• Echt waar..

    Vorige maand is een vriendin van mij oveleden aan 'Kanker'.
    En vorige week is een helegoeie vriend van mij aan ms overleden.
    Mischien klikt het heel gek maar soms dan denk ik echt ik Flikke rm ezelf nu van de brug dan ben ik weer bij ze.
    maar dat kan ik mijn Familie niet aan doen.

    Hebben Jullie tip's want ik ben echt Depri
    Ik heb al 4 pakjes sigaretten op deze week 0__O


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    SleepingSun schreef:
    (...)waarom zegt iedereen altijd 'praat er over'.
    ik word daar zo gek van.

    Omdat dat voor de meesten praten ook helpt. Ik denk dat met praten het voor veel mensen die rouwen als steun voelt, je weet dat mensen erover willen horen, dat anderen het ook erg vinden, en dat iedereen je niet is vergeten. Ook denk ik dat als je nergens over praat je uiteindelijk niet meer rationeel kan denken en stomme dingen gaat doen.
    @BananaSplitx
    Neem gewoon je tijd om het te verwerken, dat kan een tijdje duren, maar zoiets als dit is niet niks. Als je met iemand erover wil praten moet je dat gewoon doen, huilen als je wil huilen, en niks opkroppen.
    Heel veel sterkte.


    Mew <3

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Jemig, ik ga enkel een voorbeeld van iemand dat ik ken.
    trouwens, jij praat toch omdat het moet? o.Ô Dus je praat.

    En als: 'moet je niet zeggen te praten' over wat wij zeggen tegen BananaSplitx dan slaat het écht nergens op. Zij heeft niet gezegd dat ze niet zou willen praten.
    En nu ben ik hier weg.
    ik praat niet. en ik zei dat helemaal niet, ik zei dat iedereen het zegt maar vele het niet willen en daar gek van worden


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik denk persoonlijk dat jouw gedachtes voor de situatie waarin je nu verkeert wel redelijk normaal zijn. Het is ook niet niks om zoveel dierbaren in een korte tijd te verliezen. Je moet er veel over praten want het is belangrijk dat je het goed verwerkt!
    Sterkte.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Verplaatsing naar Relatie.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    SleepingSun schreef:
    (...)ik praat niet. en ik zei dat helemaal niet, ik zei dat iedereen het zegt maar vele het niet willen en daar gek van worden


    Je zei dat je naar de psichiater ging omdat je vader je ertoe dwingt? Dan neem ik aan dat je praat.
    maar ik ga mijn kop hier houden, jij moet toch altijd je gelijk hebben


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jongens, chill. Dit meisje vraagt gewoon om hulp en niet om een ruzie of je moet praten of niet. Sommige hebben het wel nodig andere niet. Maar met de meeste die niet praten loopt het niet goed af.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Heh, van m'n broertje tot al mn opa's en oma's, een oom, mn stiefopa en veel kennisen, iedereen die met mij omgaat sterft geloof ik... :S
    Veel sterkte iig (flower)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Je zei dat je naar de psichiater ging omdat je vader je ertoe dwingt? Dan neem ik aan dat je praat.
    maar ik ga mijn kop hier houden, jij moet toch altijd je gelijk hebben
    ik praat met pie psigiater maar niet daar over.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Oh god wat erg!
    Ik wens je heel veel sterkte!
    Misschien helpt het om er veel over te praten. Niet dat je er dan meteen overheen bent, maar dan kan je het een plekje geven. Ohja, vind je steun in je muziek. Misschien helpt je dat ook?

    Ik wens je nogmaals super veel sterkte!


    bla bla bla