• Lieve Michael

Wat er die nacht gebeurt is
    is te vreselijk voor woorden,
    Wat is daar tog allemaal gebeurd
    vertel het ons,
    als je terug zou kunnen komen
    Zou je die kans dan Grijpen met bijde handen?
    De Hele wereld is geschokt en in Rouw
    Het is zo raar dat je er niet meer bent,
    Michael weet Astublieft dat we je missen en dat we van je houden,

Voor Michael
    Van Alle Fan's

(bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spellingsfoutje (;)

You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

BananaSplitx schreef:
    Lieve Michael

Wat er die nacht gebeurt is
    is te vreselijk voor woorden,
    Wat is daar toch allemaal gebeurd?
    Vertel het ons.
    Als je terug zou kunnen komen,
    zou je die kans dan grijpen met beide handen?
    De hele wereld is geschokt en in rouw.
    Het is zo raar dat je er niet meer bent.
    Michael weet alstublieft dat we je missen en dat we van je houden.

Voor Michael
    Van Alle Fan's

Kheb hem helemaal verbeterd

Don't walk away and leave without a reason.

Schiet me alsjeblieft neer. -Sorry dat ik hier moet komen zeiken en zo- Maar, ik vind dit er over gaan? Ten eerste: Michael was dan misschien wel de King op pop, maar hij is ook maar een mens? Hebben jullie dit gedaan voor de fans van Yasmin, Farra Fawcet etc. En de mensen die dan rouwde voor Elvis Preslet, die hebben zoiets toch ook niet gedaan? Ten tweede gaat Michael die brief hoe dan ook nooit te lezen krijgen + waarschijnlijk zijn familie ook niet eens. Hoe bedoel je? Ja, alsof ze ál hun tijd gaan steken in fanmails te lezen, daahaag.
    Voor de rest vind ik 't wel lief + het is een mooi gebaar.

KirstenSnaps schreef:
    Ik vind hem mooi en ontzettend lief van jullie! Maar 1 ding weet ik voor bijna 100% zeker. Wat moet hij blij zijn dat hij van al deze klote zooi af is, hij zou denk ik niet terug keren al zou hij de kans krijgen, daarvoor is hij te ver kapot gemaakt.

I solemny swear i am up to no good

Mooi.
    Michael RIP.

Your Butt is Mine!

mooi

Conspiracy schreef:
    Schiet me alsjeblieft neer. -Sorry dat ik hier moet komen zeiken en zo- Maar, ik vind dit er over gaan? Ten eerste: Michael was dan misschien wel de King op pop, maar hij is ook maar een mens? Hebben jullie dit gedaan voor de fans van Yasmin, Farra Fawcet etc. En de mensen die dan rouwde voor Elvis Preslet, die hebben zoiets toch ook niet gedaan? Ten tweede gaat Michael die brief hoe dan ook nooit te lezen krijgen + waarschijnlijk zijn familie ook niet eens. Hoe bedoel je? Ja, alsof ze ál hun tijd gaan steken in fanmails te lezen, daahaag.

Dat is toch niet erover? En so what als hij die brief niet te lezen krijgt? Het is toch het gebaar dat telt? En als wij willen rouwen om hem en een brief voor hem willen schrijven doen we dat toch? Ik wil dit ook doen voor Yasmin etc. hoor! Maar Yasmin is alleen bekend in B en niet wereldwijd. Daarom kunnen ze ook niet een rouwbrief schrijven over een persoon die ze niet kennen... En het is niet erover.

I found myself in Wonderland.

Conspiracy schreef:
    Het is gewoon hun manier van rouwen over iemand die ze heel erg dierbaar was, ook al kende ze hem niet persoonlijk. En met Elvis is dit wel degelijk zo gegaan, misschien niet op zo'n grootschalige manier in het nieuws, maar toen was die mogelijkheid er ook nog niet bepaald dat het nieuws zich zo snel verspreidde etc. En aangezien michael al jaren negatief in de media stond willen mensen nu eindelijk wel eens weten wat er aan de hand is en wat waar is.(Lang leve ramp-toeristen) Je moest is weten hoeveel mensen zich helemaal de ellende in hebben gestort omdat Elvis overleden was, dat was ook heel erg. Maar daar is nooit veel over naar buiten gekomen, omdat het geen idee eigenlijk.. maar ook toen is heel heftig gereageerd.

Wie du mir, so ich dir.

Mooi(flower) real feelings echt nice:)
    Xx

Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

Well, he's on the stairway to heaven now...
    1958 - 2009

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

Het is echt mooi. Echt als ik zijn naam alleen al lees, ik krijg het gevoel dat ik moet huilen. Op mijn profiel heb ik ook speciaal voor hem iets geschreven. Ik mis hem echt. Als je hem al je hele leven kent, ermee bent opgegroeit en dan hoor je plots dat hij er niet meer is. Dat weet je gewoon dat je iets mis in je leven. Een belangrijk persoon. Ik ben al heel lang grote fan van hem geweest. En dat blijf ik ook.
    Blijf zijn muziek luisteren, dan hou je hem levend!

Maybe part of loving is learning to let go...

Conspiracy schreef:

Zij verwerken het op hun manier, dat is niet overdreven. Als iemand veel voor je betekent, of als je een grote fan bent, is het niet raar dat je rouwt. Ik denk niet dat de topicmaakster iets aan die informatie heeft.

We're not gonna take it. No, we ain't gonna take it.

Wat ik niet begrijp is dat nu hij dood is, ineens plotsklaps iedereen Michael Jackson helemaal geweldig vind en zit te janken nu hij dood is. Terwijl toen hij leefde vond iedereen hier hem een pedofiel of gewoon een groot kind met een oerlelijk hoofd --'
    RIP Michael, je bent niet altijd lelijk geweest.

Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

ThePhenom schreef:
    Wat ik niet begrijp is dat nu hij dood is, ineens plotsklaps iedereen Michael Jackson helemaal geweldig vind en zit te janken nu hij dood is. Terwijl toen hij leefde vond iedereen hier hem een pedofiel of gewoon een groot kind met een oerlelijk hoofd --'
    RIP Michael, je bent niet altijd lelijk geweest.
    Weet ik, maar zo gaat dat toch altijd. Mensen moeten eerst dood gaan voor ze zogenaamd respect mogen verdienen, terwijl ze twee weken daarvoor nog uitgeschelden worden voor vuile kinderverkrachten. De mensheid is wreed.

Wie du mir, so ich dir.

KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Weet ik, maar zo gaat dat toch altijd. Mensen moeten eerst dood gaan voor ze zogenaamd respect mogen verdienen, terwijl ze twee weken daarvoor nog uitgeschelden worden voor vuile kinderverkrachten. De mensheid is wreed.

Ja, da's waar... Al had het beter geweest als het niet zo was.
    Gelukkig is de andere MJ (Michael Jordan) iig nog niet dood xD

Ja ik ben een echte Michael Jackson fan, en deze brief doet me aan het huilen (huil). Hij is echt supermooi meid, bedankt dat je zoveel begrip toont voor het verdriet van de fans <3.

you're my favourite part of the day ~