• Voor engels moeten wij dus discussiëren over een feit over privacy. Ik en mijn vriendin kozen dus als onderwerp 'Chips bij pasgeboren kinderen plaatsen.' Zij is tegen en ik ben voor, maar ik heb nog niet echt duidelijke argumenten. Daarom heb ik heel hard jullie hulp nodig want het is tegen morgen :')
    Reageer dus maar heel veel & heel snel! :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    -het kan kinderen opsporen als zij vermist zijn.
    en dat is het enige dat ik nu kan bedenken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    zodat asl ze ater crimineel worden dan kan je ze opsporen of als ze vermist zijn


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Eigenlijk is het wel een privacy schending, zo'n chip bij iedereen. Maar daarentegen, is iedereen makkelijk op te sporen (denk maar aan Maddy McCann en het vliegtuigongeluk van vorige week) als er iets gebeurd.
    Meer argumenten kan ik nu nog niet verzinnen :'D Ik zal er eens goed over na denken :Y)
    Succes alvast (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    De twee bovengenoemde heb ik al.
    Ook dat men gegevens kan opvragen van de persoon zoals paspoortje en medische gegevens.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PARAPLAN schreef:
    Eigenlijk is het wel een privacy schending, zo'n chip bij iedereen. Maar daarentegen, is iedereen makkelijk op te sporen (denk maar aan Maddy McCann, het vliegtuigongeluk van vorige week) als er iets gebeurd.
    Meer argumenten kan ik nu nog niet verzinnen :'D Ik zal er eens goed over na denken :Y)
    Succes alvast (:

    Men zal het systeem niet misbruiken. Alleen vermiste personen en criminelen zal men er mee opzoeken. Verder mag men het niet gebruiken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tjek die stelling die erover was. ^^ Daar staan vét veel meningen. ^^

    Cherished schreef:
    Tjek die stelling die erover was. ^^ Daar staan vét veel meningen. ^^

    Ah, oké. Dankje =)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right