• Je hebt van die leden, die denken dat ze helemaal ,Emo,of gothic zijn,somswel is scene, Omdat ze helemaal fan zijn van een band, Die anders is dan de rest ofz.Niet lullig bedoeld ofz, maar dan kijk ik op hun profielen, " Jha ik ben emo, en ikheb schijt wat je daar van vind " En dan kijk je ff in de foto boek, neeh hoor,Dood gewoon meisje,met bv. 1 rode pluk haar,of 1 rodepony (ik noemmaar een kleur) En soms hebben ze nog op quizlets van die,quizlets die over zm gaan,of dingen overhun eigen leven,endan vresenlijk, hard worden gepest,
    -kijkt terug in foto boek- Wrm zou je daar voor worden gepest?,En anders niet zo hard... Je kan er best over inzitten, maar je moet niet overdrijven,Of over dat je je zelf snijd, Ik vind dat je zo iets voor je houd, Zo als bv scheten laten, je zet toch ook niet op je profiel " Jezus ik heb gisteren avond zo'n harde scheet gelate, iedreen in de woon kamer lag plat" Ik bedoelmaar, Je mag het doen , maar hou het dan wel even voorje? En dat betekent niet omdatje een rode pony en je snijd dat je meteen emo/gothic ofz, bent. Die leden kunnen hardstikke aardig zijn hoor. maar, je zou je zelf accepteren hoe je zelf bent, Niet bijvoorbeeld dat mensen je emovinden, dat je meteen ook emo bent, of gothic, cybergothic,Alto,noem maar op. Je moet ook zo'n gevoel hebben van " Dude ik ben Gothic nou en? ik durf voor me style op te komen"
    Maar als een hang jonger ineens zegt " Ik ben emo," Denk je ook van WTF?!!! Fucking wannebe...

Snappen Jullie dat? zegmaar, ik wil gwn weten watjullie er van vinden..

I'm locked away inside this grave

LOL Kijk dan, Je weet dat ik gelijkheb, Zo moeilijk is het niet te verstaan, het is gewoon Logisch nadenken, Of is dat iets te moeilijk? Ik zeg zelf, Ik ben geen Hitler 2 die alle wannebes gaat uitroeien!

Dus wat Zannek je nog O_o

xx

ach laat ze gewoon lekker (:

-

Wat wil je hier mee bereiken alle wannabe leden van Q aftrappen, dan blijven er weinig mensen over.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

ETFxYoessii schreef:
    LOL Kijk dan, Je weet dat ik gelijkheb, Zo moeilijk is het niet te verstaan, het is gewoon Logisch nadenken, Of is dat iets te moeilijk? Ik zeg zelf, Ik ben geen Hitler 2 die alle wannebes gaat uitroeien!

Dus wat Zannek je nog O_o

xx

Ik geef je geen gelijk, kiddo. En behandel me niet als een retarted four year old kid.

Ik vind niet dat wij in de positie zijn om over die mensen te oordelen.
    Als zij zich emo vinden, ja dan vinden zij dat. Je weet ook niet hoe dat komt en waarom.

Ik ben soms hiphop-gekleed, soms emo, soms snob, soms heel meisje, soms jongensachtig,... Daarom ben ik toch ook geen wannebe en als iemand vind van wel, tja dan is dat hun probleem, mij boeit het geen hol wat mensen over mij vinden omdat zij het recht niet hebben om over mij te oordelen.

trouwens als iedereen gaat zeggen van 'ooh die is wannebe,' bla bla, wat is dan een echte emo? Ik bedoel maar je kan niet zeggen van: JIJ bent emo & JIJ niet. Gewoon omdat je vind dat ze op de fotos niet 'emo-genoeg' uitziet....

