, and more...

    Honour schreef:
    (...)
    Geluk hebben. Er hingen allemaal affiches op aan de straat en ik kende er mega veel, maar ik mag er niet heen =(

    Ik mag overal heen waar ik wil, maar ik moet alles zelf betalen, en daar ligt het probleem wrs. Ik heb nog 3 concerten tegoed en nog niet allemaal betaalt dus. :')


    Some people make the world special just by being in it

    K wou niet echt heen. Naar Graspop geweest, en k ben bijna blud (: Kijk wel wat er volgendjaar weer is.


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    K wou niet echt heen. Naar Graspop geweest, en k ben bijna blud (: Kijk wel wat er volgendjaar weer is.

    Graspop _O_


    everything you imagined, and more...

    Ik belde jouuu! Meuhh. :B
    Het was geweldig. -zucht-
    Maar Metro Station was slecht en lelijk, helaas. (puh)

    Trafficlight schreef:
    ik wil dat isaa mij ook belt, maar ik woon in nederland dus dat is te duur voor dur. :'(

    Poeperd, als je had gevraagd dat ik je belde had ik dat wel gedaan hoor. ;o
    Als ik je een keertje moet bellen vanop Pukkelpop in augustus, geef gerust een seintje want dan doe ik dat!

    Therapy schreef:
    Iez belde me gisteren tijdens Kings Of Leon, en ik hoorde net Suck It, echt kickass.
    Stella won't you take me homee? :X

    Wat is die Iez vriendelijk om iedereen te bellen. :Y)
    Shake Shit suckte!