• Ik wou echt dat ik op Rock Werchter zat, nee, zit! Like, ik werd daarstraks echt helemaal zot toen Isaa (Unhearted) belde tijdens Katy Perry. Niet meteen om haar, maar gosh, het moet geweldig zijn 4 dagen daar. Volgend jaar zie je me daar zowizo man. Morgen belt ze weer tijdens Metro Station :') En mijn nonkels kwamen van de ochtend, ze waren gisteren er en mijn nicht zit er ook en ik ben echt jaloers. Maar dat heb ik al genoeg gezegd zekers . > <

    Nuja, wie wilt der ook zyn maar kan/mag niet?

    edit; damn, heb net Metro Station gehoord. Traaaaaaaace wil ik zien. ' Now that we're done. =D


    Some people make the world special just by being in it

    Honour schreef:
    (...)
    Niks van gemerkt.
    Ik weet alleen dat ze nu flink nat zijn, aangezien het aan het regenen is :X

    ik hoor bliksem.
    stiekem hoop ik dat eidereen klodder nat is daar, ze moesten maar niét alle tickets opkopen.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil ook, maar ik mag pas van 16 en zeker niet overnacht tsss


    The soul needs autumn.

    Ik was er enkel gisteren, maar heb vandaag nog ff naar metro station kunnen luisteren!^^
    het was zo erg dat die F***ing ppl the aardbeien van katy perry vermoordde!Ö


    Get outta my head!

    Bwa, zo erg vind ik het niet dat ik er niet ben. Is toch veel te warm en te druk. En ik haat drukke plekken.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Aaah doe het weg - het wordt teveeel ;[ Ik wou dr zó graag heen, en we hadden bijna kaarten tot één of andere moeder net een dag te laat was voor de kaarten terwijl ík nog zo had gezegd dat ze kaarten moest bestellen x.x En dan stonden we op de wachtlijst, kwamen er tickets vrij en wij meteen bellen. Kregen we die gast aan de lijn, zegt mijn moeder: 'Ja wij bellen dus voor die....' 'Godverdomme dienen DO heeft afgelegd en khad bekan kaarte!' En ik loop dus al een hele tijd pissed erover.

    Ik was een paar jaar geleden bij de neef van een vriendin van mij en die woonden ook heel dicht bij Werchter (: en ik ga volgend jaar de volle vier dagen :9~


    All was well.

    Magnifique schreef:
    Ik was een paar jaar geleden bij de neef van een vriendin van mij en die woonden ook heel dicht bij Werchter (: en ik ga volgend jaar de volle vier dagen :9~

    Sewes ken ik die gast zo :X


    everything you imagined, and more...

    Alysse schreef:
    cool. ;d

    het is wel schrikken alsje nog niet doorhebt wat er gebeurt en alle mensen in paniek weglopen, terwijl je rustig noodles ah eten bent x') + iemand die 4m van je bewusteloos ligt en moet afgevoerd worden ;s

    anywayz het was gewoon super. (: volgend jaar 4 dagen (;

    UNTOUCHEDx schreef:
    (...)
    het is wel schrikken alsje nog niet doorhebt wat er gebeurt en alle mensen in paniek weglopen, terwijl je rustig noodles ah eten bent x') + iemand die 4m van je bewusteloos ligt en moet afgevoerd worden ;s

    anywayz het was gewoon super. (: volgend jaar 4 dagen (;

    Ik heb gisteren een stuk of 7 ziekenwagens gezien voor die 3 uur dat ik er echt was. En volgens m'n vriendin is gisteren ook de mug gekomen.
    En net hoorde ik er weer een tussen al de goede muziek door. (cat)


    everything you imagined, and more...

    Mijn papa wilt er volgend jaar naar met heel ons gezin. Maar mijn grote zus vind dat oneerlijk enz.
    Maarjah; ik ga lekkah naar Trixie Whitley gaan kijken op de gentse feesten; en maybe mag ik ook naar het cactus festival naar Selah Sue gaan kijken (':


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    UNTOUCHEDx schreef:
    (...)
    het is wel schrikken alsje nog niet doorhebt wat er gebeurt en alle mensen in paniek weglopen, terwijl je rustig noodles ah eten bent x') + iemand die 4m van je bewusteloos ligt en moet afgevoerd worden ;s

    anywayz het was gewoon super. (: volgend jaar 4 dagen (;
    Haha ja wij waren onze aiki noodles toen aan het eten! Omg da was echt freaky, ineens liep iedereen wegx']


    Get outta my head!

    UNTOUCHEDx schreef:
    (...)
    het is wel schrikken alsje nog niet doorhebt wat er gebeurt en alle mensen in paniek weglopen, terwijl je rustig noodles ah eten bent x') + iemand die 4m van je bewusteloos ligt en moet afgevoerd worden ;s

    anywayz het was gewoon super. (: volgend jaar 4 dagen (;


    serieus?
    damnit, dat had ik willen zien ;d


    Some people make the world special just by being in it

    UNTOUCHEDx schreef:
    (...)
    het is wel schrikken alsje nog niet doorhebt wat er gebeurt en alle mensen in paniek weglopen, terwijl je rustig noodles ah eten bent x') + iemand die 4m van je bewusteloos ligt en moet afgevoerd worden ;s

    anywayz het was gewoon super. (: volgend jaar 4 dagen (;

    da was opt nieuws geweest xD
    da is gwn een voorteken dat wij net eten waren gaan halen :'D


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Undiscovered schreef:
    Ik was er enkel gisteren, maar heb vandaag nog ff naar metro station kunnen luisteren!^^
    het was zo erg dat die F***ing ppl the aardbeien van katy perry vermoordde!Ö
    ja echt he xD !
    mr katy perry was super!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben niet zo'n festivalganger,dus vind het niet erg dat ik niet kon (:
    Zeker niet met dit weer,dan stinkt de hele weide[jezelf included] naar zweet,daarbij komt dan nog eens de geur van Bier en kots...
    En ja je krijgt het dan wel terug met de muziek en artiesten,maar toch,het kan zijn dat 2 van je favoriete artiesten tegelijk spelen -moet je een moeilijke keuze maken- , en als het geregent heeft is het daar een hele modderpoel (:

    Ik kijk dan liever thuis op tv naar de verslagen ervan,ipv er zelf te moeten zitten :Y)


    everybody needs a song.