• ik ging voor mijn zusje een cd branden en toen had ik een geintje uit gehaald, ik had voor de gein een liedje van de jostiband orkest op gezet mijn zusje was echt helemaal parra dus ik kon mooit klapjes vangen , wie hedt ook wel eens zo'n geintje uitgehaald?

    Als ik voor mijn opa en vader een flesje bier uit de koelkast haalde vulde ik een lege met water. 8D


    -

    hahaha. dat wil ik ook bij mijn pa doen. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb een keertje iets heel flauws uitgehaald :X
    Komt mijn lulverhaal:

    Onder het raam van mijn kamer zit het dak van mijn keuken.. als ik over dat platte dak loop naar rechts, kom ik bij het raam van de badkamer.
    Je kan niet door het glas kijken [Dat maakte het hylarisch!].
    Ik begon dus keihard te bonken op het raam en rare bewegingen maken en mijn broertje begon te krijsen onder de douche en moest toen kei hard huilen :Y)
    Daar zijn zussen voor ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ik heb ook iets heel Flauws uitgehaald

    Hier komt ook mijn lulverhaal:

    Ik had aan het plafon 2 rongetjes gemaakt
    en daar een touwtje door heen gehaald
    en aan ieder touw zat een emmer
    de een met lijm en de andere met veertjes
    (Die je er zo lekker moeilijk af krijgt weet je wel)
    dus mijn ouder's waren even zo bezig bij de tafel want daar had ik alles gedaan en ik laat eerst die emmer met lijm vallen en daarna die met veertjesX'D
    en toen zij ik heel droog
    Ik:Vanavond eten we kipX'D
    en toen moest ik rennen voor mijn leven.


    Oke klaar met mijn lul verhaal

    Gemeen ben ik tog eigelijk wel^^


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    mijn broertje wilde warme melk en ik dus maken. deed ik er zout in plaats van suiker in. aman dat hooofd. het blijft leuk


    Love is the movement <3

    Whahaha :')
    Nouja ik wou voor mn vriendjes verjaardag mijn Simple Plan cd kopiëren, maar hij haat tokio hotel, dus wou ik het 1e liedje een lied van TH erop zetten, maar hebk maar niet gedaan =x


    I don't need words to feel those lips.

    mijn stiefvader smeert normaal t brood voor mij en hemzelf voor mij mee naar school en voor hem mee naar t werk xd maar n keer wou ie dat niet en gingen we "ruzie" maken over wie t brood moest smeren. ik was dusz de lul maar toen hij de volgende dag zijn brood uit zn broodtrommel pakte kon ie meteen zn handen wassen want ik had zn brood aan beide kanten besmeert x')


    She said: I gotta find out for myself