• Je hebt van die leden, die denken dat ze helemaal ,Emo,of gothic zijn,somswel is scene, Omdat ze helemaal fan zijn van een band, Die anders is dan de rest ofz.Niet lullig bedoeld ofz, maar dan kijk ik op hun profielen, " Jha ik ben emo, en ikheb schijt wat je daar van vind " En dan kijk je ff in de foto boek, neeh hoor,Dood gewoon meisje,met bv. 1 rode pluk haar,of 1 rodepony (ik noemmaar een kleur) En soms hebben ze nog op quizlets van die,quizlets die over zm gaan,of dingen overhun eigen leven,endan vresenlijk, hard worden gepest,
    -kijkt terug in foto boek- Wrm zou je daar voor worden gepest?,En anders niet zo hard... Je kan er best over inzitten, maar je moet niet overdrijven,Of over dat je je zelf snijd, Ik vind dat je zo iets voor je houd, Zo als bv scheten laten, je zet toch ook niet op je profiel " Jezus ik heb gisteren avond zo'n harde scheet gelate, iedreen in de woon kamer lag plat" Ik bedoelmaar, Je mag het doen , maar hou het dan wel even voorje? En dat betekent niet omdatje een rode pony en je snijd dat je meteen emo/gothic ofz, bent. Die leden kunnen hardstikke aardig zijn hoor. maar, je zou je zelf accepteren hoe je zelf bent, Niet bijvoorbeeld dat mensen je emovinden, dat je meteen ook emo bent, of gothic, cybergothic,Alto,noem maar op. Je moet ook zo'n gevoel hebben van " Dude ik ben Gothic nou en? ik durf voor me style op te komen"
    Maar als een hang jonger ineens zegt " Ik ben emo," Denk je ook van WTF?!!! Fucking wannebe...

    Snappen Jullie dat? zegmaar, ik wil gwn weten watjullie er van vinden..


    I'm locked away inside this grave

    ETFxYoessii schreef:
    Emo is een Style die zich ontwikkeld heeft bij een muziek soort, (emocore) Maar, Een wannebe denkt meteen, je bent emo als je je snijd?snap? (voorbeeld) Denken dat je meteen "Ozo emoo bent"

    En ik klikte verkeerde soort aan ik las tussen klachten en toen had ik daar bij gezet --'

    Oh dude ik maakte 1 fout wooh, Jij maakte wel 8 waar voor ik het hele Verhaal helemaal moest uitleggen --'
    Ik wou jou mening weten,over dat soort mensen, Ipv je vol uit op me mening gaat en me probeert te dissen o-o

    xx

    Acht fouten. lmfao. Als je mss deftig AN zou typen, dan heel mss zou ik je punt snappen.