• De grootste nachtmerrie van elke student. SCHOOLFOTODAG -onheilspellendmuziekje op de achtergrond- nee serieus, ik haat schoolfotodag. ik haat de schoolfotograaf, de lelijke schoolfoto en de afgrijselijke klassenfoto waar ik altijd of scheef, of eng of gewoon raar op sta.

    wie haat er nog meer schoolfotodag?


    We can only learn to love by loving.

    Hmm, ik vind het niet erg.... totdat een maand later de foto's komen >.<


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Haha, hebben wij niet meer. Ik moest wel een foto voor mijn pasje laten maken, heel erg, met zulk opgekamt haar, coontail en roze make-up. hahah mijn gezicht glimt er ook dooderg op -schaam-


    Your make-up is terrible

    IK. Op de een of andere manier lukt het me elk jaar weer om belachelijk lelijk op de foto te staan..


    it's so empty living behind these castle walls

    Hoef je iig geen les te hebben op dat moment.


    "Let them eat cake!"

    Ik, ik heb morgen schoolfoto. :/

    Ik!
    En bij ons op school willen ze ook altijd een foto met jezelf er alleen op. En die mislukt altijd, bij mij dan. xd

    [ bericht aangepast op 15 maart 2010 - 15:15 ]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Phantasy schreef:
    Ik!
    En bij ons op school willen ze ook altijd een foto met jezelf er alleen op. En die mislukt altijd, bij mij dan. xd
    Ja, die hebben wij ook. ik ben gewoon bang voor die dingen


    We can only learn to love by loving.

    Ryosuke schreef:
    Hmm, ik vind het niet erg.... totdat een maand later de foto's komen >.<


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik, zeker weten.
    Maar, wie niet? (krul)

    ik haat schoolfotodag..
    t ergste bij ons op school is, wij hebben aan t begin van de brugklas de eerste schoolfoto, en met die foto loop je dan van de rest van je schooltijd mee rond op je schoolpas... verder hebben wij aan t begin van t jaar altijd fotoos..


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Ik heb hem al gehad en ik sta er weer belachelijk op ;x


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    UNCOMMON schreef:
    Ik, zeker weten.
    Maar, wie niet? (krul)

    Ik :') Wat is er nou zo erg aan, als je de foto zo kut vind laat je het toch aan niemand zien.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik :') Wat is er nou zo erg aan, als je de foto zo kut vind laat je het toch aan niemand zien.

    Ja maar je hele klas heeft m dan wel -dan heb ik het over de groepsfoto- en dan kunnen zij hem wel aan de hele school laten zien x:

    Ik. Bij ons hadden ze ze dit jaar een beetje verkeerd bewerkt.
    Goeiemorgen oranje hoofd _O_


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mij boeit het niet als de fotograaf komt, maak ik me niet druk om.


    I live for the applause, you will die for it.