• De vorige was vol, dus hier een nieuw topic.

    Druk Crtl en V tegelijk in en plaats hier wat je het laatst hebt gekopieerd. :Y)


    hoi, jij bent leuk.

    At the end of their ninth grade, after a years worth of every day pestering by Barakat, drummer Rian Dawson was convinced to jam with the band. The band were playing "Roller Coaster" by Blink-182, and the old drummer couldn't do it. So Dawson capably took over and they kicked the other drummer out of the band.[8] A month later, the band asked around in need of a bassist. Zack Merrick showed up at practice with a skateboard. Barakat later explained their reaction as something like, "Fuck yeah, he plays with his fingers. He's in." Then at the end of the practice session, Merrick did some skateboarding tricks - including a triple kickflip and the band's decision was reaffirmed.

    FF0085

    (Code van zo'n kleurtje op hyves)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    DOOOOOOOOOOOOOOM.

    [Ik was een vriendin aan het irriteren (A)]


    You move me ......... Kurt

    doei.doei.doei.doei.doei.


    [had ik gekopieerd om het heel vaak tegen iemand op msn te zeggen XD zij deed dat ook. (: XD]


    omg. i love you.

    *een msnadres*



    Ehm, tjah, de link van insluiten van Halleluja - Lisa. Om op mn hyves te zetten x'D


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    http://www.youtube.com/watch?v=p8C8AVWLhwI&feature=PlayList&p=A17DF64668853839&index=3&playnext=4&playnext_from=PL
    een link naar een liedje!!!
    ikke maak er wel meteen een url van
    http://www.youtube.com/watch?v=p8C8AVWLhwI&feature=PlayList&p=A17DF64668853839&index=3&playnext=4&playnext_from=PL


    stay Nyappy

    Pixie Lott - Mama Do.flv

    x'D

    *ik was een liedje aan het downloaden*

    kan in slaap valletjah zegt:
    nee
    ik pak hem op zijn bek nou goed
    Naomi Jeroen. zegt:
    dat zou ik maar niet doenn..

    ohgod x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.



    liedje voor als gadget op hyves :]


    damn. :$

    Mik*naf or hashmish zegt:
    She's awe-some. *eye rolling*
    Lou <3 Xetha zegt:
    If ya don't like her, ya can tell me.
    Mik*naf or hashmish zegt:
    Hmmhm. I want ya.


    You move me ......... Kurt

    Stukje van mijn story ><

    Kevin Pov.

    Ik ga éindelijk mijn droom waar maken! Trouwen met de vrouw waar ik van houd, Lies! Ik huppel terug naar mijn gitaar en begin een hele solo, speciaal voor Lies. Joe komt erbij staan en begint erbij te zingen. Nick gaat achter zijn piano zitten. ‘When Kevin looks Lies in her eyes, and tells her that he loves her..’ Zingt Joe. Nick zet de tweede stem in. Het klinkt prachtig en ik blijf maar stralend naar Lies kijken. Als het lied is afgelopen, staat Lies met tranen in haar ogen naar ons te kijken, vooral naar mij natuurlijk. ‘Lies, ik houd van je met heel mijn hart! Niemand kan ons breken!’ Schreeuw ik door de microfoon. Lies geeft me een lucht kus.

    De repetitie is voorbij. Lies komt naar me toe en geeft me een knuffel. Ik merk dat we nu veel blijer zijn met de gebeurtenis dan de vorige keer. Dat is maar goed ook, de vorige keer ging het namelijk niet bepaald goed. ‘Laten we het nieuws rondbrengen. Pa Jonas natuurlijk als eerst. Hij was er kapot van toen hij dacht dat het helemaal over was tussen ons.’ Lies heeft de telefoon al in haar hand. ‘Wat is het nummer ook alweer?’ Ik zeg haar het nummer. ‘Zet maar op luidspreker.’ Lies drukt het piepkleine luidsprekertje op de telefoon in. De pieptoon klinkt luid de kamer. Dan stopt het en er klinkt een stem uit het apparaat. ‘Met Paul Jonas?’ ‘Hé pa!’ Gil ik door de telefoon. ‘Kevin? Ben jij dat?’ Ik knik, dan besef ik dat dit geen video gesprek is. ‘Ja! Pa, ik heb belangrijk nieuws.’ ‘Vertel maar, jongen.’ Klinkt het. ‘Lies en ik..’ ‘gaan trouwen! Gefeliciteerd mijn jongen! En Lies natuurlijk ook! Ik ben trots op jullie! En je moeder zal dat ook zijn.’ ‘Huh? Maar.. Hoe..?’ Lies kijkt me grinnikend aan. ‘Ik heb het hem tijdens jullie repeteren al verteld.’ ‘Ja ja, ze is een slimme maar stiekeme meid, Kevin. Kijk maar uit met haar.’


    Oh wauw x]


    Better to leave than to be gone.

    eeehhhh...

    lollollollollollollollollollollollollollol

    zat iemand vol te spammen xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    meisjes;
    bam margera
    kanye west
    bow wow


    You are the poetry Shakespeare was missing.