• Hoi
    Gisteren ging ik met een vriend en een vriendin een stukje fietsen. Toen zag ik wat op de weg liggen, dus ik zei: 'Wat is dat?'
    Toen oppperden die vriend en ik dat het een kat was, als grapje. Toen kwamen we dichterbij en dachten we dat het een tas was. Toen waren we dichtbij genoeg, was het echt een dode kat!! Hij was net aangereden, er lag een plas bloed om hem heen en zijn enen oog was half uit zijn kas gesprongen!! (huil) Ik vond het zo zielig!!
    Op het fietspad stond een auto, daarin zat waarschijnlijk degene die die kat had aangereden. En nu vraag ik me echt af hoe ik zou reageren en wat je nou moet doen als je een dier aanrijdt. De dierenambulance bellen ofzo?
    In ieder geval vond ik het echt heel schokkend, en als ik er nu aan terugdenk word ik er zelfs een beetje misselijk van >.<
    Xx


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Awww, wat zileig :( Ik heb eens een dooie egel gezien, met de ingewanden eruit :S Ik kreeg tranen in mijn ogen en ben 3 weken niet meer over die weg heen gefietst.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Gerum.:(

    Ieuw..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh god ik zou dat echt niet kunnen aanzien :(
    En ook als ik zo'n beest zou aanrijden, zou ik me echt schuldig voelen :/

    Bij ons heeft er eens heel lang een egel gelegen die helemaal platgereden was en na een tijdje begon dat echt te stinken. Ik werd werkelijk slecht toen ik daar elke dag 2x langs moest rijden :--)

    ahhh zielig (huil)
    tknx ik zit een koekie te eten(cat)


    Shoganai i ne~

    Ik heb zelf met rijles een kat aangereden op een 80 Km weg. Die was opslag dood, en je kan daar ook niet stoppen..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik stak laats de drukke weg over, en mijn kat liep dus achter me aan.
    Ze lag toen echt bijna onder een auto. Ik ben toen echt zo geschrokken.
    Ik heb haar daarna in onze tuin opgeloten zodat ze niet weer achter me aan kon gaan.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Rickjuh schreef:
    Ik heb zelf met rijles een kat aangereden op een 80 Km weg. Die was opslag dood, en je kan daar ook niet stoppen..


    Rijles? Wat zei die begeleider dan?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Submission schreef:
    (...)

    Rijles? Wat zei die begeleider dan?


    Die kat schoot uit het niets voor de auto. En gelijk zat hij eronder.
    Me begeleider zei dat dat nou eenmaal gebeurde, hij rijdt het liefst geen dieren aan, maar om nou aan het stuur te trekken op zo'n weg, met de wegen tegen elkaar, en 80 kmpu, nee. =P


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Kelc schreef:
    Bij ons heeft er eens heel lang een egel gelegen die helemaal platgereden was en na een tijdje begon dat echt te stinken. Ik werd werkelijk slecht toen ik daar elke dag 2x langs moest rijden :--)


    Uuuuh, op mijn weg naar school ligt er ook al een egel, en soms zie ik hem wel liggen en soms niet... *confused* Maar hij is wel dood, want ik zag ook een keer allemaal roods bij hem en laatst was het net alsof ie was ingezakt...


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    nerveus schreef:
    Awww, wat zileig :( Ik heb eens een dooie egel gezien, met de ingewanden eruit :S Ik kreeg tranen in mijn ogen en ben 3 weken niet meer over die weg heen gefietst.


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.