• Ja, ik vond dat we door moesten discussieren want op één of andere manier wordt je daar slimmer van. Je deelt meningen etc, maar ik ga nu niet heilig gaan doen. --'
    En ik ben geen respectloos mens, dus knoop dat goed in je oren.
    idc of je me nu haat hoor, maakt me echt niets uit. ;]
    en iedereen z'n mening is belangrijk dus ga niet zo'n dingen lullen.
    En als er ruzie komt, laat ik hem sluiten.

    HET GAAT HIER NIET OM MICHAEL JACKSON! Maar over het principe; hij is dood => nu hoor je ervan.

    Originele topic:
    KLIK

    Was het echt nodig om hier een 2e topic over te openen? We weten je mening nu toch wel.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    We haten je egt neit als je je mening uit hoor x)
    Maar we gaan er gewoon erg ver in(A)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Screwed schreef:
    Was het echt nodig om hier een 2e topic over te openen? We weten je mening nu toch wel.

    Ja. Er zijn nog mensen met mijn mening, hoor. We waren trouwens nog niet uitgepraat. ;a

    vraag ik mij ook af :'D voor dat 'ie dood was, sprak niemand erover. De enigste waarvan ik weet dat ze erover een topic heeft geopend voordat hij stierf, is Hush.


    -

    TeamEdward schreef:
    We haten je egt neit als je je mening uit hoor x)
    Maar we gaan er gewoon erg ver in(A)

    Ja, inderdaad. Verder denken dan je neus lang is, halleluja, de Quizletters worden nog genies xd

    Voor de newbies bij dit topic: het originele topic.


    No growth of the heart is ever a waste

    Screwed schreef:
    Was het echt nodig om hier een 2e topic over te openen? We weten je mening nu toch wel.
    daar ben ik het deels me eens

    Aurelia schreef:
    Voor de newbies bij dit topic: het originele topic.

    Haha xd
    Ik zet het er even bij, thank you.

    Exception schreef:
    (...)
    Ja. Er zijn nog mensen met mijn mening, hoor. We waren trouwens nog niet uitgepraat. ;a

    Eh, ja fijn voor je? Ik zei toch ook niet dat niemand jouw mening deelt.
    Het is nou gewoon eenmaal zo. Wat wou je doen, elke zender in de Nederlandse/Belgische televisie bellen dat ze geen MJ meer mogen uitzenden? Over een tijdje is het wel weer overgewaaid hoor. Er komen nu toch ook niet meer elke dag berichten over Elvis.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pufash schreef:
    vraag ik mij ook af :'D voor dat 'ie dood was, sprak niemand erover. De enigste waarvan ik weet dat ze erover een topic heeft geopend voordat hij stierf, is Hush.

    Dat vind ik eigenlijk totaal niet. Al die heisa rond zijn pedofilie en Neverland en de problemen die hij veroorzaakte rond zijn kinderen. Iedereen praatte er veel over, natuurlijk nu hij gestorven is nog meer, maar nu op een positieve manier. Nu hij overleden is, is plots iedereen in rouw en was hij voor iedereen een popidool, ookal konden veel mensen hem niet af door zijn karakter, uiterlijk, manieren... Dat vind ik pas hatelijk.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Screwed schreef:
    (...)
    Eh, ja fijn voor je? Ik zei toch ook niet dat niemand jouw mening deelt.
    Het is nou gewoon eenmaal zo. Wat wou je doen, elke zender in de Nederlandse/Belgische televisie bellen dat ze geen MJ meer mogen uitzenden? Over een tijdje is het wel weer overgewaaid hoor. Er komen nu toch ook niet meer elke dag berichten over Elvis.

    Euh, excuseer ><
    Ik heb niemand gezegd wàt ze moeten doen, ik vraag me alleen af wààrom ><

    Exception schreef:
    (...)
    Haha xd
    Ik zet het er even bij, thank you.

    Ghehe :']
    Is het jullie btw ook opgevallen dat die clips tientallen miljoenen keren zijn bekeken? Zo is er een clip die 40 miljoen keer is bekeken. Sodeju...


    No growth of the heart is ever a waste

    Screwed schreef:
    (...)
    Eh, ja fijn voor je? Ik zei toch ook niet dat niemand jouw mening deelt.
    Het is nou gewoon eenmaal zo. Wat wou je doen, elke zender in de Nederlandse/Belgische televisie bellen dat ze geen MJ meer mogen uitzenden? Over een tijdje is het wel weer overgewaaid hoor. Er komen nu toch ook niet meer elke dag berichten over Elvis.

    als ze een topic wilt openen laat haar.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Exception schreef:
    (...)
    Euh, excuseer ><
    Ik heb niemand gezegd wàt ze moeten doen, ik vraag me alleen af wààrom ><

    En dat is dus omdat het een legende is, the king of pop. Ik vind het ook een beetje irritant, maar bijna íedereen kent hem. Zelfs mijn nichtje van 6 herkende zijn liedjes! Hij heeft zó veel betekend voor muziek en dansculturen. Wie heeft er nou nog nooit voor de grap de moonwalk geprobeerd.
    @SleepingSun: De meeste mensen openen een topic om de mening van andere mensen te horen weet je.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Was het echt nodig om hier een 2e topic over te openen? We weten je mening nu toch wel.


    Your fingerprints are on my heart.