• Ik kijk al heel lang Charmed op Net5. En nu is dat saaie tennis geval op tv en daarna komt opeens dat domme programma met die Susan op tv vanplaats Charmed. Lekker hoor, stoppen ze midden in het seizoen. Net5 verpest alles altijd!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Joh, ga de dvdbox kopen.

    Ik keek er ook altijd naar! Ik vind het echt zó gemeen van Net5 dat ze alles stoppen. Ghost Wisperher is ook al over!


    Donna ni tooku hanarete ite mo. Bokura wa itsu demo soba ni iru - No matter how far apart we are, we're always together

    Hier in België is het nog wel. _O_
    Vijf na vijf op 2BE. Haha, weetje, hier wisselen ze altijd af. Eerst zenden ze One Tree Hill uit, dan Veronica Mars en dan weer Charmed. Daarna zijn het herhalingen van One Tree Hill, Veronica Mars laten ze achterwegen en dan herhalingen van Charmed. En dan begint het rijtje weer opnieuw.
    Als ze bijvoorbeeld nieuwe afleveringen hebben van One Tree Hill hebben, zenden ze eerst de vorige seizoenen uit en dan krijg je dit:
    1. Seizoen 1
    2. Seizoen 1, 2
    3. Seizoen 1, 2, 3
    4. Seizen 1, 2, 3, 4
    Dat is pas irritant. :'D

    Prodigy schreef:
    Hier in België is het nog wel. _O_
    Vijf na vijf op 2BE. Haha, weetje, hier wisselen ze altijd af. Eerst zenden ze One Tree Hill uit, dan Veronica Mars en dan weer Charmed. Daarna zijn het herhalingen van One Tree Hill, Veronica Mars laten ze achterwegen en dan herhalingen van Charmed. En dan begint het rijtje weer opnieuw.
    Als ze bijvoorbeeld nieuwe afleveringen hebben van One Tree Hill hebben, zenden ze eerst de vorige seizoenen uit en dan krijg je dit:
    1. Seizoen 1
    2. Seizoen 1, 2
    3. Seizoen 1, 2, 3
    4. Seizen 1, 2, 3, 4
    Dat is pas irritant. :'D

    Haha, dat is inderdaad irritant. Gelukkig bestaat er zoiets als DVD boxen. :Y)


    Tanya is de beste.

    Imperd schreef:
    (...)
    Haha, dat is inderdaad irritant. Gelukkig bestaat er zoiets als DVD boxen. :Y)

    Die te duur zijn. :Y)

    Prodigy schreef:
    (...)
    Die te duur zijn. :Y)

    Baaaaaaaah, detail.


    Tanya is de beste.

    Idd. Er staat geen geldboom in de tuin ;p En ik ben al aan het sparen voor dvd boxen van Smallville. Maar waarom moeten ze in hemelsnaam twee weken dat stomme tennis tournooi uit zenden?! Geen mens kijkt daar toch naar of wel? :X


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    VAMPLOVE schreef:
    Idd. Er staat geen geldboom in de tuin ;p En ik ben al aan het sparen voor dvd boxen van Smallville. Maar waarom moeten ze in hemelsnaam twee weken dat stomme tennis tournooi uit zenden?! Geen mens kijkt daar toch naar of wel? :X
    tennis suks

    Poppy schreef:
    (...) tennis suks


    Idd. En dan nog 2 weken dat stomme gedoe uitzenden en geen series uitzenden waar wel mensen naar kijken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik heb de dvdboxen(A)

    Lekker iritant. Dat is al uhm de 20ste x ofzo dat ze dat doen :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik had Net5 ook al gemaild. En ik kreeg dit met het antwoord:

    Beste kijker,

    Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 22-06-2009 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:
    Momenteel is Charmed stopgezet. Het is momenteel niet bekend wanneer 'Charmed' weer in de programmering verschijnt.

    We kunnen het helaas niet iedereen naar het zin maken en vragen hiervoor uw begrip. Ook stellen we uiteraard de programma-afdeling op de hoogte van de binnengekomen wensen dan wel klachten.


    :((


    Waarom halen ze het dan ook uit de programeering? Het was verdomme bezig met een spannend seizoen, en dan stoppen ze gewoon ook in het seizoen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    idd ik keek eerder elke avond charmed en toen was het er ook opeens af en toen kwam het weer terug en toen had je nog een keer opeens van die afleveringen waar billy bij inzit die blonde alles ging door elkaar, dus ik ben dr mee gestopt heb alleen het laatste seizoen niet gezien., heb wel een paar boeken van de serie,,(A)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Op 2BE is dat ook :(( En dan wacht je daar op en dan stoppen ze inderdaad en dan heb je niet door dat het terug bezig is en opeens is het de laatste aflevering ö


    everything you imagined, and more...

    Ik heb alle dvd boxen van Charmed dus ik heb da probleem niet.


    I need you like a heart needs a beat