• Hooii,
    Ik twijfel eraan of ik mijn verhaal zou beginnen/beginnen.
    En ik vroeg me af wat jullie ervan vinden.
    En de streepjes staan voor een naam.
    Maarik heb nog geen namen.

    2VRAAGJES:
    1. FANFICTION OF NIET? ZOJA WELKE ARTIEST/BAND/PERSOON
    2. DOORGAAN OF NIET? WAAROM WEL/NIET
    3. NOG EEN MOOIE MEISJESNAAM?

    'Waarom geef je niet toe?' Ik hoorde hoe zijn stem oversloeg, maar het kon me niks schelen. Ik wilde hem pijn doen, zo veel mogelijk. 'Waar heb je het over?'Hij keek me moeilijk aan. Waar had ik het over? Over het zoontje van de prins van Engeland die vergeten was zijn potje om te spoelen, nou goed? Ugh. 'Je hebt toch met haar gezoend?' Ik voelde hoe mijn hart sneller ging kloppen.
    tikte tegen zijn voorhoofd. 'Je bent gestoord, weet je dat?' 'Ík gestoord? Jij zoent een ander, maar intussen wel...' Mijn stem haperde. 'Intussen wat?' Ik draaide mijn rug naar hem toe. 'Niks, laat maar.' Ik wilde dat hij wegging, en nooit meer terugkwam, zodat ik zijn gezicht niet meer zou zien en geen pijn meer zou lijden. 'Ik heb nooit met haar gezoend.' Zijn stem klonk zo helder dat ik hem zo geloven. Maar ik had het gezien. Met mijn eigen ogen. 'Ga weg.' zei ik alleen maar. 'Kom op
    ,'
    kwam achter me staan en ik voelde zijn vertrouwde gespierde armen om mijn middel. Zijn wang kwam dicht bij mijn neus en ik snoof zijn geur op. Voor de laatste wel misschien. Gosh ik wou dit niet, maar ik moest sterk zijn. Niet toegeven. 'Ga weg.' zei ik en sloeg zijn armen van mezelf af. 'Mij best.'
    griste zijn jack van de stoel en liep met grote passen naar de voordeur. Niet toegeven, sterk blijven hoorde ik de stem in mijn hoofd zeggen. Niet nu je zover bent. 'Ik hoef je geeneens meer. Autsch dat deed pijn. De deur liet hij openstaan. Ik klemde mijn handen om de stoel en niet los totdat mijn knokkels wit waren geworden. Ik voelde een traan over mijn wang glijden en beet op mijn lip. Ik kon niet meer terug. Ik zag hem net oversteken. Toen ineens piepende remmen. Gierende banden. Een klap. Een gil. En daarna een angstige stilte. En nee , ik ben hier niet voor de lol een hoge bloeddruk aan het produceren.


    LET ME KNOW WHAT YOU THINK! X

    Je caps maken me bang .________.

    en ik vind het niet echt super, maar misschien iemand anders die het leuk vindt?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kan dit verwijderd worden? Of slotje?

    Lovingly schreef:
    Je caps maken me bang .________.

    en ik vind het niet echt super, maar misschien iemand anders die het leuk vindt?