• Ja, ik vond dat we door moesten discussieren want op één of andere manier wordt je daar slimmer van. Je deelt meningen etc, maar ik ga nu niet heilig gaan doen. --'
    En ik ben geen respectloos mens, dus knoop dat goed in je oren.
    idc of je me nu haat hoor, maakt me echt niets uit. ;]
    en iedereen z'n mening is belangrijk dus ga niet zo'n dingen lullen.
    En als er ruzie komt, laat ik hem sluiten.

    HET GAAT HIER NIET OM MICHAEL JACKSON! Maar over het principe; hij is dood => nu hoor je ervan.

    Originele topic:
    KLIK

    SleepingSun schreef:
    (...)
    als ze een topic wilt openen laat haar.


    Daar's SleepingSun weer X)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Screwed schreef:
    (...)
    En dat is dus omdat het een legende is, the king of pop. Ik vind het ook een beetje irritant, maar bijna íedereen kent hem. Zelfs mijn nichtje van 6 herkende zijn liedjes! Hij heeft zó veel betekend voor muziek en dansculturen. Wie heeft er nou nog nooit voor de grap de moonwalk geprobeerd.
    @SleepingSun: De meeste mensen openen een topic om de mening van andere mensen te horen weet je.

    ja en als we onze mening geven die andrs is dan de meest dan zijn wij de boeman


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    TeamEdward schreef:
    (...)

    Daar's SleepingSun weer X)
    daar is TeamEdward weer


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ja en als we onze mening geven die andrs is dan de meest dan zijn wij de boeman

    Ja, écht dat vind ik dus ook.
    Jullie beweren bijna dat onze mening niet klopt, ofzo.
    I mean, je kan er niets aan veranderen hoor.

    SleepingSun schreef:
    (...)
    ja en als we onze mening geven die andrs is dan de meest dan zijn wij de boeman

    Nee hoor.
    Maar jij bent gewoon behoorlijk irritant in je mening doordrijven. ;)
    Iedereen weet nu inmiddels wel dat het jou geen fuck kan schelen en dat je je bolle jan belangrijker vindt hoor, maak je daar maar geen zorgen over.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Nee hoor.
    Maar jij bent gewoon behoorlijk irritant in je mening doordrijven. ;)
    Iedereen weet nu inmiddels wel dat het jou geen fuck kan schelen en dat je je bolle jan belangrijker vindt hoor, maak je daar maar geen zorgen over.


    Ja precies (A)
    Zo denk ik er ook over


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Screwed schreef:
    (...)
    Nee hoor.
    Maar jij bent gewoon behoorlijk irritant in je mening doordrijven. ;)
    Iedereen weet nu inmiddels wel dat het jou geen fuck kan schelen en dat je je bolle jan belangrijker vindt hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

    als mensen dan ook eens goed zouden lezen. ik vind Bolle Jan niet belangrijker


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Screwed schreef:
    (...)
    Nee hoor.
    Maar jij bent gewoon behoorlijk irritant in je mening doordrijven. ;)
    Iedereen weet nu inmiddels wel dat het jou geen fuck kan schelen en dat je je bolle jan belangrijker vindt hoor, maak je daar maar geen zorgen over.

    En deze reactie is dan weer wél respectvol?
    haha, I mean, jullie hebben en mening, zij heeft een mening. En beiden hebben het recht om ze te uiten.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Dat vind ik eigenlijk totaal niet. Al die heisa rond zijn pedofilie en Neverland en de problemen die hij veroorzaakte rond zijn kinderen. Iedereen praatte er veel over, natuurlijk nu hij gestorven is nog meer, maar nu op een positieve manier. Nu hij overleden is, is plots iedereen in rouw en was hij voor iedereen een popidool, ookal konden veel mensen hem niet af door zijn karakter, uiterlijk, manieren... Dat vind ik pas hatelijk.


    Jaa, in het echt praatte er veel mensen over, maar hier op Quizlet niet :'D


    -

    Pufash schreef:
    (...)
    Jaa, in het echt praatte er veel mensen over, maar hier op Quizlet niet :'D

    Ja nee dat niet. Maar alleen omdat hij overleden is begint er hier rumoer over te komen. Dat bedoel ik dus =P (Zelfs hier valt het op :') )


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @SleepingSun: Dat maakt het niet minder vervelend hoe je telkens reageert in die topics.
    @Exception: Heb ik het over respect gehad? En zowiezo wat is er niet respectvol aan de waarheid zeggen. Ik heb ook niet gezegd dat ze haar mening niet mag uiten. Alleen maar dat iedereen hem nu inmiddels wel weet (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    @SleepingSun: Dat maakt het niet minder vervelend hoe je telkens reageert in die topics.
    @Exception: Heb ik het over respect gehad? En zowiezo wat is er niet respectvol aan de waarheid zeggen. Ik heb ook niet gezegd dat ze haar mening niet mag uiten. Alleen maar dat iedereen hem nu inmiddels wel weet (:

    Nee, dat zeg ik niet.
    Maar in het vorige topic zei iemand dat ik geen respect had door zo'n topic te openen. Nee, zal jij wel niet geweest zijn, maar ik onthou dat allemaal niet. enjaaa, ga nu niet vragen waarom ik het dan tegen jou zeg. En damn it, ik word gek van zo'n reacties, ja. --'

    Screwed schreef:
    @SleepingSun: Dat maakt het niet minder vervelend hoe je telkens reageert in die topics.
    @Exception: Heb ik het over respect gehad? En zowiezo wat is er niet respectvol aan de waarheid zeggen. Ik heb ook niet gezegd dat ze haar mening niet mag uiten. Alleen maar dat iedereen hem nu inmiddels wel weet (:

    als je er zo over denkt moet jij ook weg uit dit topic
    JOUW mening weten we onder tussen ookal -_-''


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Exception schreef:
    (...)
    Ja, écht dat vind ik dus ook.
    Jullie beweren bijna dat onze mening niet klopt, ofzo.
    I mean, je kan er niets aan veranderen hoor.

    Nee hoor, jij bent zoals Screwed al zegt gewoon vreselijk irritant met je mening door drijven het is net alsof jij wil dat wij ook die mening met jou delen!
    Iedereen weet nu wel dat het je geen hol kan schelen. Je vind het alleen zo erg dat wij er een heisa volgens jou rond maken maar hetzelfde zou gebeuren om Madonna en dara praat ook nooit iemand over.
    Laat ons om hem rouwen.


    Your fingerprints are on my heart.

    @ Screwed
    kennelijk niet aangezien je het nog verkeert zegt. en hoezo telkes ik zei 1 ding en meteen had ik het gedaan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