• Ik wou echt dat ik op Rock Werchter zat, nee, zit! Like, ik werd daarstraks echt helemaal zot toen Isaa (Unhearted) belde tijdens Katy Perry. Niet meteen om haar, maar gosh, het moet geweldig zijn 4 dagen daar. Volgend jaar zie je me daar zowizo man. Morgen belt ze weer tijdens Metro Station :') En mijn nonkels kwamen van de ochtend, ze waren gisteren er en mijn nicht zit er ook en ik ben echt jaloers. Maar dat heb ik al genoeg gezegd zekers . > <

    Nuja, wie wilt der ook zyn maar kan/mag niet?

    edit; damn, heb net Metro Station gehoord. Traaaaaaaace wil ik zien. ' Now that we're done. =D


    Some people make the world special just by being in it

    ik wil dat isaa mij ook belt, maar ik woon in nederland dus dat is te duur voor dur. :'(


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Devoted schreef:
    Hmm, ik ben nog steeds pissig, want de kaartverkoop ging open toen wij in eng. zaten, en toen ik terug kwam -ik moest ze zelf maar gaan halen van mijn ouders- waren ze net uitverkocht :(
    zelfde met pinkpop, nu gaat mijn pa morgen kaartjes voor pukkelpop proberen te kopen, en anders verzin ik nog wel een ander leuk festival..

    Voor de eerste dag waren ze nog niet uitverkocht.


    everything you imagined, and more...

    damn, ik wou er ook zo graag zijn. Mijn broer heeft me de afgelope dagen af en toe berichtjes gestuurd met 'nu is het die' en 'die waren zalig' en van die dingen. Hij is mij jaloers aan het maken --

    Ik wilde ook gaan!
    *panisch*


    rules don't stop me

    UseSomebody schreef:
    damn, ik wou er ook zo graag zijn. Mijn broer heeft me de afgelope dagen af en toe berichtjes gestuurd met 'nu is het die' en 'die waren zalig' en van die dingen. Hij is mij jaloers aan het maken --

    Het grappige aan Werchter is eigenlijk dat je langs de Demer en op't straat véél meer hoort dan op de weide zelf. :X


    everything you imagined, and more...

    Trafficlight schreef:
    ik wil dat isaa mij ook belt, maar ik woon in nederland dus dat is te duur voor dur. :'(

    ze heeft nog geen minuut geleden naar me gebeld. Metttttttro Station (l)


    Some people make the world special just by being in it

    ik wou gaan en mocht niet x_x


    Let's do this poo

    Honour schreef:
    (...)
    Voor de eerste dag waren ze nog niet uitverkocht.

    Inderdaad,
    dathad ik ook gemerkt. Maar toen kwam er niemand die ik persé wou zien. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Iez belde me gisteren tijdens Kings Of Leon, en ik hoorde net Suck It, echt kickass.
    Stella won't you take me homee? :X

    twas zalig


    Your Butt is Mine!

    Ik ben gisteren geweest^^. En vandaag nog buiten gezeten zodat ik Metro Station nog heb kunnen horen^^. Was wel leuk, hoewel ik van Kings of Leon meer had verwacht.
    Maar Katy Perry was wel goed! Wist echt hoe het publiek te amuseren^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik kon gwn freakin' gratis gaan omdat iemand die ik ken een ticket overhad. Maar ik mocht niet.

    Gisteren was er trouwens een kleine windhoos ontstaan!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Gisteren was er trouwens een kleine windhoos ontstaan!ö


    cool. ;d


    Some people make the world special just by being in it

    Marshmellow schreef:
    Gisteren was er trouwens een kleine windhoos ontstaan!ö

    Niks van gemerkt.
    Ik weet alleen dat ze nu flink nat zijn, aangezien het aan het regenen is :X


    everything you imagined, and more...