No offence! (A)

Om dat sommigen mensen niet kunnen lezen

Lees goed, Ik vraag wat jullie daar van vinden
    En geen Commentaar op mijn mening, Dat mag altijd, Je kan het eenszijn Ja nee, en wrm
    Snap? ik zeg het nog op het eind, En nee we hoeven die gasten niet van quizlet af te trappen, Dat zeg ik ook niet, Het kunnen hele aardige mensen zijn, Ik vraag jullie mening er over, En btw, Ik behandel je niet als een 5 jaarige kind, Je moet gwn beter lezen en ik leg het uit, Ik bedoel geen flikker kwaad O_o

xx

Ik zei vier jaar oud, leer beter lezen.

Hoezo staat dit blij klachten?

Emo is een Style die zich ontwikkeld heeft bij een muziek soort, (emocore) Maar, Een wannebe denkt meteen, je bent emo als je je snijd?snap? (voorbeeld) Denken dat je meteen "Ozo emoo bent"

En ik klikte verkeerde soort aan ik las tussen klachten en toen had ik daar bij gezet --'

Oh dude ik maakte 1 fout wooh, Jij maakte wel 8 waar voor ik het hele Verhaal helemaal moest uitleggen --'
    Ik wou jou mening weten,over dat soort mensen, Ipv je vol uit op me mening gaat en me probeert te dissen o-o

xx

Je bent zelf zeker totaal niet wannab?

Nou luister eens, we gaan geen wannab's van Quizlet trappen. We gaan ze ook niet aanspreken op wat ze op hun profiel hebben staan.

Wat jij wannab vind, is jou mening, en andere kunnen daar weer anders over denken. Je brengt het nu alsof jou mening een feit is, wat niet zo is.

Mensen vinden jou misschien ook wel dom, wannab, etc?
    Maar dat houden ze ook voor zich, waarom? Omdat je mensen lekker in hun eigen waarde laat en niet overal over moet gaan lopen mieren.

maar die stijlen zijn niet enkel hun uiterlijk,het is ook de muziek die ze luisteren (:
    En als ze zichzelf 'emo' of wat dan ook willen noemen,dan is dat toch leuk voor hun,en ik ga me daar ook niet mee bemoeien ;)

dat van dat snijden,nu ja er zullen er zijn die zich snijden zonder enige goeie reden.
    Maar er zijn er ook een heleboel die zich snijden uit problemen,ze willen dan geen emotionele pijn meer,maar fysieke omdat de emotionele pijn te erg is, of zoiets x].

& let je een beetje op met wat je hier schrijft,en zegd tegen de anderen,dat het niet te aanvallend is en er geen ruzies ontstaan,want anders zal het topic gesloten worden (;

everybody needs a song.

ETFxYoessii schreef:
    Emo is een Style die zich ontwikkeld heeft bij een muziek soort, (emocore) Maar, Een wannebe denkt meteen, je bent emo als je je snijd?snap? (voorbeeld) Denken dat je meteen "Ozo emoo bent"

En ik klikte verkeerde soort aan ik las tussen klachten en toen had ik daar bij gezet --'

Oh dude ik maakte 1 fout wooh, Jij maakte wel 8 waar voor ik het hele Verhaal helemaal moest uitleggen --'
    Ik wou jou mening weten,over dat soort mensen, Ipv je vol uit op me mening gaat en me probeert te dissen o-o

xx

Maar dissen is leuk, dat soort onderwerpen doen het qua mening altijd goed op Q.

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Je hebt wel gelijk. Het zijn eigenlijk gewoon mensen die een te laag zelfbeeld hebben en dus zeggen dat ze emo, fso zijn om tot groep mensne te kunnen behoren.
    Tadam.

Dude ik ben geen wannebe
    Ik ben me zelf, vogens my heb ikdat wel is gezegt
    Ik vraag mensen om hun mening
    En niet wat er aan valt te doen?
    Ik zeg zelf, Die mensen kunnen hardstike aardig zijn (:

Ik wou jullie mening weten,Ipv dat jullie volhard op me mening gaan O_o

xx

Anyways dit gooi ik dicht, aangezien het niet echt een nuttige klacht is en we de volgens jou wannab leden niet van Q gaan trappen.
    Goededag.