• Je hebt van die leden, die denken dat ze helemaal ,Emo,of gothic zijn,somswel is scene, Omdat ze helemaal fan zijn van een band, Die anders is dan de rest ofz.Niet lullig bedoeld ofz, maar dan kijk ik op hun profielen, " Jha ik ben emo, en ikheb schijt wat je daar van vind " En dan kijk je ff in de foto boek, neeh hoor,Dood gewoon meisje,met bv. 1 rode pluk haar,of 1 rodepony (ik noemmaar een kleur) En soms hebben ze nog op quizlets van die,quizlets die over zm gaan,of dingen overhun eigen leven,endan vresenlijk, hard worden gepest,
    -kijkt terug in foto boek- Wrm zou je daar voor worden gepest?,En anders niet zo hard... Je kan er best over inzitten, maar je moet niet overdrijven,Of over dat je je zelf snijd, Ik vind dat je zo iets voor je houd, Zo als bv scheten laten, je zet toch ook niet op je profiel " Jezus ik heb gisteren avond zo'n harde scheet gelate, iedreen in de woon kamer lag plat" Ik bedoelmaar, Je mag het doen , maar hou het dan wel even voorje? En dat betekent niet omdatje een rode pony en je snijd dat je meteen emo/gothic ofz, bent. Die leden kunnen hardstikke aardig zijn hoor. maar, je zou je zelf accepteren hoe je zelf bent, Niet bijvoorbeeld dat mensen je emovinden, dat je meteen ook emo bent, of gothic, cybergothic,Alto,noem maar op. Je moet ook zo'n gevoel hebben van " Dude ik ben Gothic nou en? ik durf voor me style op te komen"
    Maar als een hang jonger ineens zegt " Ik ben emo," Denk je ook van WTF?!!! Fucking wannebe...

    Snappen Jullie dat? zegmaar, ik wil gwn weten watjullie er van vinden..


    I'm locked away inside this grave

    ergens heb je gelijk maar ach als zij zich er goed bij voelen.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    ergens heb je gelijk maar ach als zij zich er goed bij voelen.


    Aan de hele wereld door lullen dat ze zich snijde ofz.Lykt me beetje overdreven, Ze mogen het weldoen wat ze willen,hun leventje,
    Maar ikdenk niet datje hetleukvind als iemand je voor wannebe aan ziet...


    xx


    I'm locked away inside this grave

    Hun kunnen dat ook van andere vinden,, maar je hebt idd gelijk. niet dat 't erg is ofzoo :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Weetje ik maak me der niet druk om laat die kindere lekker als zij dat leuk vinden. En nu niet allemaal mij afkraken nu -_-'

    kijk, zij proppen zichzelf in een hokje, okay, doe dat lekker weetje. i don't care, maar jij doet precies hetzelfde. jij stopt die kinderen weer in het hokje 'wannabe', dus ik zou ze laten als ik jou was. het maakt niet uit. ze doen maar. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ETFxYoessii schreef:
    (...)

    Aan de hele wereld door lullen dat ze zich snijde ofz.Lykt me beetje overdreven, Ze mogen het weldoen wat ze willen,hun leventje,
    Maar ikdenk niet datje hetleukvind als iemand je voor wannebe aan ziet...


    xx

    als het goed is weet je dat dan toch niet? dat iemand je zo ziet?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @
    Sorry iok prop ze niet in een hoekje,Dan zou ik bij elke comment zette iewh wanne be ik zeg zelf, ze kunnen heleaardige mensen zijn,

    Maar meeste, alto's zeggen hetwel meteen als je wannebe bent ofz. Die denke meteen van WTF die wil er bijhoren ofz, en gaan ze ookduidenlijk buitensluiten.Langzaam merk je dat, Maar ik sluit ze niet in een hoekje bv te zeggen, Het zijn slechte mensen, ofz, helemaal niet, ze kunnen echt aardig zijn,geloofme, allen dat wannebegedrag is eenbeetje,, maar Ik ben geen Hitler 2 ofz die nieuwe tijdperk start en alle wannebes uitroeit, o-o


    xx


    I'm locked away inside this grave

    dat zeg ik toch ook niet?
    maar ik ben van mening dat 'wannabe' wel degelijk een label is dat je op iemand kunt plakken. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jha datwel , maarze doen eingelijk best dom, allen om er bij te horen,vind ik dus dan zou je gwn jezelf zijn, Dat ben ik ook,en ikword soms echt gwn gerespecteerd,om wat ikben ,en dat is me zelf.

