• Ja, ik vond dat we door moesten discussieren want op één of andere manier wordt je daar slimmer van. Je deelt meningen etc, maar ik ga nu niet heilig gaan doen. --'
    En ik ben geen respectloos mens, dus knoop dat goed in je oren.
    idc of je me nu haat hoor, maakt me echt niets uit. ;]
    en iedereen z'n mening is belangrijk dus ga niet zo'n dingen lullen.
    En als er ruzie komt, laat ik hem sluiten.

    HET GAAT HIER NIET OM MICHAEL JACKSON! Maar over het principe; hij is dood => nu hoor je ervan.

    Originele topic:
    KLIK

    Previous schreef:
    (...)
    Nee hoor, jij bent zoals Screwed al zegt gewoon vreselijk irritant met je mening door drijven het is net alsof jij wil dat wij ook die mening met jou delen!
    Iedereen weet nu wel dat het je geen hol kan schelen.
    Laat ons om hem rouwen, ik ga hier toch ook niets zegegn van ja: voor de dood van bolle jan had niemand het over hem ofzo. En dat hebben we nu ook niet maarja.

    Heb ik ooit gezegd dat het me geen hol kan schelen!? DAMN ik word ziek van jullie >< Lees wat er staat. Ik vind het ook jammer dat ie dood is, hallo!? Maar waarom nu zo'n blablabla over MJ, en voor zijn dood niets?

    Ik ben het hier echt
    niet
    mee eens, jongeh. 8)
    Dus jij wilt zeggen dat hij een paar maanden voor zijn dood echt helemaal bekend was, hij maakte ook echt élke hit na de andere hit.
    Nee, hij was al heel lang niet meer in het nieuws. Een keer vanwege zijn concertenreeks in Londen. Meer niet.
    Hoe weet jij nou of mensen dat denken? Je moet dingen eerst zeker weten voor je conclusies gaat trekken. ><


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    Jij bent gewoon echt een Henk.
    Je stresst hem voor niks?:'D Hallo, er zijn fans weetje wel.
    En ookal zijn er geen fans, hij was de King of Pop. Dat is niet zomaar iets. Als je weet dat hij dood is, en je ziet al die reacties van die famous people van 'Ik ben geschokt' blabla, weetje dat er iets ergs aan de hand is.
    En waarom het er niet eerder was? Omdat het stil was rond hem. Hij had een comebacktour gepland, maar die is dus niet doorgegaan. Hij is doodgegaan voor zijn comeback.


    ok

    I swear to God, als er weer ruzie van komt, wordt dit topic meteen gesloten, geen geduld meer of waarschuwingen.

    Amaranth schreef:
    Ik ben het hier echt
    niet
    mee eens, jongeh. 8)
    Dus jij wilt zeggen dat hij een paar maanden voor zijn dood echt helemaal bekend was, hij maakte ook echt élke hit na de andere hit.
    Nee, hij was al heel lang niet meer in het nieuws. Een keer vanwege zijn concertenreeks in Londen. Meer niet.
    Hoe weet jij nou of mensen dat denken? Je moet dingen eerst zeker weten voor je conclusies gaat trekken. ><

    Ik zei niet dat hij niet bekend was,
    ik zei dat je er niets over hoorde/las.
    Damn, alsjeblieft ga leren lezen. Niet gemeen bedoeld, maar grr damn it.

    Stop met dat geruzie, echt, gedraag jullie niet als kleuters.


    -

    @Exception. Dan had je geen topic moeten openen, je weet toch hoe het er hier aan toe gaat. Je krijgt altijd wel kutreacties.
    @Immortal. Nou goed toch, dat je mijn mening weet? Dat bewijst dan weer dat sommige mensen hier tóch wel lezen. Ik zie geen reden om hier weg te gaan, ik ben het gewoon niet eens met de topicstarter. Maar ok, als hier alleen maar mensen met de zelfde mening als jullie mogen komen..
    @SleepingSun: Oh leuk, dus jij kan voor mij bepalen wat ik irritant vind en wat niet? Dan heb je nog wel een hoop te leren.
    En last best, @Previous: Amén.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Exception schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat hij niet bekend was,
    ik zei dat je er niets over hoorde/las.
    Damn, alsjeblieft ga leren lezen. Niet gemeen bedoeld, maar grr damn it.



