• Lieve Michael

    Wat er die nacht gebeurt is
    is te vreselijk voor woorden,
    Wat is daar tog allemaal gebeurd
    vertel het ons,
    als je terug zou kunnen komen
    Zou je die kans dan Grijpen met bijde handen?
    De Hele wereld is geschokt en in Rouw
    Het is zo raar dat je er niet meer bent,
    Michael weet Astublieft dat we je missen en dat we van je houden,


    Voor Michael
    Van Alle Fan's



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spellingsfoutje (;)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    @ Iedereen daar die op mijn ding heeft gereageerd
    Het was dan ook mijn mening, ik heb toch niet gezegd dat je daarom moet stoppen met dit?
    En trouwens, het ís er gewoon over. Bedoel alleen maar: Als Michael Jackson toen terechtstond of zo voor die kindermisbruik etc. dan was het: Jy wacko! etc en nu ineens: Ocharme Michael Jackson is dood -huil huil-

    Conspiracy schreef:
    @ Iedereen daar die op mijn ding heeft gereageerd
    Het was dan ook mijn mening, ik heb toch niet gezegd dat je daarom moet stoppen met dit?
    En trouwens, het ís er gewoon over. Bedoel alleen maar: Als Michael Jackson toen terechtstond of zo voor die kindermisbruik etc. dan was het: Jy wacko! etc en nu ineens: Ocharme Michael Jackson is dood -huil huil-
    Was ook helemaal niet negatief op jou bedoeld :X :Y). Maar ja dat klopt ja, vorige week een vuile verkrachter en nu is hij zielig en krijgt hij respect. Iedereen die kwaad word, no offence, dit vind ik niet, maar de halve wereld bevolkin wél.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Was ook helemaal niet negatief op jou bedoeld :X :Y). Maar ja dat klopt ja, vorige week een vuile verkrachter en nu is hij zielig en krijgt hij respect. Iedereen die kwaad word, no offence, dit vind ik niet, maar de halve wereld bevolkin wél.
    Daar ben ik het ergens mee eens.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik vind hem ten eerste niet mooi en ten tweede irriteert het me aan de manier hoe jij typt en spelfouten maakt. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Blondiepants schreef:
    niet dat hij dat nog zal lezen, maar wel mooi. Raar dat nu pas zoveel mensen aandacht aan hem besteden :X


    mee eens!
    ik luister zijn muziek al super lang en nu hij pas dood is gaat iedereen maar over hem praten en zijn muziek luisteren.

    verder vind ik hem niet zo heel mooi


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    (...)

    mee eens!
    ik luister zijn muziek al super lang en nu hij pas dood is gaat iedereen maar over hem praten en zijn muziek luisteren.

    verder vind ik hem niet zo heel mooi
    Tja, soms ga je dingen pas missen als je het niet meer hebt. En vroeger was hij wel een lekkerding hoor.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Paralyze schreef:
    (...)Tja, soms ga je dingen pas missen als je het niet meer hebt. En vroeger was hij wel een lekkerding hoor.

    Je hebt in alle 2 gelijk. Vroeger was het best een mooie jongen, maar daarna.. Toch is en blijft hij The King Of Pop voor mij<3


    bla bla bla

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Was ook helemaal niet negatief op jou bedoeld :X :Y). Maar ja dat klopt ja, vorige week een vuile verkrachter en nu is hij zielig en krijgt hij respect. Iedereen die kwaad word, no offence, dit vind ik niet, maar de halve wereld bevolkin wél.


    Eens! de helft van alle mensen over de hele wereld die nu medelijden met hem hebben zijn overlopers


    bla bla bla

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hou dan ten eerste dat voor jezelf of zeg het op z'n minst niet meteen zo bot en denk ten tweede eraan dat er ook nog dingen bestaan als dislexy ;]

    Ik mag mij mening uiten, wanneer ik dat wil en hoe ik dat wil. En daar heb jij niks over te zeggen, meisje. En daarnaast kén je me niet eens, dus houdt je gezwets voor je. En dyslexie of niet, er staat meerdere malen in dit topic hoe je het wél moet schrijven. So, back off.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dit leest hij tog niet meer :X


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Hou dan ten eerste dat voor jezelf of zeg het op z'n minst niet meteen zo bot en denk ten tweede eraan dat er ook nog dingen bestaan als dislexy ;]


    En je zit op haar te zeiken terwijl je zelf ook zit te zeggen dat je haar idee overdreven vindt.


    -

    En nu gaan we allemaal even normaal doen anders ga ik met forumbans strooien.


    Wie du mir, so ich dir.

    Liess schreef:
    Ik vind hem ten eerste niet mooi en ten tweede irriteert het me aan de manier hoe jij typt en spelfouten maakt. :'D



    1,Ik kan er nix aan doen.
    2,Er zijn al veel mensen hier die me helpen om het te verbeteren en ik schrijf al beter dan eerst.
    3,Ik zou het fijner vinden als je mischien iets aardiger tegen mij doet,
    want ik heb jou ook nix aangedaan.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.