• Whaha. Ja, ik heb nu een serieuze lachbui, dankzij mijn bf. En toen ging ik video's bewerken en had ik mijn eigen stemmetje een Chipmunk stem gegeven. En nu kom ik niet meer bij. x'D

    Mijn zus vind het wel niet grappig, omdat zij geen lachbui heeft, maar nu maak ik mijn broertje wakker en krijg ik op mijn dak. >< Stomme lachbui. (:

    Haha, -hapt naar adem- om het topic nuttig te maken;
    Hebben jullie ook soms van die momenten dat iedereen zich irriteert aan een lachbui? (:


    You'll never dream alone. <3

    Oeeeh,
    onder de les - ik lach zo veel 8D -

    Nee, eigenlijk niet. Had wel eens een lachbui onder een economietoets. Dat kwam wat minder gelegen, ghehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb er de laatste tijd best wel vaak last van samen met MissShinoda ^^

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    ik tijdens pw van Engels(A)


    Why don't you break my heart

    *steekt vinger op*
    Tevaak x'D
    Vanmiddag nog in de bus!


    dream, dare, fly!

    Hoe doe je dat ._. zo'n stemmetje? ;3
    en, lachen is leuk (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    6000BRIEFJE schreef:
    Oeeeh,
    onder de les - ik lach zo veel 8D -


    Ik lach altijd met de leerkrachten. Mevrouw Engels heeft te gespannen broeken aan, terwijl haar voorste niet ech mager is, waardoor je haar three-pack kan zien. Maar dan zonder blokken. (:
    En onze titularis lijkt op een alien en dan heb ik nog een E.T. in onze school en die is abnormaal grappig. Maar tijdens de lessen hou ik mijn lach in. Want anders word het een stuk minder grappig. °-°


    You'll never dream alone. <3

    Hopeless schreef:
    Hoe doe je dat ._. zo'n stemmetje? ;3
    en, lachen is leuk (:


    Windows Movie Maker -> Video effecten -> en dan iets van versnellen, dubbel. Ach, je moet een ding klikken waar een mannetje staat die loopt. (:

    [ bericht aangepast op 9 sep 2009 - 20:57 ]


    You'll never dream alone. <3

    Met mijn singstar kan ik ook een chipmunk stemmetje aanzetten. ;D En ook een heel zware stem. Ö Echt lol! x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn broer irriteert zich aan de mijne en ik aan de zijne. Maar we komen best goed overeen (':


    Happiness hit her like a train on a track