    xx


    I'm locked away inside this grave

    Laat die mensen toch lekker doen? Als ze hun daar goed bijvoelen, dohh.. als je er aan stoort, zoek ze dan gewoon niet op?

    zit jij tegen mij te kakken dat ik niet moet kakken over templates en titels, doe jij het gewoon over de mensjes.
    En dan ben ík het die overdrijf.
    Dikke vette ACHUM.

    @ Ik loop niet te kakke ik zeg niet dat ze slecht is allen dat ik niet echt die wanne be acties mag snap (: en jij voelt je gewoon beledigd, valt niks aan te doen, moet je maar beter lezen (: en wie zegt dat die mensjes ook wannebes zijn? ikbedoelmaar, dit gaat over de uitenlijk en niet wat ze verzinnen ofz, dat kan 10x harder aan komen ;)


    I'm locked away inside this grave

    Ik accepteer toch ook dat mensen niet altijd met mij eens zijn?
    Jij loopt hier fucking te kakke omdat ik het niet met jou topic eensben O_o

    xx


    I'm locked away inside this grave

    ETFxYoessii schreef:
    @ Ik loop niet te kakke ik zeg niet dat ze slecht is allen dat ik niet echt die wanne be acties mag snap (: en jij voelt je gewoon beledigd, valt niks aan te doen, moet je maar beter lezen (: en wie zegt dat die mensjes ook wannebes zijn? ikbedoelmaar, dit gaat over de uitenlijk en niet wat ze verzinnen ofz, dat kan 10x harder aan komen ;)

    Als ik beter moet lezen, moet jij beter schrijven want ik heb moeite om je zinnen te ontleden. Ik voel me niet beledigd, waarom zou ik me beledigd voelen. Het lijkt er eerder op dat jíj je beledigd voelt. En ik loop hier niet te jemmeren dat jij het niet met mijn topic eens bent. Ik wijs je erop dat jij zei dat je die mensen moest laten terwijl je nu zelf in de aanval gaat tegen de 'wannabes'

    Whahaa, Dus? Ontleden fuck it, ik ben niet op school remeber? Kan je zelf wel bedenke niet? ;) en lezen doe je overal, en ik sta niet in de aanval
    Ik zeg niet dat ik ze haat, ze zyn geen slechte mensen, De rede waarom jij beledigd voeltis dat je mijn verhaal , een hele slechte verhaalvan maakt zo dat je mij kan terug pakken, Sorry , wat ik zei op jou Topic zei is mijn menig, en wat jij doet is puur om me te disse ofz? en lees dit ff nogkeer
    Maar meeste, alto's zeggen hetwel meteen als je wannebe bent ofz. Die denke meteen van WTF die wil er bijhoren ofz, en gaan ze ookduidenlijk buitensluiten.Langzaam merk je dat, Maar ik sluit ze niet in een hoekje bv te zeggen, Het zijn slechte mensen, ofz, helemaal niet, ze kunnen echt aardig zijn,geloofme, allen dat wannebegedrag is eenbeetje,, maar Ik ben geen Hitler 2 ofz die nieuwe tijdperk start en alle wannebes uitroeit, o-o

    Dus remeber? Lees goed? BTW ik zeikte je niet af, ik zei hoe hard het bij iemand kon aan komen en dus niet met je eens was,
    En nu zal jij wel " op een of andre manier " Niet met mij eens zijn

    So What is the problem?

    xx


    I'm locked away inside this grave

    Het probleeem is dat ik je gezever maar half vesta, daarnaast heb ik veel betere dingen te doen dan je gezever te lezen en remember schrijf je zo. Het probleem. aargh. ik zei je al wat het probleem was. Wat voor nut heeft het om een klaagzang te houden over wannabeleden.
    -end-