    Jij opent dit topic toch omdat iedereen zich nu opeens druk maakt om MJ? Wanneer hadden ze het dan moeten doen? Hij was toch helemaal niet actief of wel soms?


    We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

    Exception schreef:
    (...)
    Ik zei niet dat hij niet bekend was,
    ik zei dat je er niets over hoorde/las.
    Damn, alsjeblieft ga leren lezen. Niet gemeen bedoeld, maar grr damn it.

    agree daar wordt ik soms ook gek van :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Amaranth schreef:
    Ik ben het hier echt
    niet
    mee eens, jongeh. 8)
    Dus jij wilt zeggen dat hij een paar maanden voor zijn dood echt helemaal bekend was, hij maakte ook echt élke hit na de andere hit.
    Nee, hij was al heel lang niet meer in het nieuws. Een keer vanwege zijn concertenreeks in Londen. Meer niet.
    Hoe weet jij nou of mensen dat denken? Je moet dingen eerst zeker weten voor je conclusies gaat trekken. ><

    hij was een tijdje uin het nieuws vanwegen die comeback tour. en toen hoorde je ook niks, dat is het punt en het gaat niet over MJ!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    OMGGGGGG.
    Echt serieus, SleepingSun, nu weten wij ook wel dat het jou geen ene teringmoer schelen kan.
    Je blijft maar door discussiëren, hè? Heb je niks beters te doen met je life.
    En ik ben niet de enige die me aan jou ergert.


    ok

    Masterpiece schreef:
    OMGGGGGG.
    Echt serieus, SleepingSun, nu weten wij ook wel dat het jou geen ene teringmoer schelen kan.
    Je blijft maar door discussiëren, hè? Heb je niks beters te doen met je life.
    En ik ben niet de enige die me aan jou ergert.

    Laat haar d'r mening zeggen, ajb.
    En sommigen ergeren zich ook aan jullie mening, hoor. Wees daar maar heel zeker van.

    Pufash schreef:
    Stop met dat geruzie, echt, gedraag jullie niet als kleuters.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    @Masterpiece: we weten jou menig nu ook wel hoor en jij reageer ook nog steets dus laat me als het je zo ergert kijk hier dan niet. en nee eigenlijk heb ik niks beter te doen momenteel.
    @Screweddat zeg ik toch ook helemaal niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Exception schreef:
    (...)
    Heb ik ooit gezegd dat het me geen hol kan schelen!? DAMN ik word ziek van jullie >< Lees wat er staat. Ik vind het ook jammer dat ie dood is, hallo!? Maar waarom nu zo'n blablabla over MJ, en voor zijn dood niets?

    Nou het komt wel over alsof het je geen hol kan schelen. Als wij om Mj willen rouwen laat ons, wij vinden het erg en de heisa er omheen boeit ons niet. En als je er zo'n hekel aan hebt reageer dan niet op die topics enj gebruik je verstand als je dat hebt teminste. Sorry maar je kan me hier pist mee krijgen echt, jij gedraagt je zo respectloos, er zitten hier wel dergelijk fans en die zullen er echt om rouwen. En die heisa is toch ook op tv? Wil je alle nieuws zender gana bellen en zeggen dat ze er niet zo'n heisa over moeten maken? ''Ja de king of pop is dood maar had hij maar vaker in het nieuws moeten komen voor zijn dood. Die heisa er nu omheen ik word er gek van eerst hoorde ik bijna niemand over hem!'' Wou je dat gaan doen?


    Your fingerprints are on my heart.