• Ik wou echt dat ik op Rock Werchter zat, nee, zit! Like, ik werd daarstraks echt helemaal zot toen Isaa (Unhearted) belde tijdens Katy Perry. Niet meteen om haar, maar gosh, het moet geweldig zijn 4 dagen daar. Volgend jaar zie je me daar zowizo man. Morgen belt ze weer tijdens Metro Station :') En mijn nonkels kwamen van de ochtend, ze waren gisteren er en mijn nicht zit er ook en ik ben echt jaloers. Maar dat heb ik al genoeg gezegd zekers . > <

Nuja, wie wilt der ook zyn maar kan/mag niet?

edit; damn, heb net Metro Station gehoord. Traaaaaaaace wil ik zien. ' Now that we're done. =D

Some people make the world special just by being in it

Cherished schreef:
    Oh oke xD
    Dankje.

Waarom, ga je morgen er heen en kaartjes kopen van 400 euro > <
    damn, dat zou ik nog doen. ik ben gewoon té zot als het over zo een dingen gaan.

Honour schreef:
    (...)
    Haha, je hoort het wel pas heel goed 's avonds. Maar als je echt goed wil horen moet je naast de Demer gaan zitten daar hoor je het beste van allemaal. Want ik hoor alleen de muziek, geen enkel woord :X

Ik heb nog een idee. Ik ga gewoon trace verleiden en dan kom ik automatisch wel binnen. daaamnit, ik wil daar zijn. > <

Ik ga er niet heen? ._.
    Maar ik was het hele ding vergeten eigenlijk xD Dacht dat het al geweest was [/dom]

Alysse schreef:
    (...)
    Ik heb nog een idee. Ik ga gewoon trace verleiden en dan kom ik automatisch wel binnen. daaamnit, ik wil daar zijn. > <

Veel succes ermee. Gisteren is er een jongen op het aanhangwangentje van Coldplay gaan staan (cat)

everything you imagined, and more...

Ik wil daar ook heen, ik hou van Katy Perry en Metro Station.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Honour schreef:
    (...)
    Veel succes ermee. Gisteren is er een jongen op het aanhangwangentje van Coldplay gaan staan (cat)

Damn, dat zou ik ook nog gaan doen. Mijn nonkel is eens achter een camion gaan hangen toen die daar binnenreed. Ze hebben hem niet ontdekt en is dus gratis binnen gekunnen :')

Cherished schreef:
    Ik ga er niet heen? ._.
    Maar ik was het hele ding vergeten eigenlijk xD Dacht dat het al geweest was [/dom]

Is rock werchter dan ook zo bekend in nederland? O.o

Alysse schreef:
    (...)

Is rock werchter dan ook zo bekend in nederland? O.o

Ja aangezien je in Nl alleen sucky dingen hebt x]

ik wil/wou naar pinkpop en lowlands.. maar ik mag niet echt.. (A) 1 te duur 2 mijn ouders vetrouwen het niet, wat opzich logisch is..

Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

Alysse schreef:
    (...)

Damn, dat zou ik ook nog gaan doen. Mijn nonkel is eens achter een camion gaan hangen toen die daar binnenreed. Ze hebben hem niet ontdekt en is dus gratis binnen gekunnen :')

Ohmmygosh, dat wil ik ook doen. Het probleem aan Werchter dag drie is dat iedereen die daar al drie dagen effectief zitten, een halve Hooligan aan 't worden zijn :X

everything you imagined, and more...

Cherished schreef:
    (...)
    Ja aangezien je in Nl alleen sucky dingen hebt x]

Pinkpop, daar wou ik heen, voor Katy Perry dus alweer, & The All-American Rejects. Nuja, ik wou tickets gaan kopen, zag ik dat dat gedoe al bezig was. Had ik overlaatst met Aloha From Hell ook. Vorige week wou ik tickets voor hen kopen omdat ik ooit had gelezen dta ze naar België kwamen. Zag ik dat dat concert al een maand geleden was. Tja. ;d

Honour schreef:
    (...)
    Ohmmygosh, dat wil ik ook doen. Het probleem aan Werchter dag drie is dat iedereen die daar al drie dagen effectief zitten, een halve Hooligan aan 't worden zijn :X

Of zo dood op zijn dat ze die dag al vroeger in hun tentje kruipen, haha :') x

Ik ging daar vorig jaar heen en dit jaar ging een vriendin van mij. (nerd) Het was vet gaaf vorig jaar :'D

There are several things that I have been doing wrong.

ik ben gisteren geweest maar wil vandaag ook : (
    MS <3

Read this upside down: 370HSSV 0773H

Hmm, ik ben nog steeds pissig, want de kaartverkoop ging open toen wij in eng. zaten, en toen ik terug kwam -ik moest ze zelf maar gaan halen van mijn ouders- waren ze net uitverkocht :(
    zelfde met pinkpop, nu gaat mijn pa morgen kaartjes voor pukkelpop proberen te kopen, en anders verzin ik nog wel een ander leuk festival..

rawr! I'm a pirate