• haaaay people, omdat ik me verveel, heb ik hier zo een zinloze topic gemaakt en die gaat natuurlijk over de Hottie van mijn nieuwe school, oke zijn naam.. die past totaal niet bij zijn looks maar hij is gewoonweg geweldig, ik vind hem leuk en natuurlijk vind hij mij leuk. dus that's just perfect.
    nu is mijn vraag ; hebben jullie een crush op jullie school

    deze onzinnige topic is gemaakt door naomi die zich mateloos verveelt ..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Yup ik maar ik ben bang dat ik verliefd ben op 2 mensen van mijn school,ja je hoord het goed: 2

    Nhee , ni op mijn school maar wel zooo'n HEETE kerel genaamd Kiefer (K)
    Kiefer is geil enzoooo ( en van mij en ni van Joy (; )

    kuss Jeanie.


    Spirits move me, every time I'm near you.

    KIEFER !

    Njammiee ^.^


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ja hij zit ook nog in me klas en bij haast elke les zit hij voor of achter me:D

    Er zit echt gewoon niemand bij mij op school die knap is ofzo. XD En ben ook niet verliefd ofzo, ik hoef ook geen vriendje. Heb ik geen behoefte aan. (:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    KIEFER !

    is om op te eten ^.^

    ( nu hopen da die dees noooooooit leest x'D )


    Spirits move me, every time I'm near you.

    whaha, overlaatst ; de mannenwc heeft zo een deur met een raam daar in hé, en als je daar door kijkt kan je de jongens rechtopstaant zien plassen. en ik kijk eens naar dat raam en jaja daar stond die crush dan rechtopstaant te pissen, het grappige is hij keek terug x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    whaha, overlaatst ; de mannenwc heeft zo een deur met een raam daar in hé, en als je daar door kijkt kan je de jongens rechtopstaant zien plassen. en ik kijk eens naar dat raam en jaja daar stond die crush dan rechtopstaant te pissen, het grappige is hij keek terug x'D


    *dubbel* :')

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Er zitten best wel veel leuke peepz bij mij op school, alleen zijn ze meestal echt ooouud! Echt balen >.<" Sowieso niet echt iemand die ik like.. goed genoeg vind.
    Well yeah. Eén jongen .. maar hij is te oud.
    Verder niet echt mensen heel leuk ofz.


    Mew <3

    er zitten bij ons echt Massa's Mooie,in elke Klas zeker 2,écht echt Mooie :D
    Dus Yeah,qua Hotties Ruuult ons Schooltje wel :D
    xx


    everybody needs a song.