• Echt waar..

    Vorige maand is een vriendin van mij oveleden aan 'Kanker'.
    En vorige week is een helegoeie vriend van mij aan ms overleden.
    Mischien klikt het heel gek maar soms dan denk ik echt ik Flikke rm ezelf nu van de brug dan ben ik weer bij ze.
    maar dat kan ik mijn Familie niet aan doen.

    Hebben Jullie tip's want ik ben echt Depri
    Ik heb al 4 pakjes sigaretten op deze week 0__O


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    germ
    sterkte <3
    probeer wat leuke dingen te doen
    eht is tenslotte bijna vakantie
    plan uitstapjes waar jij je op kan verheugen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    germ
    sterkte <3
    probeer wat leuke dingen te doen
    eht is tenslotte bijna vakantie
    plan uitstapjes waar jij je op kan verheugen


    Dankje


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    OMG
    heb egt medelijden met je(H)
    Probeer dingen te doen wat je afleiden zonder dat het aan hun herinnert.
    Owk wat Immortal zegt^^

    Heel veel sterkte(H)(flower)


    Love sucks!!!

    ._. 4 pakken sigaretten in 1 week ?
    Da's wel heéél erg veel. Nja, ik kan je geen advies geven, want ik kreeg 2 dagen geleden zelf al verschikkelijk nieuws te horen waar ik nog steeds neit overheen ben ><


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Probeer idd iets te doen wat voor afleiding zorgt.
    En heel veel sterkte <3


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Dankje allemaal die berichtjes doen me echt goed(H)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    BananaSplitx schreef:
    Dankje allemaal die berichtjes doen me echt goed(H)


    Tuurlijk, we willen je helpen(H)(flower)


    Love sucks!!!

    Veel, veel praten en het vooral niet opkroppen. Desnoods zoek je hulp, maar ik weet niet of je daar zit te wachten. Gewoon naar een vriend of vriendin toegaan als het even niet meer gaat, even knuffelen.


    Life is hard and then we die

    Heel veel sterkte. En nee je moet niet van de brug afspringen. Je weet hoe erg het is om iemand te verliezen, dus doe het zelf dan ook niet!!! En als je denk iedereen te verliezen maak dan vooral geen ruzie met iemand. Want dalijk gaat die gene ook dood (klinkt bot maar is het niet hoor(A) ) En dan kan je het nooit meer goed praten. Maar super veel sterkte ermee. (K)

    Ik weet niet hoe het voelt, maar ik denk dat het beste is veel praten, vooral met mensen die je begrijpen en zo veel mogelijk dingen doen.
    Sterkte. (flower)

    en ik dan , ik ben op ong. 3 jaar tijd naar 4 begrafenissen van dierbaren gemoeten, dus ik weet hoe je je voelt, en dat van die brug heb ook vaak als ik me depri voel ...

    sterkte !


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Sterkte.
    Kijk, nu ben je heel verdrietig. Maar ergens zijn ze beter af nu. Beiden hadden ze een erge ziekte, zelfs als ze medicijnen konden nemen, hadden ze een lijdensweg voor zich. Een leven dat geregeld wordt door je ziekte, je medicijnen, is geen leven. Ze zijn beter af nu. En jij moet blij zijn voor hen. Natuurlijk, dit doet pijn. Maar als je er eenmaal over bent, zal je merken dat ze er nog zijn. Bij je, in je gedachten, in je hart. Het klinkt cliché maar het is echt zo. En vooral: probeer ze nooit te vergeten!


    Look at me, do you like what you see?

    Veel sterkte.
    Probeer afleiding te zoeken door leuke dingen te doen. Zodat je je gedachten op iets anders kan zetten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Heel erg veel sterkte. Mijn vader is 3 Juli vorig jaar overleden, ik weet hoe het voelt. (flower)
    En die gedachte moet je niet hebben. Je leven is te goed voor zelfmoord. Ik heb ook met die gedachte rondgelopen, maar zag in dat het leven veel te fijn is om van weg te gaan!

    Sterkte!


    -

    Ik snap hoe je je voelt bij mij is er 13 september mijn beste vriend dood gegaan op 12 jarige leeftijd en daar ben ik nog steeds enit overheen
    en mijn oma is overleden op 13 februari

    Veel sterkte(flower)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!