• Echt waar..

    Vorige maand is een vriendin van mij oveleden aan 'Kanker'.
    En vorige week is een helegoeie vriend van mij aan ms overleden.
    Mischien klikt het heel gek maar soms dan denk ik echt ik Flikke rm ezelf nu van de brug dan ben ik weer bij ze.
    maar dat kan ik mijn Familie niet aan doen.

    Hebben Jullie tip's want ik ben echt Depri
    Ik heb al 4 pakjes sigaretten op deze week 0__O


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik zou niet weten hoe me te gedragen in zo'n situatie, dus ik kan je niet helpen..
    Maar toch, sterkte (K)


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    het klinkt meschien een beetje hard maar gewoon doorgaan is het beste(bij mij dan). de gewone dingen blijven doen, je op school storte of zo(als je nog school heb).
    en veel huilen, heel veel huilen. geloof me het lugt echt op.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Echt erg Ö
    Praat er veel over, met vrienden etc, niet gaan opkroppen. [/als je niemand hebt ben ik er ook wel ;-)] of met een proffesional ofzo kan ook helpen ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Echt erg Ö
    Praat er veel over, met vrienden etc, niet gaan opkroppen. [/als je niemand hebt ben ik er ook wel ;-)] of met een proffesional ofzo kan ook helpen ;)
    waarom zegt iedereen altijd 'praat er over'.
    ik word daar zo gek van.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    ik denk niet dat het de bedoeling is om hier neer te zetten hoeveel jij er bent verloren en zoveel tijd?

    Meid, ik zou er over praten.
    @SleepingSun: praten is beter dat het op te kroppen want dáár worden de meeste zo depri van omdat ze mét dat probleem blijven zitten.
    En ga leuke dingen doen dat je niet aan die personen doet denken.

    Veel sterkte<3.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    ik denk niet dat het de bedoeling is om hier neer te zetten hoeveel jij er bent verloren en zoveel tijd?

    Meid, ik zou er over praten.
    @SleepingSun: praten is beter dat het op te kroppen want dáár worden de meeste zo depri van omdat ze mét dat probleem blijven zitten.
    En ga leuke dingen doen dat je niet aan die personen doet denken.

    Veel sterkte<3.

    niet iedereen, geloof me. iedereen zegte de hele tijd praat er met iemand over en daar word ik echt gek van. als je niet wilt praten(hebben heel veel mensen) dan moet je dat niet doen. dat werkt averechts


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    niet iedereen, geloof me. iedereen zegte de hele tijd praat er met iemand over en daar word ik echt gek van. als je niet wilt praten(hebben heel veel mensen) dan moet je dat niet doen. dat werkt averechts

    Sorry dat ik moei, maar praten helpt echt wel. Ik ben zo iemand die niet veel praat als ik een probleem ofzo, maar soms heb ik echt de behoefte om met iemand te praten. Misschien wil je er op een bepaald moment niet over praten, maar er komt een moment dat alles er even uit moet. ;x

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Sorry dat ik moei, maar praten helpt echt wel. Ik ben zo iemand die niet veel praat als ik een probleem ofzo, maar soms heb ik echt de behoefte om met iemand te praten. Misschien wil je er op een bepaald moment niet over praten, maar er komt een moment dat alles er even uit moet. ;x
    bij mij niet echt niet.
    ik praat er nooir over maar ik moet wel van me vader. dus nee praten helpt niet echt niet


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)bij mij niet echt niet.
    ik praat er nooir over maar ik moet wel van me vader. dus nee praten helpt niet echt niet

    Als jij er niet over wilt praten, kan je vader je echt niet dwingen hoor. ;x
    Nja, misschien komt dat omdat jij dat moet, maar bij de meeste mensen helpt het wel.

    SleepingSun schreef:
    (...)bij mij niet echt niet.
    ik praat er nooir over maar ik moet wel van me vader. dus nee praten helpt niet echt niet


    We gaan offtopic, ach ja.
    Maar weet je, misschien als je nu van je vader niet zou moeten voel jij je nóg slechter. Dus ja.
    Praten helpt dus degelijk en dan vóóral bij mensen dat niet zo snel gaan praten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Als jij er niet over wilt praten, kan je vader je echt niet dwingen hoor. ;x
    Nja, misschien komt dat omdat jij dat moet, maar bij de meeste mensen helpt het wel.

    jewel want hij dwingt me om met een psigiater te ptaten.
    maar ook als het niet moet praat ik nooit over dat soort dingen. niet iedereen moet praten.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    niet iedereen, geloof me. iedereen zegte de hele tijd praat er met iemand over en daar word ik echt gek van. als je niet wilt praten(hebben heel veel mensen) dan moet je dat niet doen. dat werkt averechts


    Er komt altijd wel een moment waarop iemand zegt: 'het is genoeg ik kan het niet meer aan, het moet er uit, iedereen moet het weten.' Maar zij laten het dan merken door zelfmoord.
    Mensen die erover praten gaan niet zozeer aan zelfmoord denken of zelfmoord plegen.
    Ik ken iemand, hij sprak nooit met iemand over problemen enzo. Hij heeft wel mooi zelfmoord gepleegt, doordat hij met al die problemen zat.
    Ja, daardoor, afscheidsbrief.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    We gaan offtopic, ach ja.
    Maar weet je, misschien als je nu van je vader niet zou moeten voel jij je nóg slechter. Dus ja.
    Praten helpt dus degelijk en dan vóóral bij mensen dat niet zo snel gaan praten.

    nee want ik praat er als nog niet over. daarom is het hier ook altijd zo gezellig.
    en als iemand inet wilt praten moet je ze niet zeggen te praten

    en als het klot wat jij zegt ga ik zelfmoor plegen


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    nee want ik praat er als nog niet over. daarom is het hier ook altijd zo gezellig.
    en als iemand inet wilt praten moet je ze niet zeggen te praten

    en als het klot wat jij zegt ga ik zelfmoor plegen


    Jemig, ik ga enkel een voorbeeld van iemand dat ik ken.
    trouwens, jij praat toch omdat het moet? o.Ô Dus je praat.

    En als: 'moet je niet zeggen te praten' over wat wij zeggen tegen BananaSplitx dan slaat het écht nergens op. Zij heeft niet gezegd dat ze niet zou willen praten.
    En nu ben ik hier weg.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    SleepingSun schreef:
    (...)
    jewel want hij dwingt me om met een psigiater te ptaten.
    maar ook als het niet moet praat ik nooit over dat soort dingen. niet iedereen moet praten.

    Hij kan je niet dwingen, als jij niks tegen die psychiater zegt, is dat jou zaak. Als jij niet wil praten, dan moet hij dat maar accepteren.