• Mijn vriendin had eens valse wimpers op haar ogen geplakt met zo'n speciale lijm die erbij zat maar als het uitgedroogd is is dat toch vet moeilijk om het 's avonds eraf te hale dan trek je je wimpers er toch ook af of ben ik fout? En doet dat geen zeer eraf trekken??


    FireFlies Above My Head

    dat gaat er toch heel makkelijk af ?


    We can only learn to love by loving.

    Ehm, nog nooit geprobeerd. Ik kan je niet helpen. Sorry.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nee, je trekt je wimpers er niet af omdat je de valse wimpers net boven je eigen wimperlijn plaatst met maar een héél klein beetje lijm. En dat doet ook geen pijn, tenzij je zo dom bent geweest om teveel lijm te gebruiken en de lijm is doorgelopen in je eigen wimpers, dan doet het wel pijn.


    Bored.

    Nou gewoon er voorzichtig af halen zoo dat, ze de valse wimpers nog hebt:P


    Some angels have no wings.

    Pijn doet het niet. Maar er leuk uit zien, doet het wel x'D


    ❤ яσмє''ℓα

    warm/lauw water.
    adem in.
    kopje onder.
    kop boven.
    adem uit.

    water maakt het meestal makkelijker los te krijgen.

    maar niet zoveel lijm doen!

    Nee, het doet geen pijn, je moet ze er gewoon rustig uitdoen. (':


    None but ourselves can free our minds.

    Misschien met water ofzo


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Ik heb ooit eens valse wimpers gehad. En pijn deed het niet bij mij. Je voelde het wel,doordat het met lijm vast plakt. Maar het was niet om te zeggen dat het pijn deed.

    Ik heb valse wimpers liggen, ik krijg ze gewoon niet fatsoenlijk en mooi geplakt. ><

    Prodigy schreef:
    Ik heb valse wimpers liggen, ik krijg ze gewoon niet fatsoenlijk en mooi geplakt. ><


    practice! :]

    oefen met een goedkoop stelletje van 90 cent fzo.
    :] leve michelle phan!