• Ik zoek dus stories, maar niet zomaar standaard stories.
    Mijn eisen ^^:
    - Het moet fantasy zijn, want ik heb echt zin in een echte fantasy story (: Ook niet science fiction ofzo, maar echt fantasy.
    - Geen fanfiction! Dus onbekende personen (:
    - Graag niet te veel spellingsfouten en wel leestekens.
    - Romantiek mag er ook in, maar dus wel vermengd met fantasy.
    Dump je story hier maar! (:

    [ bericht aangepast op 24 mei 2011 - 11:43 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Game Of Gods, heeft alleen wel 50 hoofdstukken, weet niet of dat een probleem is?^^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 22:10 ]

    C17 schreef:
    Game Of Gods


    Hey, ik heb al een bladwijzer bij jouw story zie ik O:
    Ik ga hem meteen lezen (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Heb zelf geen fantasy maar deze story is wel leuk, wel nog maar net begonnen. maar 3 hoofdstukken. http://www.quizlet.nl/stories/42039/red-against-green/ Het gaat over twee stammen die niet met elkaar overweg kunnen. Er zit wel wat romantiek in.
    xx


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    Never2Late schreef:
    Heb zelf geen fantasy maar deze story is wel leuk, wel nog maar net begonnen. maar 3 hoofdstukken. http://www.quizlet.nl/stories/42039/red-against-green/ Het gaat over twee stammen die niet met elkaar overweg kunnen. Er zit wel wat romantiek in.
    xx


    Met romantiek heb ik geen problemen ^^
    Ik ga ff een kijkje nemen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zijn er nog meer stories? :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    heb ik geluk ben net aan een nieuwe begonnen met veel fantasy.
    Captured on Earth with the enemy

    hopelijk vind je em leuk(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    http://www.quizlet.nl/stories/44562/when-angels-deserve-to-die/

    er zit fantasie en romantiek in (maar dat fantasie is wel gemengd met blood&gore)...


    THAT'S HOW I ROLL

    Een fantasy-verhaal (:

    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3


    ____________________________



    Onbekende personen, romantiek, drama, thriller, avontuur.
    Rose, een 17-jarige prinses van Norfolk, is het zat zich altijd netjes te moeten gedragen en te houden aan alle regeltjes.
    Dean, de bijna 18-jarige prins van Rixdorf moet op een zoektocht voor een vrouw en gaat op reis.
    Deze twee tieners van adel ontmoeten elkaar, ze horen vijanden te zijn,
    maar alles loopt anders dan geplant.
    Wat gaan de twee doen in de fantasiewereld die in een hevige
    oorlog verwikkeld is?

    Put your faith in what you most believe in
    Two worlds, one love
    Trust your heart
    Let fate decide
    To guide these lives we see


    Een sneak peak.
    Ze haalde haar schouders op en keek me uitdagend in de ogen. ‘’Raad eens. Jij hebt geen manieren mannetje.’’
    Ik knikte langzaam. ‘’Oh ja. Nu snap ik het.’’ Ik grinnikte en pakte haar hand. Ze leek even verbaasd. Zo verbaasd, dat ze geen tweede poging deed om zich los te maken.
    ‘’Het is soms gewoon schattig hoe brutaal jij kunt zijn dame.’’ Zei ik plagerig. Ze staarde me in de ogen en keek me weliswaar arrogant aan. Ze zei niets, dus vervolgde ik mijn zin. ‘’Heel schattig hoe je het probeert.’’ Ik trok haar dichter tegen mij aan. ‘’Maar helaas kun je er niets van, Rose.’’
    Plotseling hoorde ik voetstappen in de richting van de hut. Rose trok zich vluchtig los en luisterde scherp. Ik hoorde stemmen met een lage klank. Het was een groep mannen. Althans, dat vermoedde ik.
    ‘’Ze moet hier ergens zijn.’’ Hoorde ik een stem zeggen. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek naar Rose, die keek mij voor het eerst met grote ogen aan. Het leek haast alsof ze bang was.




    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SavingDream schreef:
    Een fantasy-verhaal (:

    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/


    Sorry, ik lees geen DM stories ;x.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @ Endure, lijkt me leuk! Ik zet een bladwijzer en ik ga hem lezen als ik klaar ben met die van C17 bijlezen x].

    Bij allebei de stories, trouwens ;p.
    Ik zie nu pas dat het er twee zijn. ;x

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 17:37 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ahaha, awesome =D

    Alleen behind the mask ligt even stil want pickwick is voor onbepaalde tijd zomaar weg Ö


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.


    Plaatje aanklikbaar
    Avontuur, romantiek, drama, spanning, onbekende personen. 12+

    Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Deep in the Jungle.

    Kaylee maakte een reis op zee toen er plots een hevige storm kwam opzetten. Op dat moment zat ze op het dek en door een onverwachtse golf die bijna niemand zag aankomen tuimelde ze overboord. Niemand had het gezien of maar gemerkt. Tot op de dag van vandaag zwierf ze rond in de diepe Jungle van Guyana. Het ongeluk gebeurde op haar zeventiende, intussen is ze negentien. Omdat ze al twee jaar lang geen menselijk gezelschap had, kwam het vaak voor dat ze rare hallucinaties kreeg.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Deze story misschien? :D Twilight is fantas toch? :O Till the world ends - Twilight
    Hier gaat het over:
    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?

    Dit verhaal is gebaseerd op de Twilight serie. De namen van de personages komen er invoor, maar voor de rest zal het wel wat anders lopen zoals je ziet. Er wordt nu niet zoveel op Bella ingezoomd en de Cullens, maar meer op het andere kamp, de wolven ^^.

    Hope you like it! :3


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman