• Okeee dit is HEEL vaag.
    Ik lag gisteravond in m'n bed.
    Ik lag gewoon aan alledaagse dingen te denken.
    Zoals: Wat ga ik morgen doen?
    En ineens schoten de tranen in m'n ogen, en ik begon echt KEIHARD te huilen, en ik moets m'n best doen om ervoor te zorgen dat m'n moeder het niet hoort.
    Ik had ook de hele tijd Let Love Down van Lady GaGa in m'n hoofd.
    En toen dacht ik, laat ik maar muziek gaan luisteren.
    Dus ik ga chill Paper Gangsta (ook van Lady GaGa) luisteren, want ik word altijd blij van dat liedje.
    Daarna begon ik NOG HARDER te huilen.
    En ik had steeds het gevoel alsof ik in een achtbaan zat.
    Weet je wel, alsof je maag omdraait.
    En een vaag gevoel in m'n voeten ofzo.
    Ik voel dat nu nog steeds.
    En ik weet echt niet wat er is.

    Weet iemand het wel?

    Alvast bedankt <3

    XX


    I wish you were here.

    Geen idee, kan ook aan de puberteit liggen.


    your eyes are like stars in the night.

    Ongesteld?


    Hope goes lost but never dies.

    Hormonen, puberteit.


    Sometimes it's best not to care.

    Neverland schreef:
    Ongesteld?

    Waarom denkt iedereen toch altijd dat het aan je maandstonden ligt? o.o
    Ik ga echt niet zomaar ineens keihard janken om niks, hoor. Ik ben misschien wat gevoeliger maar dat dus echt niet. Maarja, dat ben ik en ik weet niet hoe 't met jullie zit (':


    your eyes are like stars in the night.

    ik had dat van de week ook., maar ik was al 3 weken te laat met ongesteld worden, dus de stres stappelde zich nogal op.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Poseidon schreef:
    (...)
    Waarom denkt iedereen toch altijd dat het aan je maandstonden ligt? o.o
    Ik ga echt niet zomaar ineens keihard janken om niks, hoor. Ik ben misschien wat gevoeliger maar dat dus echt niet. Maarja, dat ben ik en ik weet niet hoe 't met jullie zit (':


    Indd
    kweenie gister was er nix, eergister ook niet, de dag daarvoor ook niet, toen was ik juist heel blij.
    echt een happyness kick

    umm miss komt het door de Gazeuse, en moet ik daar voor het slapen gaan iets minder dan 1 fles van drinken xD

    naja ik voel me nog steeds depri ik blijf in bed liggen :P


    I wish you were here.

    Misschien word je ongesteld of zijn het de hormonen...

    Ik heb dat ook altijd, dan zit ik op de fiets en moet ik ongelooflijk huilen, en gister ook, ik moest iets opruimen samen met mijn zusje, maar die doet nooit wat, en toen had ik er muziek opgezet en dat was alleen maar vrolijke muziek, en toen schopte ik per ongeluk tegen iets aan en moest ik keihard janken,

    Wat ik dan meestal doe, is naar een kamer gaan waar niemand is en dan de deur dicht en gewoon rustig worden, of er een blaadje en pen bij pakken en gewoon gaan tekenen
    Heb ik gister ook gedaan, toen ging ik een schilderij maken in de badkamer met mascara, eerst was het niks, maar toen zag ik een oor, en toen zelfs een soort van hoofd, het is toen een wolf geworden, en hij is best wel goed gelukt,

    Wat ik bedoel: Het is best wel normaal, want bij mij komt het gewoon door ongesteldheid, dan ben ik altijd wat emotioneel, misschien jij ook?
    Ga dan gewoon is tekenen, dat lucht erg op

    x


    Not all those who wander are lost.

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaah
    Daar begint het weer de tranen schieten in m'n ogen.


    I wish you were here.

    Je bent 12, staat er op je profiel. Dat is meestal de leeftijd dat je begint met de puberteit, dus grote kans dat het daaraan ligt. Niets om je zorgen over te maken. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Titel aangepast i.v.m. hoofdletters.


    I clicked my heels and wished for you.

    Het zal wel zo zijn maar toch WAAAAAAAAAAH
    *zucht*


    I wish you were here.

    Heroic schreef:
    Je bent 12, staat er op je profiel. Dat is meestal de leeftijd dat je begint met de puberteit, dus grote kans dat het daaraan ligt. Niets om je zorgen over te maken. (:


    Tanya is de beste.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Waarom denkt iedereen toch altijd dat het aan je maandstonden ligt? o.o
    Ik ga echt niet zomaar ineens keihard janken om niks, hoor. Ik ben misschien wat gevoeliger maar dat dus echt niet. Maarja, dat ben ik en ik weet niet hoe 't met jullie zit (':


    Nah, als ik ongesteld ben, dan begin ik wel eens voor niets te huilen, maar mn bff wordt dan net heel vrolijk (: dus het kàn wel.

    OT: Hormonen? :Y)

    Heroic schreef:
    Je bent 12, staat er op je profiel. Dat is meestal de leeftijd dat je begint met de puberteit, dus grote kans dat het daaraan ligt. Niets om je zorgen over te maken. (:

    Mss iets dat je onbewust nog niet hebt verwerkt? + als je in de pubertijd zit krijg je met vanalles raar te maken. Mss had je lichaam even nood aan een uitlaatklep, en moest de stress die je mss hebt gehad er allemaal even uit
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....